Dzīve ir pasaka par pelnrušķīti – ar viņu burve paveica brīnumu – pārvēršot no nekoptas, pelēkas peles par skaistuli. Burve – tā ir skaistumkopšana. Un tādēļ ir vizāžisti, stilisti un frizieri, kas palīdz pareizi izvēlēties kosmētiku, matu krāsu un apģērbu krāsu gammu, dod padomu kā izcelt to, kas sievietes ārienei ir visskaistākais un kā apslēpt trūkumus. (1)
Šodien savs skaistumkopšanas salons ir viens no perspektīvākajiem biznesa veidiem. Katru dienu pieprasījums pēc skaistuma pakalpošanas aug, jo , laba frizūra ir cilvēka svarīga sastāvdaļa. Pat slavenais stilists Sergejs Zverjevs uzskata, ka tikai vismazākā frizētava nekad nepazūd. (7)
Nozares apraksta sastādīšana prasa lielu informācijas apjoma apstrādāšanu. Jāanalizē gan mūsu pakalpojumu un to īpašības, gan mērķa tirgus un konkurenti, kas darbojas šajā tirgū.
Es izvēlu tieši šo tēmu aprakstīšanai, jo tā visvairāk pievērš manu uzmanību. Man vienmēr liekas, ka visos laikos jābūt noteiktam profesijas: celtnieks, kurpnieks, ka arī frizieris, jo viesiem jāgriež mati. Tapāt, man vienmēr interese šīs biznesa veids.
Savā darbā es cenšos izanalizēt šī nozares stipras un vājas puses, iespējas un draudus, kas ietekmē tos attīstībai. Šī darba sastādīšanas mērķi ir:
• sniegt uzņēmuma vispārējo raksturojumu;
• raksturot tās produkciju un pakalpojumus;
• analizēt tirgus situāciju, konkurentus.…