Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:276082
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
  Uzņēmuma apraksts    5
  Misija un mērķis    5
  Izvēlētās nozares pamatojums    5
  Produkta un pakalpojuma raksturojums    6
  Tirgus analīze    7
  Klients un tirgus    7
  Konkurences raksturojums    7
  SVID analīze    9
  Mārketinga plāns    10
  Uzņēmuma darbība un nodarbinātās personas    11
  Personāla darba alga    11
  Riska faktora analīze    13
  Finanšu informācija    14
  Plānoto rezultātu novērtējums    19
Extract

Šis biznesa plāns ir izveidots, lai ar to iepazīstinātu jaunizveidoto uzņēmumu
sabiedrību ar ierobežotu atbildību (SIA) ”XXX” xxxos. Uzņēmums līdzīgās daļās
pieder divām personām, konkrēti, xxxxi Dxxx un xxxxi Axxx, kurām katrai pieder
50% no jaunizveidotā uzņēmuma. Jaunizveidotais uzņēmums ir picērija, kas piedāvā
augstas kvalitātes ēdināšanas pakalpojumus un produkciju. Galvenie uzdevumi ir
ieņemt stabilu vietu tirgū un nodrošināt uzņēmuma izaugsmi nākotnē. Šim mērķim ir
nepieciešams starta kapitāls Ls 24 000 vērtībā, kas tiks iegūts ņemot kredītu no
bankas uz 3 gadiem ar procentu likmi 8% gadā (ieķīlāts tiks dzīvoklis Rīgā). Šī
summa ir nepieciešama, lai uzsāktu picērijas darbību – izremontētu telpas, iekārtotu
picērijas dizainu un interjeru, iegādātos virtuves inventāru un produkta izejvielas.
Vienlaikus picērijas iekštelpās var uzņemt 50 apmeklētājus, bet vasaras sezonā
ieskaitot āra terasi līdz pat 70 viesiem. Picērija ir atvērta katru dienu, taču tās darba
laiks ir atšķirīgs.
Galvenie mērķi ir gūt peļņu un apmierināt viesu vēlmes un vajadzības, kas
nodrošinātu augstu servisa līmeni un piedāvāt ēdienus par konkurētspējīgām cenām,
salīdzinoši ar citiem pilsētā esošiem ēdināšanas uzņēmumiem. Picērijas mērķis ir 3
gadu laikā kļūt par uzņēmumu, kas iekarotu vietējo tirgu ar savu ēdienu kvalitāti,
apkalpošanas ātrumu, viesmīlīgu atmosfēru un profesionālu personālu, kā arī
daudzveidīgu un interesantu ēdienu klāstu.
Galvenā mērķauditorija būs vietējie xxxxu iedzīvotāji, kuru skaits ir sasniedzis 9
tūkstošus. xxxxos šī būs pirmā ēdināšanas vieta, kur tiks piedāvātas picas, pelmeņi un
pankūkas vienā vietā. No piedāvātajiem ēdieniem ir radies uzņēmuma nosaukums
”XXX”.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1129184
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register