Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922775
 
Evaluation:
Published: 28.12.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
3.  Personāls un vadība    8
4.  Nozares raksturojums    10
5.  Produkts / pakalpojums, pamatprocesi, izmaksu aprēķins    13
6.  Mārketinga plāns    18
7.  Finanšu plāns    20
8.  Riski un to samazināšanas pasākumi    22
  Pielikums    24
Extract

Mārketings

Mārketinga pasākumi un sadarbība ar plašsaziņas līdzekļiem ir izšķiroši, lai izveidotu un atpazītu pozitīvu veikala zīmolu.
Analizējot konkurentus, autore aplūkoja arī viņu mārketinga notikumus, kā arī veiksmīga mārketinga piemērus mazajiem uzņēmumiem, īpaši apzināta patēriņa un pakalpojumu jomā, kuru mērķis ir uzlabot ekoloģisko situāciju.
Biznesa attīstībai autors, veicot mārketinga pasākumus, izdalīja šādus svarīgus faktorus:
- draudzīga un atklāta komunikācija ar klientu. Mēs saprotam klientu, radām viņam ērtu, patīkamu atmosfēru, zinām viņa paradumus, gaumi un piedāvājam jaunas preces, kas atbilst viņa vēlmēm.
- "pārredzamības" izjūtas radīšana biznesā. Kopš brīža, kad veicam veikala remontu un aprīkojam veikala telpu, mēs runājam par to, kā mēs to darām, izmantojot sociālos tīklus. Sākotnēji mēs uzsveram visus veidus, kā mazināt ietekmi uz vidi (izmantotā aprīkojuma izvēle, videi draudzīgas krāsas, mēbeļu atjaunošana no norakstītām paletēm utt.)
- prezentēt savu produktu. Mēs sociālajos tīklos runājam par to, kas ir mūsu piegādātāji un kā viņi strādā, lai ražotu noderīgu pārtiku.
Šī pieeja ievērojami atšķiras no konkurentu personalizētajām mārketinga kampaņām un palīdz mums izveidot atpazīstamu zīmolu mūsu klientu vidū.
Reklāmas kanāli ievērojami atšķiras pirmajā pusgadā un pēc tam. Pirmajos mēnešos pēc atvēršanas tiks veiktas vairākas biznesa reklāmas kampaņas, lai informētu mērķa grupu par veikala atvēršanas faktu.
Pēc pirmajiem sešiem veikala darbības mēnešiem reklāma tiks veikta galvenokārt ar sociālo tīklu starpniecību.
Nākotnē plānots piedalīties pilsētas pasākumos, neatkarīgā pasākumu organizēšanā, kuru mērķis ir popularizēt dzīvesveidu bez iepakojuma.
Veikala aprīkošanai izmantoti dabiski un iepriekš izmantoti materiāli. Izstrādātais dizains uzsver minimālu ietekmi uz vidi, interjera dizainā tiek izmantoti dzīvi augi un koks.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1382613
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register