Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:305293
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
  Uzņēmuma nosaukums    5
  Uzņēmuma reģistrācija    5
  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
  Uzņēmuma norēķinu konts    5
  Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība    6
1.2.  Uzņēmuma biznesa idejas vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma mērķi un misija    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    9
  2.2.1.attēls 2.2.2.attēls    10
  2.2.3.attēls 2.2.4.attēls    10
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte – nozīmīgākās īpašības    11
2.4.  Pakalpojumu atbilstība drošības un kvalitātes standartiem    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    14
3.3.  Konkurentu analīze    16
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    18
4.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    22
4.3.1.  Reklāma    22
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    23
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    24
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    25
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    28
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    28
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    29
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    30
7.  Problēmas un risks    32
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    32
8.  Finanšu informācija    34
8.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    34
8.2.  Bilance    34
8.2.  1.tabula Bilance 2007.gada sākumā    34
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    36
  Izmantotās literatūras saraksts    40
  Pielikumi    41
  Pielikums nr.1.    41
  Pielikums nr.2.    42
  Pielikums nr.3.    43
Extract

Pakalpojumu kvalitāte – nozīmīgākās īpašības
SIA ”PARTY” savus pakalpojumus centīsies piedāvāt kvalitatīvus, tādējādi neatpaliekot no citiem līdzīgiem naktsklubiem valstī. Liela loma noieta veicināšanā, patīkamas atmosfēras radīšanā un patstāvīgo klientu piesaistīšanā ir apkalpojošam personālam. Tādējādi kluba darbinieki būs rūpīgi izvēlēti, kvalificēti un ar atbilstošu pieredzi un zināšanām izklaides tirgū. Noteikti naktskluba darbības kvalitāti ietekmēs arī bāra sortiments, bāra dzērieni tiks iepirkti jau pārbaudītās vietās, un noteikti to cenu būs atbilstoša cenu līmenim šajā reģionā ( skat. pielikumā piedāvāto bāra dzērienu karti).
Svarīgs kvalitātes rādītājs būs arī klubā izmantotais tehniskais aprīkojums, tā piemēram, klubā tiks ierīkota laba ventilācijas sistēma, profesionālā gaismas un skaņas aparatūra, kā arī ugunsdrošības sistēma. Noteikti liela uzmanība tiks pievērsta kluba interjeram, jo ir svarīgi, lai apmeklētāji kluba telpās justos labi.
2.4. Pakalpojumu atbilstība drošības un kvalitātes standartiem
Lai novērstu nelaimes gadījumus klubā tiks ierīkota ugunsdrošības sistēma.
Noteikti naktsklubā būs apsardze, kas nepieciešamības gadījumā, novērsīs klientu savstarpējos incidentus, tādējādi rūpējoties par pārējo apmeklētāju un personāla drošību.
Savukārt, bārā izmantotajiem dzērieniem un precēm būs jāatbilst Latvijas kvalitātes standartiem, kas ir noteikti „Pārtikas aprites likums”. Arī kluba telpām un visam tajā piederošajam aprīkojumam ir jāatbilst sanitārā dienesta prasībām.
Naktsklubs ir komercdarbības veids, kuru uzsākot ir vajadzīgs saņemt dažādas atļaujas un licences:
MK Nr. 48 „Noteikumi par valsts nodevu par speciālas atļaujas (licences) izsniegšanu atsevišķiem uzņēmējdarbības veidiem” – atļauja alkohola un tabakas izstrādājumiem.
Alkohola aprites likums – alkohola tirdzniecība publiskās vietās.
MK Nr. 361 „Noteikumi par nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām” – kases aparāts.

Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums
Pastāv dažādi uzskati, kad tieši sākās naktsklubu attīstība, citi uzskata, ka tā meklējama 19.gs., citi – 20.gs. 20.-30.gados, taču ir nonākts pie secinājuma, ka senās iestādes – bāri un kabarē – bija priekšnosacījumi naktsklubu veidošanās mūsdienu izpratnē, tāpēc par pirmajiem naktsklubiem varam runāt, sākoties 70.gadiem. Tieši 70.gados dzima pirmā deju mūzika, kas bija nekas cits, kā disko.
Šobrīd galvenais klubu mūzikas uzdevums ir saliedēt kluba apmeklētājus kā masu, nevis izcelt kāda individualitāti. Pēdējo gadu laikā Latvijas klubu un tajos piedāvātās izklaides kvalitāte arvien progresē, līdz ar to šur un tur palielinās arī klubu cenas , kas, protams, arī ietekmē klubu apmeklētāju kontingentu. Atskatoties uz iepriekšējo gadu rādītājiem, var novērot ne vien kvalitātes, bet arī apmeklētāju skaita palielinājumu, un naktsklubu popularitāti vispār.
Pēc NACE klasifikatora, naktsklubs ietilpst H nodaļā – Viesnīcas un restorāni, un attiecīgi iedalās sīkāk nodaļā 55.40 – Bāri.
Bāri (NACE 1.1 - 55.40).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,27 €
Work pack Nr. 1115850
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register