-
Frizētavas "Ilzīte" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Juridiskā daļa | ||
Pieteikums | ||
Vispārējā daļa | ||
Kopsavilkums | ||
Uzņēmuma raksturojums | ||
Nomas līgums | ||
Pakalpojumi | ||
Cenu veidošana uzņēmumā | ||
Mārketings plāns | ||
Tirgus raksturojums un iespējas | ||
Konkurence | ||
Reklāma | ||
Tirgus analīze | ||
Tirgus pētījums | ||
Apgrozījuma prognozes | ||
Uzņēmuma stratēģija | ||
SVID analīze | ||
Darbības plāns | ||
Pakalpojumu attīstība | ||
Telpu raksturojums | ||
Risks un problēmas | ||
Citas ietekmes | ||
Vadība un personāls | ||
Nākotnes plāni | ||
Finansu plāns | ||
Pamatlīdzekļi un to amortizācija | ||
Inventārs | ||
Pirmsražošanas izmaksas | ||
“Sākuma bilance” | ||
Izmaksas | ||
Ieņēmumi | ||
PVN aprēķins | ||
Peļņas vai zaudējumu aprēķins | ||
Naudas plūsma | ||
Rentabilitātes rādītāji | ||
Pielikums |
,,Ilzīte’’- jaunizveidots uzņēmums, kas nodarbosies ar frizētavas pakalpojumiem, uzņēmums ar vienu vadītāju. Galvenā kontaktpersona ir Ilze Brīvule, Kraujas iela 10, Bauska, LV-3901.
Pēdējo mēnešu laikā, uzņēmuma vadītāja ir izpētījusi friziera pakalpojuma piedāvājumus.
,,Ilzīte’’ plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā. Vadītāja ir pārliecināta, ka šādas iespējas pastāv. Balstoties uz finansu prognozēm, ko sagatavojusi uzņēmuma vadītāja, ir noskaidrots, ka nepieciešams 3000,-Ls liels pašu kapitāla ieguldījums, lai sekmīgu sāktu darbību. Līdzekļi tiks izmantoti, lai finansētu sākotnējo mārketinga darbību, nodrošinātu apgrozāmo kapitālu pirmajiem trim darbības gadiem.
Uzņēmums izies tirgū ar matu griešanu, veidošanu, krāsošanu u.t.t.
Mērķa pircēji, uz kuriem ,,Ilzīte’’ orientējas, ir šādi:
novatores – klientes, kurām patīk viss jaunais, modernais, ekstravagantais;
agri adaptējamās – populāras sabiedrības sievietes, kuras ikdienā vēlas izskatīties elegantas;
“pelēkā masa” – klientes kurs jau izdomājušas, kā matus griezt, kā krāsot un kādu frizūru veidot.
Mūsu sabiedrībā liela uzmanība tiek pievērsta cilvēka uzvedībai sabiedrībā, kā arī viņa ārējam izskatam.
Cilvēka ārējā izskatā svarīga nozīme ir frizūrai. Tāpat kā jebkura mode, arī frizūras mode nemitīgi mainās. Tos var saveidot ērtās un praktiskās frizūrās. Taču tas nenozīmē, ka sievietēm tagad būtu jānēsā tikai īsi mati. Katrai sievietei ir jāveido frizūra, kas atbilst viņas sejai, profilam, augumam, vecumam, individualitātei.
Friziera darbs ir radošs darbs. Frizierim vajadzīgs talants, viņam jābūt zināmā mērā māksliniekam, jo no viņa veidotās frizūras atkarīgs sievietes izskats. Neviens neuzskata par labu frizieri to, kurš, veidojot frizūru, neņem vērā sievietes individuālās īpatnības – raksturu, augumu, galvas un sejas formu, vecumu , kā arī gadījumu, kuram frizūra ir domāta.…
1Vispārējā daļa Kopsavilkums.Uzņēmuma raksturojums.Nomas līgums.Pakalpojumi.Cenu veidošana uzņēmumā 2Mārketings plāns.Tirgus raksturojums un iespējas.Konkurence.Reklāma.Tirgusanalīze.Tirgus pētījums.Apgrozījuma prognozes.Uzņēmuma stratēģija.SVID analīze.Darbības plāns.Pakalpojumu attīstība.Telpu raksturojums.Risks un problēmas.Citas ietekmes.Vadība un personāls.Nākotnes plāni 3Finansu plāns Pamatlīdzekļi un to amortizācija.Inventārs.Pirmsražošanas izmaksas.“Sākuma bilance”.Izmaksas.Ieņēmumi.PVN aprēķins.Peļņas vai zaudējumu aprēķins.Naudas plūsma.Rentabilitātes rādītāji 4Pielikums.Vizītkarte
- Frizētavas "Ilzīte" biznesa plāns
- Noieta plāns kafejnīcai
- SIA "900"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "900"
Business Plans for secondary school7
-
Noieta plāns kafejnīcai
Business Plans for secondary school17
-
SIA "Verums"
Business Plans for secondary school17
-
Peintbola spēļu zāle "Ķiverīte"
Business Plans for secondary school9
-
Šūšanas darbnīcas izveide
Business Plans for secondary school16