Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829728
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
I.  UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS    4
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
II.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS    5
III.  TIRGUS ANALĪZE    6
  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    8
IV.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    9
V.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    10
VI.  UZŅĒMUMA VADĪBA    11
VII.  RISKS UN PROBLĒMAS    13
VIII.  FINANSU INFORMĀCIJA    13
  Darbinieku algu aprēķins    14
  Pamatlīdzekļi    14
  Ienākumi no pamatdarbības    15
  Kredīta atmaksas grafiks    15
  Naudas plūsma pirmajam gadam    16
  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    17
  Bilance    18
Extract

KOPSAVILKUMS

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Kino Bauska” reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 2007.gada 2.janvārī. SIA ir dibināta kā jauns uzņēmums, bet tā darbinieki iepriekš ir darbojušies dažādos uzņēmumos.
Uzņēmuma vadošie darbinieki ir apguvuši uzņēmējdarbības ekonomiku un uzņēmuma vadību, to profesionālās iemaņas ir vērtētas, kā atbilstošas ieņemtajiem amatiem.
SIA galvenais darbības virziens ir atpūtas un izklaides vietas izveide, kura spēj nodrošināt kvalitatīvus kinoteātra pakalpojumus, izmantojot jaunāko tehniku un labākos strādniekus. Kā arī augsta skaņas un attēlošanas kvalitāte, kinofilmu izvēle visdažādākajiem dvēseles noskaņojumiem un savdabīgais interjers piesaistīs labas kvalitātes cienītājus.
SIA atrodas ļoti izdevīgā vietā Bauskas centrā Kalnu ielā, kas ērti pieejama visiem iedzīvotājiem. Auto stāvlaukums atrodas 150m no kino un arī sabiedriskā transporta pietura nav tālu.
Tā kā SIA atrodas plašās telpās ar gaumīgi iekārtotu interjeru, tiek plānots ne tikai kino filmu rādīšana, bet arī banketu, svinību un tamlīdzīgu pasākumu rīkošana.
Šajā un tuvākajās pilsētās nav neviena kinoteātra, tādēļ tuvākie konkurenti ir Rīgas un tās rajonu kinoteātri. Tie ir paspējuši labāk izpētīt tirgu, ieguvuši darba pieredzi un tiem ir lielākas telpas.
Savā mārketinga stratēģijā SIA orientēta uz izvēlētā mērķa tirgus klienta vajadzību, vēlmju apmierināšanu. Attīstības sākuma posmā (1-6mēn.) SIA izvirzīs savu pakalpojumu reklāmu, ar mērķi piesaistīt jau pašā darbības sākumā iespējami plašāku apmeklētāju loku.
Lai SIA varētu uzsākt aktīvu darbību ir nepieciešams bankas finansiālais atbalsts. Par racionālāko formu uzskatāms ilgtermiņa hipotekārais aizdevums 40000,-Ls apmērā. Šādas finansēšanas formas pielietošana spēj realizēt produkcijas un pakalpojumu augstu konkurētspēju, tādējādi nodrošinot kredīta dzēšanu un naudas uzkrāšanos tālākās attīstības vajadzībām.
Ar maksimālu atdevi darbam, racionāli izmantojot kredītlīdzekļus, SIA, palielinoties darbinieku līmenim un profesionalitātei, iekaros noteiktas iedzīvotāju daļas simpātijas un nodrošinās savas tirgus nišas stabilitāti un vispārēju attīstību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1127168
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register