Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313263
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Plāna kopsavilkums   
2.  Pamatinformācija par uzņēmējsabiedrību   
3.  Produkcija un pakalpojumi   
3.1.  Preču sortiments   
3.2.  Preču un pakalpojumu ipatnības   
3.3.  Darbības koncepcija   
4.  Tirgus analīze   
4.1.  Tirgus tendences un tirgus segmenta definīcija   
4.2.  Galvenie tirgus konkurenti   
5.  Mārketinga stratēģija   
5.1.  Preču realizācijas kanāli   
5.2.  Cenu veidošana   
5.3.  Tirgusveidošana (reklāma, pārdošanas stimulēšanas metodes, sabiedrības viedokļa veidošana)   
6.  Uzņēmuma funkcionēšana   
6.1.  Izvietojums   
6.2.  Telpas un iekārtas   
6.3.  Sagādes un realizācijas process   
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas   
7.1.  Vadibas komandas organizācija   
7.2.  Nodarbinātās personas   
Extract

1. Uzņēmējsabiedrības pilns nosaukums - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Kaprīze".
2. Uzņēmējsabiedribas reģistrācija LR Uzņēmumu reģistrā - Nr. 010415910, reģistrācijas datums - 01.12.97.
3. Uzņēmējsabiedrības juridiskā adrese Saules iela 70. Ventspils, LV-3600, Latvija tālr. 3624596
4. Uzņēmējsabiedribas norēkinu konts bankā - latu konta Nr. 002267420, Latvijas Bankas pilsētas pārvalde ( Lielajā prospektā 2a), bankas kods 315025325.
5. Uzņēmējsabiedrības pamatkapitāls (statūtu fonds) - uz 01. 01. 99. sastāda 100 000 Ls; sadalās 20 dalās (katra 5000 Ls vērtībā); ipašnieki - 10 fiziskas personas (100%).
6. Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie galvenie darbības virzieni :
- tirdzniecība ar gaļas un piena produktiem;
- tirdzniecība ar tabakas izstrādājumiem un alkoholu;
- kulinārijas izstrādājumu ražošana un realizācija
- lauksaimniecības produktu transportēšana un uzglabāšana;
- ārējie ekonomiskie sakari.
7. Uzrņēmējsabiedriba "Kaprīze" īrē priekšpilsētas pašvaldības veikalu, kurš atrodas 5 stāvu pilsētas dzīvojamā mājā.

3. PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI

3.1. Preču sortiments.
SIA "Kaprīze" patreiz tirgo plaša sortimenta preces, kurām ir liels pircēju pieprasījums(skat.1. tab.). Vislielākais īpatsvars apgrozījuma apjomā ir dārzeņiem (apmēram 65%). Norādīto preču sortimenta izvēle izskaidrojama ar sekojošiem faktoriem:
-veikala darbība pirms privatizācijas;
- darba pieredze vadošajam personālam un citiem darbiniekiem;
- izveidojušies saimnieciskie sakari;
- resursu esamība un izveidojušies sakari ar Latvijas Bankas nodaļu.
Mērķis ir pastāvīgi uzturēt pietiekamu preču sortimenta minimumu, kurš iekļauj 40-50 preču nosaukumus ( skat.1.tab.). Ar laiku SIA plāno palielināt šo minimumu līdz 60 nosaukumie, galvenokārt ar importa precēm un arī ar ikdienas pieprasījuma rūpniecibas precēm. Tāds mērķis ir saistīts ar uzņēmējdarbības veidu plānu (skat. 2. tab.)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register