-
Mārkeitnga plāns
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Mārketinga plāns | 3 |
1.1. | Ventspils Augstskola | 3 |
1.2. | Misija, vīzija, stratēģiskais mērķis | 4 |
1.3. | Mārketinga mērķi | 4 |
2. | Situācijas analīze | 5 |
2.1. | 5C analīze | 5 |
2.1.1. | Uzņēmums | 5 |
2.1.2. | Partneri | 5 |
2.1.3. | Klienti | 5 |
2.1.4. | Konkurenti | 5 |
2.1.5. | Vide (PEST analīze) | 6 |
2.2. | SVID analīze | 7 |
3. | Produktu apraksts | 8 |
4. | Konkurentu salīdzinošā analīze | 10 |
5. | STP stratēģija | 11 |
5.1. | Segmentēšana | 11 |
5.2. | Tārgetēšana | 12 |
5.3. | Pozicionēšana | 12 |
6. | Klientu profils | 13 |
6.1. | B2B | 13 |
6.2. | B2C | 14 |
7. | Mārketinga mix 4P | 14 |
7.1. | Produkts | 14 |
7.2. | Cena | 15 |
7.3. | Vieta | 15 |
7.4. | Virzīšana tirgū | 15 |
8. | Komunikācijas plāns | 15 |
9. | Finanšu kopsavilkumss | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
Literatūras un informācijas avotu saraksts | 18 |
1. Mārketinga plāns
Mārketinga plāns ir stratēģisks dokuments, kurā izklāstītas darbības / soļi, kurus ierosināt veikt, lai sasniegtu savu mārketinga mērķus. Plāns ir sakārtotu darbību kopums, kura mērķis ir sasniegt konkrētus mērķus noteiktā termiņā. Veidojot plānu, ir jābūt mērķu kopumam un jānorāda laika grafiks, kurā tiks sasniegti mērķi. Mārketinga plāns palīdz koncentrēties centieni maksimāli palielināt peļņu savam uzņēmumam. Tas palīdz precīzi definēt produktu un / vai pakalpojumu piedāvājam identificēt klientus un konkurentus, izstrādāt klientu piesaistīšanas un noturēšanas stratēģiju, un paredzēt izmaiņas tirgū. (Evans & Ballen, 2013)
1.1. Ventspils Augstskola
Ventspils Augstskola (turpmāk tekstā - VeA) ir uz neierobežotu laiku akreditēta valsts augstskola un zinātniskā institūcija, kuras galvenie darbības virzieni ir augstākā izglītība, mūžizglītība un zinātniskā darbība. Ventspils Augstskola ir dibināta 1997. gada 23. jūlijā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta Nr. 384 rīkojumu „Par Ventspils Augstskolas dibināšanu”. Līdz ar VeA Satversmes apstiprināšanu Saeimā, kas tika izdarīts ar 13.12.2007. likumu „Par Ventspils Augstskolas Satversmi” (likums stājās spēkā 12.01.2008.), Ventspils Augstskola ir ieguvusi atvasinātas publiskas personas statusu. …
Mārketinga plāns par Ventspils Augstskolu, kurā tiek apskatīti tādi termini kā situācijas analīze, 5c, mārketinga mix, SVID analīze, STP stratēģija, klientu profili utml.
- Mārkeitnga plāns
- Uzņēmums "Taifūns"
-
Ziņu portāla www.latvijasinfo.lv biznesa plāns
Business Plans23 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmums "Taifūns"
Business Plans for university22
-
Ziņu portāla www.latvijasinfo.lv biznesa plāns
Business Plans for university23
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for university23
TOP 100 -
Biznesa plāns restorānam
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns
Business Plans for university23