2.5. Turpmākā produkta, pakalpojumu virzīšana
Izpētot, cik liela būs klientu ieinteresētība, pieprasījums, veikala apmeklējums, ka arī cik sekmīgi būs iecerētie reklāmas pasākumi, tiks analizēts kāds būs piedāvāto produktu dzīves cikls un to izaugsme, kā arī tālāka produktu un pakalpojumu virzīšanas taktika.
Tiek paredzēts, ka ar laiku uzņēmums kļūs populārāks, jo piedāvātās preces pašlaik ir un turpmāk būs aktuālas, izveidojusies pastāvīgo klientu loks, ka arī izvērtējot veikala ģeogrāfisko atrašanās vietu, var secināt, ka tas būs visai pamanāms un pazīstams, kā arī zināmu ietekmi dos klientu atsauksmes. Līdz ar to – nebūs nepieciešamības tērēt tik daudz līdzekļu reklāmai, piemēram, bukletu izsūtīšana pa pastu vairs nebūs nepieciešama, ja vienīgi būs nepieciešams pastāvīgo klientu vajadzību apmierināšanai.
Kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmuma tālākajos plānos ir izveidot e-veikalu, kurā varēs apskatīt visus mūsu veikalā pieejamos aksesuārus, to izmērus, krāsas utt. un veikt pasūtījumu. Pasūtījumu varēs saņemt visās Latvijas pilsētās. Līdz ar to veikalam atvērsies plašāks klientu skaits, ģeogrāfiskais pārdošanas reģions izplatīsies, un pieprasījums augs.
…