Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829168
 
Evaluation:
Published: 16.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga plāns    3
1.1.  Produkta nosaukums un īss raksturojums    3
1.2.  Mērķauditorijas definējums (izrietošs no segmentācijas rezultātiem)    3
1.3.  Konkurentu raksturojums. Konkurences stratēģija    4
1.4.  Produkta izplatīšanas vietas raksturojums    5
1.4.  Mārketinga mērķi    6
2.  Produkta virzīšanas pasākumu plāns    7
2.1.  Produkta ieviešanas plāns    7
2.2.  Reklāmas pasākumi    7
2.3.  Mārketinga budžeta plānošana    8
2.4.  Izdevumu budžets, tā plānojums pa mēnešiem    9
2.5.  Turpmākā produkta virzīšana    9
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Extract

2.5. Turpmākā produkta, pakalpojumu virzīšana
Izpētot, cik liela būs klientu ieinteresētība, pieprasījums, veikala apmeklējums, ka arī cik sekmīgi būs iecerētie reklāmas pasākumi, tiks analizēts kāds būs piedāvāto produktu dzīves cikls un to izaugsme, kā arī tālāka produktu un pakalpojumu virzīšanas taktika.
Tiek paredzēts, ka ar laiku uzņēmums kļūs populārāks, jo piedāvātās preces pašlaik ir un turpmāk būs aktuālas, izveidojusies pastāvīgo klientu loks, ka arī izvērtējot veikala ģeogrāfisko atrašanās vietu, var secināt, ka tas būs visai pamanāms un pazīstams, kā arī zināmu ietekmi dos klientu atsauksmes. Līdz ar to – nebūs nepieciešamības tērēt tik daudz līdzekļu reklāmai, piemēram, bukletu izsūtīšana pa pastu vairs nebūs nepieciešama, ja vienīgi būs nepieciešams pastāvīgo klientu vajadzību apmierināšanai.
Kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmuma tālākajos plānos ir izveidot e-veikalu, kurā varēs apskatīt visus mūsu veikalā pieejamos aksesuārus, to izmērus, krāsas utt. un veikt pasūtījumu. Pasūtījumu varēs saņemt visās Latvijas pilsētās. Līdz ar to veikalam atvērsies plašāks klientu skaits, ģeogrāfiskais pārdošanas reģions izplatīsies, un pieprasījums augs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register