Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672448
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Kopsavilkums    3
1.  Informācija par uzņēmumu, tās stratēģiju un vadību    4
1.1.  DARBĪBAS VĒSTURE    4
1.2.  UZŅĒMUMA ADRESE    4
1.3.  UZŅĒMUMA ĪPAŠNIEKI    5
1.4.  UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI    5
1.5.  VADĪBA, VADĪTĀJU ĪPAŠUMA TIESĪBAS    6
1.6.  NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, INŽENIERTĪKLIEM, KOMUNIKĀCIJĀM, TO NOSLOGOJUMS    6
1.7.  DARBA SPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS    7
1.8.  LIKUMDOŠANAS IETEKME UZ UZŅĒMĒJDARBĪBU    7
2.  Piedāvātais produkts (pakalpojumi)    8
2.1.  PIEDĀVATĀJS PRODUKTS, TĀ DZĪVOTSPĒJA    8
2.2.  PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS PROCESS UN TEHNOLOĢIJA    9
2.3.  KVALITĀTE UN TO NODROŠINOŠIE PASĀKUMI    9
2.4.  PRODUKCIJAS UN PROCESA AIZSARDZĪBA    9
3.  Produkta tirgus novērtējums, tirgzinības (markētinga) plāns    10
3.1.  TIRGUS RAKSTUROJUMS UN IESPĒJAS    10
3.2.  KONKURENCE, KONKURĒJOŠIE UZŅĒMUMI    10
3.3.  PIRCĒJA, PATĒRĒTĀJA MOTIVĀCIJA, IZVĒLOTIES PIEDĀVĀTO PRODUKTU (PAKALPOJUMUS)    11
3.4.  BŪTISKIE PROGNOZĒJAMIE FAKTORI, KAS VAR IETEKMĒT UZŅĒMEJDARBĪBAS REZULTĀTUS    12
3.5.  PĀRDOŠANAS APJOMA UN APGROZĪJUMA PROGNOZE    12
3.6.  CENU STRATĒĢIJA    12
3.7.  PRETKRĪZES STRATĒĢIJA PĒKŠŅU TIRGUS IZMAIŅU GADĪJUMĀ    13
3.8.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU PLĀNS    14
3.9.  TIRGZINĪBAS AKTIVITĀTES NĀKOTNĒ    15
4.  Problēmas un riski    15
4.1.  BŪTISKO RISKA MOMENTU NOVĒRTĒJUMS, TO IETEKMES PAKĀPE, IESPĒJAMĀS SEKAS    15
4.2.  IZMANTOJAMĀS RISKA VADĪŠANAS METODES, TO IZMANTOŠANAS IZMAKSAS    16
5.  Ieceres īstenošanas kalendārais grafiks    16
6.  Finansu aprēķini    18
6.2.  KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS    19
6.3.  APGROZĪJUMA PLĀNS    20
6.5.  IZMAKSU PLĀNS (APGROZĪJUMA METODE)    22
6.6.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU PLĀNS 2004.GADAM    25
6.7.  BILANCE    26
6.8.  PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS    27
7.  Nomas līgums    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Extract

Kopsavilkums


Šis biznesa plāns ir rakstīts, lai prognozētu kādas iespējas nopelnīt Latvijās tirgū uzsākot komercdarbību. Plānā ir apskatīti galvenie punkti, kas jāņem vērā uzsākot komercdarbību: tirgus analīze, mārketings un finanšu aprēķins.Biznes plāns būs līdzeklis, ar kura palīdzību varēšu paziņot par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem.Kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns rada labvelīgu iespaidu uz cilvēkiem, ar kuriem notiks sadarbība.
Biznesa plānā aprakstīta individuālā komersanta A.Zvirbules veikala “Dāvana” darbības uzsākšana un darbība.Biznesa plāns ir veidots vienam gadam.Es šo komercdarbību veidošu ar nolūku gūt peļņu.Biznesa plānu rakstu tāpēc, jo neviens bizness nevar gūt ilgstošus panākumums bez plānveidīgās rīcības.Biznesa plāns ir vajadzīgs, lai noskaidrotu uzņēmuma lietderību, kā arī lai novērtētu tādas mazā uzņēmuma problēmas kā: ierobežoti finansu līdzekļi; samērāšaurs darbības ģeografiskais sektors; pieredzes trūkums uzņēmuma vadīšanā.
Biznesa plānu var izmantot: domājot par firmas stratēģiju, objektīvi izsverot visus uzņēmuma plusus un mīnusus; lai noteiktu galvenos attīstības virzienus, kurus firmai vajadzētu tālāk analizēt; īstermiņa prognozēšanai; informācijas sniegšanā iespējamiem sponsoriem par firmas izredzēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,49 €
Work pack Nr. 1111298
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register