Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780967
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
  Uzņēmuma pamatdarbība    4
  Uzņēmuma mērķi    4
  PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    5
  Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums    5
  Preču klasifikācija    5
  Produktu kvalitāte    6
  TIRGUS ANALĪZE    7
  Tirgus vispārējs raksturojums    7
  Tirgus rādītāji    7
  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    7
  KONKURENCE    8
  Lielie tirdzniecības uzņēmumi    8
  Mazie tirdzniecības uzņēmumi    9
  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    10
  Uzņēmuma cenu politika    10
  Cenu veidošanas raksturlielumi    10
  Noieta veicināšanas pasākumi    11
  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS    12
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    12
  Uzņēmumā izmantojamie resursi    12
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    12
  Sagādes procesa raksturojums    13
  UZŅĒMUMA VADĪBA    14
  Vadība    14
  Uzņēmumā nodarbinātās personas    15
  PROBLĒMAS UN RISKS    16
  Risks    16
  Problēmas    16
  FINANSU INFORMĀCIJA (NAUDAS PLŪSMAS GRAFIKS)    18
  Uzņēmuma naudas plūsma    18
  Nodokļi    18
  PIELIKUMS    19
Extract

2. Problēmas
2.1 Konkurentu skaita pieaugums
Turpinoties attīstīties datortehnoloģijām Latvijā, un to ieviešanai, novedīs pie strauju konkurentu pieaugumu. Tomēr uzskatāmi, ka veidojoties mazajiem konkurentiem, viņiem būs jāpielāgojas lielo uzņēmumu cenām. Un uzskatāmi, ka pircēji dod priekšroku jau pazīstamām un kvalitatīvām firmām, nevis uzticas tikko jaunizveidotām un mazpazīstamām firmām. Tāpēc konkurentu pieaugums nevarētu ietekmēt uzņēmuma noteiktās cenas.
2.2 Zaudējumi
Jebkurš uzņēmums, var saskarties ar zaudējumiem, kuri rodas ražošanas procesā. Lielākie zaudējumi var rasties kādas nelaimes, stihijas gadījuma, ja tiek bojāts uzņēmuma īpašums. Tādēļ lai izsargātos no dažādiem negadījumiem uzņēmums veic dažādus drošības pasākumus, kā arī uzņēmums tiek apdrošināts pret dažādām nelaimēm.
Pie zaudējumiem var arī uzskatīt arī darba inventāra sabojāšanos, tādējādi netiek saražots noteiktais preču daudzums, un uzņēmums nespēs pietiekamā daudzumā apgādāt klientus, kas novedīs gan pie materiāliem, un morāliem zaudējumiem.
2.3 Īpašnieku aiziešana no uzņēmuma
Īpašniekam aizejot no uzņēmuma, tas būtiski ietekmē uzņēmuma darbību, jo, kamēr netiek atrasts jauns vadītājs, tikmēr uzņēmums nevar funkcionēt. Uzņēmums nevar izmaksāt algas, iepirkt kāda veida materiālus, jo ir vajadzīgs īpašnieka paraksts. Tātad uzņēmuma darbība apstājas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register