Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123803
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas    3
2.1.  biznesa ideja    3
2.1.1.  pieprasījuma un nozares raksturojums    3
2.1.2.  radošās koncepcijas izklāsts    3
2.2.  biznesa finansiālā un stratēģiskā analīze    4
3.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts    8
3.1.  pamatinformācija    8
3.2.  īsa uzņēmuma vēsture    8
3.3.  pakalpojuma raksturojums    9
3.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    10
4.1.  Tirgus raksturojums    13
4.1.1.  tirgus lielums    13
4.1.2.  pieauguma tempi    13
4.1.3.  patērētāju vajadzības    13
4.1.4.  sezonalitāte    14
4.2.  Konkurenti    14
  Netiešie konkurenti    14
5.  Mārketinga stratēģija    15
5.1.  iekšējās un ārējās vides raksturojums    15
5.2.  Līgumi ar piegādātājiem un pasūtītājiem    16
5.3.  Bostonas matrica    17
5.4.  Stratēģijas realizācijas plāns    18
5.4.1.  Cenu noteikšanas stratēģija    18
5.4.2.  Plānotais segments    18
5.4.3.  Piedāvāto preču pakalpojuma dažādošana    18
5.4.4.  Reklāma    19
6.  Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā shēma    20
6.1.  uzņēmuma īpašnieki    20
6.2.  Vadība un galvenie speciālisti    20
6.3.  Darbaspēks    21
6.4.  Tarifikācija    21
7.  Pakalpojuma process    21
7.1.  Pakalpojuma raksturojums (plānotais)    21
7.2.  Pakalpojuma apraksts    21
7.3.  Piedāvājuma cenas kaukulācija    22
  Izmaksu nesēji    22
  Produkta izgatavotāja alga 1000,00    22
  Izgatavotāja vispārējās izmaksas 1352,90    22
  Apgrozījuma pašizmaksas 1760,90    22
  Peļņas pieskaitījuma likme    22
  Pārdošanas cena    22
7.4.  Nolietojuma aprēķins    23
7.5.  Vides drošība    23
7.6.  Darba drošība    23
7.6.1.  Darba aizsardzības sistēmas darbība    24
7.7.  Kvalitātes vadība (ISO)    24
8.  Riska faktori    24
9.  Finansu analīze    26
9.1.  kredīta atmaksas grafiks    26
  Investīciju ienesīguma novērtēšana    26
  Investīciju atmaksāšanas laiks    27
9.2.  Kredīta atmaksas plāns    28
  Secinājumi    32
  Izmantojamā literatūra    34
Extract

K/f “Jupiters” ir veikals, kurš nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Saimniecības preču veikals K/f “Jupiters” atrodas Cēsīs, pilsētas centrā, pie tam ļoti izdevīgā vietā. Pircējiem ļoti viegli atrodams un pieejams. Tā kā veikals nodarbojas ar apdares materiālu( krāsu, špakteļu, tapešu u.c.) pārdošanu(tirdzniecību), tad uzņēmums ir nolēmis atvērt jaunu struktūrvienību, kura nodarbosies ar telpu iekšējo(kosmētisko) apdares darbu pakalpojumu sniegšanu.
2.1.1.pieprasījuma un nozares raksturojums
Struktūrvienības nosaukums ir “Jupi”. Šajā uzņēmumā strādās 6 cilvēki (5 strādnieki, kuri nodarbosies ar remontdarbiem, sestais darbinieks atbildēs par darba pieņemšanu – darba organizētājs, pasūtījuma pieņēmējs). Piekrišana, manuprāt, būs, jo tādus darbus labāk ir uzticēt profesionāļiem. Viņi to paveiks ātri un kvalitatīvi.
Uzņēmuma birojs atradīsies veikala “Jupiters” pašreizējās telpās. Veikalam ir divi stāvi. Tādējādi ietaupīs īres maksu. Klienti nāks veikt pasūtījumus un pie reizes viņiem būs iespēja iegādāties veikalā “Jupiters” nepieciešamos materiālus. Tādējādi tiks veicināti K/f “Jupitera” ienākumi, kā arī par pakalpojuma sniegšanu būs ienākumi.
Vīzija – izmantojot kompetentu un kvalificētu darbaspēku, veikt telpu iekšējo apdari, kosmētisko remontu, izmantojot firmas jaunākās tehnoloģijas un videi nekaitīgus materiālus piepildīt klientu vēlmes.
2.1.2.radošās koncepcijas izklāsts
Pakalpojuma filozofija – klientiem tiek piedāvāts prieks( kā nekā dzīvoklis vai māja ir kā jauns - prieks dzīvot)
Šim pakalpojumam Cēsīs ir daudz konkurentu – būvniecības uzņēmumi, kā arī individuālie darbu veicēji. Priekšrocība manam uzņēmumam ir tā, ka birojs atrodas pilsētas centrā – viegli atrodams. Šāda veida pakalpojumam ir pieprasījums, pašlaik gan daudzām mājām, gan dzīvokļiem tiek veikta siltināšana, un arī kosmētiskais remonts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register