Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398737
 
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  SIA “FotoMax” statūtos noteiktā pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma vēsture    6
1.4.  Uzņēmuma misija    6
1.5.  Uzņēmuma mērķi    6
1.6.  Īpašuma tiesības    7
1.7.  Uzņēmuma finansu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu un preču raksturojums    8
2.2.  Pakalpojumu un preču klasifikācija    8
2.3.  Produkta sortiments un tā raksturojums    8
2.4.  Produkta kvalitāte un tās raksturojums    11
2.5.  Produkta dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    14
3.2.  Makroekonomiskie rādītāji    15
3.3.  Mikroekonomiskie    16
3.4.  Mērķa tirgus raksturojums    16
3.5.  Konkurentu analīze, SWOT analīze    17
4.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    21
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    21
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas un vadīšanas plāns    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    24
5.2.  Uzņēmuma telpu raksturojums    25
5.3.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    26
5.4.  Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums    26
5.5.  Sagādes process un noliktavas saimniecība    28
6.  Uzņēmuma vadība    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
6.2.  Uzņēmuma vadības saraksts un to pienākumi    30
6.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    31
7.  Riski un problēmas    32
7.1.  Galvenie potenciālie uzņēmējdarbības nelabvēlīgie faktori    32
8.  Finansu informācija    34
  Izmantotā literatūra    43
  Pielikums    44
Extract

SIA “FotoMax” ir jauns uzņēmums, kas sāks darboties Rīgā un nodarbosies fotopakalpojumu sniegšanas jomā. “FotoMax” misija ir savas darbības rezultātā piesaistīt arvien jaunus klientus un apmierināt to vajadzības un vēlmes, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un pārdot kvalitatīvas preces, lai klienti pilnā mērā varētu baudīt savus dzīves notikumus uz fotopapīra, kā arī gūt lielāku peļņu un ieinvestēt to uzņēmuma attīstībā.
Ideja uzsākt uzņēmējdarbību fotopakalpojumu jomā radās tāpēc, ka pēdējā laikā ļoti strauji attīstās tehnoloģijas, saistītas ar fotogrāfiju, pazeminās izejvielu un iekārtu cenas, uzlabojas piedāvāto pakalpojumu un preču kvalitāte, un palielinās tehnoloģiskās iespējas. Pie tam, SIA “FotoMax” dibinatājiem ir personiskas intereses fotogrāfijā un spējas veikt uzņēmējdarbību.
Uzņēmums piedāvās pilnu mūsdienīgu fotopakalpojumu servisu, kā arī fotogrāfa pakalpojumus un fotopreces mazumtirdzniecībā.
SIA “FotoMax” galvenie konkurenti ir tādas firmas, kā “Elkor foto”, “Fotolukss”, “Kodak Express”, “Flēra” u.c. Tām ir stabilas pozīcijas kā Latvijas tirgū, tā arī ārzemēs. Viens no mērķiem ir noslēgt sadarbības līgumus ar šīm firmām, lai samazinātu konkurenci un paaugstinātu iespējas “izdzīvot” tajā. SIA “FotoMax” ir paredzējusu konkurēt, izmantojot reklāmu un servisu, un īpaši pievēršot uzmanību produkcijas kvalitātei.
SIA “FotoMax” vadības struktūra ir izveidota lineārā veidā, kas nozīmē, ka katras pārvaldes darbinieks saņem rīkojumus un iesniedz pārskatus augstākai amatpersonai. Tas ļaus viegli un konkrēti sadalīt darbinieku pienākumus un tiesības, kam noteikti sekos saliedēta personāla organizēts un saplānots darbs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register