-
Investīcijas īpašuma attīstība
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Esošas situācijas analīze | 4 |
2.1. | Tirgus | 4 |
2.2. | Iedzīvotāji | 5 |
3. | Projekta apraksts | 7 |
3.1. | Projektējamais kompleks | 7 |
3.2. | Atrašanas vieta | 8 |
3.3. | Projekta izstrādei nepieciešamie dokumenti | 9 |
3.4. | Projekta īstenošanai nepieciešamā komanda | 10 |
3.5. | Projekta īstenošanas izmaksas | 11 |
4. | Sporta kompleksa ēkas realizācijas projekts | 11 |
4.1. | Tirgus analīze | 2 |
4.1.1. | Konkurentu piedāvājums sporta klubos | 12 |
4.1.2. | Konkurentu piedāvājums komerctelpās | 13 |
5. | SVID analīze | 16 |
6. | Mārketings | 17 |
6.1. | Virzīšana tirgū | 17 |
6.2. | Reklāmas politika | 17 |
7. | Investīcijas projekta realizēšanai | 18 |
8. | Projekta finansēšana | 19 |
Iespējamie komunikācijas kanāli:
• Internets
• Vides reklāma
• Drukātā prese
• Bukleti, plakāti u.c.
Reklāmas kampaņas termiņi
Reklāmas kampaņas aktivitātes var tikt uzsākas ar brīdi, kad tiek sākta būvniecība līdz brīdim, kad komplaksa tlatība ir noslogota līdz 100%
Virzīšanas metodes
Internets
Internets mūsdienās aizņem lielu daļu no komunikāciju kanāliem. Zināms, ka mērķauditorijas lielākā daļa ikdienā izmanto internetu gan darbam, gan izklaidei, gan iepirkšanās nolūkos.
Viens no mērķauditorijas uzrunāšanas veidiem varētu būr reklāmas laukumi mājas lapās un ziņu portālos, kurus pēc statistikas datiem apmeklē mērķauditorija.
Tāpat liela nozīme ir objekta informatīvas mājas lapas izveidošana, kur katrs interesents varētu iepazīties ar ēkas projektu, novietojumu, dzīvokļu plānojumu un projekta virzību. Šeit potenciālos pircējus varētu informēt par plānoto būves nodošanas termiņu un cenu politiku.
Vides reklāma
Labs vides reklāmas objekts jau būs pati ēka, kad sāksies tās būvniecība, šāda aktivitāte piesaistīs garāmgājēju un citu Jelgavas iedzīvotāju un viesu interesi, tāpēc būtu lietderīgi uz būvlaukuma norobežojošā žoga uzstādīt reklāmas plakātus.
Drukātā prese
Reklāmu varētu ievietot preses izdevumos, kurus lasa izvēlētā mērķauditorija, jāpiemin kā ir jāaptver gan latviski runājošā, gan krieviski runājošā auditorija.
…
Piedāvātais investīciju objekts atrodas rajonā kur pēdējos gados aktīvi attīstās kā atpūtas un biznesa zona, un šai pilsētas daļai ir laba infrastruktūra, auto stāvvietas, pilsētas un rajonu maršruta autobusu pieturas. 2. Esošas situācijas analīze 2.1. Tirgus 2.2. Iedzīvotāji 3. Projekta apraksts 3.1. Projektējamais kompleks 3.2. Atrašanas vieta 3.3. Projekta izstrādei nepieciešamie dokumenti 3.4. Projekta īstenošanai nepieciešamā komanda 3.5. Projekta īstenošanas izmaksas 4. Sporta kompleksa ēkas realizācijas projekts 4.1. Tirgus analīze 4.1.1 Konkurentu piedāvājums sporta klubos 4.1.2 Konkurentu piedāvājums 5. SVID analīze 6. Mārketings 6.1. Virzīšana tirgū 6.2. Reklāmas politika 7. Investīcijas projekta realizēšanai 8. Projekta finansēšana
- Investīcijas īpašuma attīstība
- SIA "FotoMax"
- SIA "Slieka" finanšu analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Slieka" finanšu analīze
Business Plans for university34
-
SIA "FotoMax"
Business Plans for university50
-
Biznesa plāns pašvaldības uzņēmumam pēc reorganizācijas
Business Plans for university34
Evaluated! -
SIA "Gabriella"
Business Plans for university20
-
SIA "Indras meistars"
Business Plans for university18