Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672305
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Plāna kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.1.  Uzņēmuma statuss    4
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    4
1.1.3.  Uzņēmuma dibinātājs    4
1.1.4.  Juridiska adrese    4
1.1.5.  Pamatkapitāls    4
1.1.6.  Norēķinu konts    4
1.1.7.  Uzņēmuma ēkas    4
1.1.8.  Pamatdarbība    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    4
2.  Produkcija un pakalpojumi    5
3.  Tirgus Analīze    6
4.  Mārketinga plāns    8
4.1.  Cenu veidošana    8
4.2.  Tirgus iekarošana    8
4.3.  Reklāma    8
5.  Ražošanas plāns    10
6.  Vadība un nodarbinātas personas    11
7.  Problēmas un risks    12
8.  Finansu plāns    13
Extract

Šis biznesa plāns ir izveidots, lai stādītu priekšā firmu ‘’ Vectra’’ bankām, kuras varētu būt ieinteresētas dot firmai kredītu, kas nepieciešams, lai firma varētu uzsākt pakalpojumu pārdošanu un lai pabeigtu firmas pilnīgu uzbūves un pakalpojumu struktūru.
Firma ‘’ Vectra’’ ir jaunizveidots uzņēmums ar vienu vadītāju, kura pašlaik aktīvi piedalās firmas izveidē un attīstīšanā. Vadītāja un galvenā kontakta persona ir Jekaterina Ecina, Edinburga prospekts 19, LV2015, Jūrmala (tel. 7755135) vai Brīvības 40, 3stāvā, LV- 1010 (tel. 7-215482). Ir izpētīts, ka Rīgā nav liels skaits tulkošanas biroju, tika izpētīta to darbība un attīstība. Firma ‘’ Vectra’’ plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā, jo ir pārliecība, ka šāda iespēja pastāv. Pastāvošās firmas vislielāko uzmanību pievērš pakalpojumu daudzveidībai un kvalitātei, nevis īpašai kvalitātei, tādēļ bieži pilnībā netiek apmierinātas klientu prasības un vēlmes.
Tirgus pētījumi rāda, ka klientu pieprasījums pēc firmas ‘’Vectra’’ pakalpojumiem varētu būt ievērojams. To sekmētu arī reklāma, kas veicinātu pakalpojumu ievērošanu un veicinātu firmas popularitāti. Specifiskie mērķi tirgū, uz kuriem firma orientēsies ir šādi:
klienti, kas pieprasa pakalpojumu īsā laikā un augstu kvalitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register