Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
8,49
You save:
0,93 (11%)
Discounted price*:
7,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:561557
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ieceres pamatojums    4
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    4
2.  Tautsaimniecības nozares raksturojums    6
  2016. gadā    6
2.1.  Makrovides analīze    8
2.2.  Potenciālā analīze    8
2.3.  Sagādes tirgus    8
2.4.  Patēriņa tirgus    8
2.5.  Priekšrocību un trūkumu noteikšana    9
2.6.  Iespēju un draudu (risku) noteikšana    9
3.  Produkta tirgus novērtējums    11
3.1.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    12
3.2.  Pārdošanas stratēģijas    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
4.  Klientu analīze    18
4.1.  Auditorija    18
4.2.  Piegādātāju analīze    18
5.  SVID analīze    20
6.  Problēmas un to risinājumi    21
7.  Uzņēmuma riski    22
Extract

1.Klientu analīze
1.1.Auditorija
Tika veikta patērētāju analīze, pēc kuras tika noteikts, ka pakalpojuma mērķauditorija būs strādājošie cilvēki ar vidējiem ienākumiem virs 800 eiro mēnesī, kuri dzīvo pilsētā un ceļo vienu reizi gadā. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem Latvijas iedzīvotāju ceļošana uz ārzemēm ar nakšņošanu ilgāk nekā viena nakts pēdējo divu gadu laikā palielinājās par 5,8%, kas liecina par to, ka tendence ceļot palielinās un dzīvnieku izmitināšana ar papildus veselības uzlabošanas procedūrām var būt ļoti aktuāla Latvijas iedzīvotājiem.
Pēc anketas rezultātiem tik noteikts, ka 95% jeb 95 respondentiem ir mājdzīvnieki. 51 respondents ir gatavs tērēt 50 eiro mēnesī sava dzīvnieka uzturēšanai, 33 respondenti 40 eiro, bet 16 respondenti – 60+eiro. Respondenti vidēji ceļo vienu reizi gadā. Līdz ar to mēs varam spriest, ka mērķauditorija izmantos ‘’Dzīvnieku veselības centra’’ pakalpojumus vidēji divas reizes gadā, kas tiem izmaksās no 40 līdz 50 eiro.
Patērētāji būs individuālie patērētāji, bet to nodarbošanās ir plaša, gan strādājošie, gan uzņēmēji, gan pašnodarbinātie, gan mājsaimnieces.
Galvenās klientu prasības ir sekmīga rezultāta sasniegšana, personāla individuāla un rūpīga attieksme pret katru mājdzīvnieku, kā arī visu licenču un pārbaužu esamība. Klientu koncentrācija ir saistīta vienīgi ar mājdzīvniekiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,56 €
Work pack Nr. 1372647
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Biznesa plāns”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/561557

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register