Business Plans
Business and Law
Economics
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biz...-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Informācija par uzņēmumu, tās stratēģiju un vadību | 4 |
1.1. | DARBĪBAS VĒSTURE | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA ADRESE | 4 |
1.3. | UZŅĒMUMA ĪPAŠNIEKI | 5 |
1.4. | UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI | 5 |
1.5. | VADĪBA, VADĪTĀJU ĪPAŠUMA TIESĪBAS | 6 |
1.6. | NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, INŽENIERTĪKLIEM, KOMUNIKĀCIJĀM, TO NOSLOGOJUMS | 6 |
1.7. | DARBA SPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS | 7 |
1.8. | LIKUMDOŠANAS IETEKME UZ UZŅĒMĒJDARBĪBU | 7 |
2. | Piedāvātais produkts (pakalpojumi) | 8 |
2.1. | PIEDĀVATĀJS PRODUKTS, TĀ DZĪVOTSPĒJA | 8 |
2.2. | PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS PROCESS UN TEHNOLOĢIJA | 9 |
2.3. | KVALITĀTE UN TO NODROŠINOŠIE PASĀKUMI | 9 |
2.4. | PRODUKCIJAS UN PROCESA AIZSARDZĪBA | 9 |
3. | Produkta tirgus novērtējums, tirgzinības (markētinga) plāns | 10 |
3.1. | TIRGUS RAKSTUROJUMS UN IESPĒJAS | 10 |
3.2. | KONKURENCE, KONKURĒJOŠIE UZŅĒMUMI | 10 |
3.3. | PIRCĒJA, PATĒRĒTĀJA MOTIVĀCIJA, IZVĒLOTIES PIEDĀVĀTO PRODUKTU (PAKALPOJUMUS) | 11 |
3.4. | BŪTISKIE PROGNOZĒJAMIE FAKTORI, KAS VAR IETEKMĒT UZŅĒMEJDARBĪBAS REZULTĀTUS | 12 |
3.5. | PĀRDOŠANAS APJOMA UN APGROZĪJUMA PROGNOZE | 12 |
3.6. | CENU STRATĒĢIJA | 12 |
3.7. | PRETKRĪZES STRATĒĢIJA PĒKŠŅU TIRGUS IZMAIŅU GADĪJUMĀ | 13 |
3.8. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU PLĀNS | 14 |
3.9. | TIRGZINĪBAS AKTIVITĀTES NĀKOTNĒ | 15 |
4. | Problēmas un riski | 15 |
4.1. | BŪTISKO RISKA MOMENTU NOVĒRTĒJUMS, TO IETEKMES PAKĀPE, IESPĒJAMĀS SEKAS | 15 |
4.2. | IZMANTOJAMĀS RISKA VADĪŠANAS METODES, TO IZMANTOŠANAS IZMAKSAS | 16 |
5. | Ieceres īstenošanas kalendārais grafiks | 16 |
6. | Finansu aprēķini | 18 |
6.2. | KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS | 19 |
6.3. | APGROZĪJUMA PLĀNS | 20 |
6.5. | IZMAKSU PLĀNS (APGROZĪJUMA METODE) | 22 |
6.6. | PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU PLĀNS 2004.GADAM | 25 |
6.7. | BILANCE | 26 |
6.8. | PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS | 27 |
7. | Nomas līgums | 26 |
Bibliogrāfiskais saraksts | 34 |
Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir rakstīts, lai prognozētu kādas iespējas nopelnīt Latvijās tirgū uzsākot komercdarbību. Plānā ir apskatīti galvenie punkti, kas jāņem vērā uzsākot komercdarbību: tirgus analīze, mārketings un finanšu aprēķins.Biznes plāns būs līdzeklis, ar kura palīdzību varēšu paziņot par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem.Kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns rada labvelīgu iespaidu uz cilvēkiem, ar kuriem notiks sadarbība.
Biznesa plānā aprakstīta individuālā komersanta A.Zvirbules veikala “Dāvana” darbības uzsākšana un darbība.Biznesa plāns ir veidots vienam gadam.Es šo komercdarbību veidošu ar nolūku gūt peļņu.Biznesa plānu rakstu tāpēc, jo neviens bizness nevar gūt ilgstošus panākumums bez plānveidīgās rīcības.Biznesa plāns ir vajadzīgs, lai noskaidrotu uzņēmuma lietderību, kā arī lai novērtētu tādas mazā uzņēmuma problēmas kā: ierobežoti finansu līdzekļi; samērāšaurs darbības ģeografiskais sektors; pieredzes trūkums uzņēmuma vadīšanā.
Biznesa plānu var izmantot: domājot par firmas stratēģiju, objektīvi izsverot visus uzņēmuma plusus un mīnusus; lai noteiktu galvenos attīstības virzienus, kurus firmai vajadzētu tālāk analizēt; īstermiņa prognozēšanai; informācijas sniegšanā iespējamiem sponsoriem par firmas izredzēm.
…
Biznesa plāns individuālā komersanta darbības uzsākšani, atverot dāvanu veikalu
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Ūdeņi"
Business Plans for university11
-
Biznesa plāns ražošanas uzņēmumam
Business Plans for university22
-
Suvenīru veikala biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Business Plans for university28
-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Business Plans for university9