-
Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | UZŅĒMUMA VĪZIJA, MISIJA, MĒRĶI | 5 |
2. | ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS | 5 |
3. | KONKURENTU RAKSTUROJUMS | 6 |
4. | KLIENTU RAKSTUROJUMS | 9 |
5. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 10 |
6. | SVID ANALĪZE | 13 |
7. | IESPĒJAMIE RISKI UN TO SAMAZINĀŠANAS/NOVĒRŠANAS PASĀKUMI | 14 |
8. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 15 |
9. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 16 |
9.1 | REKLĀMA | 16 |
9.2 | PRODUKTS | 17 |
9.3 | CENA | 18 |
10. | MĀRKETINGA OPERATĪVAIS PLĀNS 2009. GADAM | 19 |
11. | PLĀNA IZPILDES KONTROLE | 20 |
12. | FINANSU RĀDĪTĀJI | 21 |
12.1. | PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE | 21 |
12.2. | PAMATLĪDZEKĻU NOLIETOJUMS | 22 |
12.3. | APGROZĀMO LĪDZEKĻU UZSKAITE | 23 |
12.4. | KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS | 23 |
12.5. | PEĻŅAS – ZAUDĒJUMU APRĒĶINS | 26 |
12.6. | NAUDAS PLŪSMAS APRĒĶINS | 27 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 2 |
Uzņēmējdarbībai Latvijā šobrīd nākas pārdzīvot ļoti smagu periodu, tomēr neskatoties uz to ir lietas, no kā cilvēki neatsakās arī krīzes laikā, un viena no šīm lietām ir labs ēdiens mājīgā atmosfērā un pozitīvas emocijas.
Kamēr galvaspilsētā viens pēc otra savas durvis ver ciet pēdējos gados kā sēnes pēc lietus saaugušie krodziņi un restorāni, nedaudz tālāk tieši šajā nozarē pieprasījums pārsniedz piedāvājumu.
Izpētot tirgus situāciju Dobelē un veicot aptauju iedzīvotāju vidū, atklājās, ka Dobelē katastrofāli pietrūkst vietas, kur doties atpūsties un izklaidēties, arī vietu, kur iespējams paēst ko vairāk par tradicionālo karbonādi, nav īpaši daudz.
Tieši tāpēc radās ideja šajā pilsētā atvērt restorānu, kur būtu iespējams nobaudīt izcili garšīgus un neparastus ēdienus, kā arī atpūsties un padejot.
Uzņēmums SIA “Detro” ir dibināts Dobelē, 2005. gada 1. februārī, tomēr, kad viena pēc otras sekoja finansu neveiksmes, īpašnieki nolēma to pārdot.
Šobrīd uzņēmums ir nonācis citu īpašnieku rokās, tas ir pārveidots par patīkamu un mūsdienīgu restorānu “Flamenko”, tā pamatdarbība ir sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumi.
Diemžēl restorāns nesasniedz plānoto apgrozījumu un, veicot izpēti, noskaidrojās, ka tas galvenokārt ir zemā uzņēmuma imidža dēļ, kas saistīts ar iepriekšējo īpašnieku neveiksmīgo saimniekošanu.
Lai celtu uzņēmuma imidžu un palielinātu apgrozījumu ir izstrādāts mārketinga pasākumu kopums, tā galvenais mērķis ir veicināt uzņēmuma atpazīstamību un palielināt apgrozījumu.
Uzņēmuma stratēģiskajos mērķos ietilpst tirgus daļas 40% apmērā iekarošana, tādēļ izstrādātais mārketinga plāns galvenokārt orientēts uz šī mērķa sasniegšanu.
Konkurentu vidū restorāns “Flamenko” izceļas ar mūsdienīgu iekārtojumu, plašu produktu klāstu un izcilu apkalpošanas servisu.
Šie faktori tam ļauj ieņemt līderpozīciju vietējā tirgū.…
Mārketinga plāns izstrādāts restorānam "Flamenko", kas atrodas Dobelē. Darbā aprakstīta uzņēmuma mārketinga darbība sākot no uzņēmuma atvēršanas, sastādīts stratēģiskais, taktiskais un operatīvais mārketinga plāns
-
Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Business Plans9 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"
- SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Business Plans for university9
-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Business Plans for university9
-
Biznesa plāns sporta klubam SIA "Lifestyle"
Business Plans for university44
-
Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university65
-
Biznesa plāns restorānam
Business Plans for university26