Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207049
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  SATURS    3
  IEVADS    4
  KOPSAVILKUMS    6
1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PROJEKTA PAMATOJUMS    7
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģija un vadība    7
1.1.1.  Personāla raksturojums    8
1.1.2.  Uzņēmuma ilgtermiņa ieguldījumi    11
1.1.3.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    12
1.2.  Uzņēmumā piedāvātie produkti, pakalpojumi    13
1.3.  Produktu un pakalpojumu tirgus novērtējums    14
1.3.1.  Tirgus raksturojums    14
1.3.2.  Tirgus novērtējums    15
1.3.2.1.  Mikro vides analīze    15
1.3.2.2.  Makro vides analīze    16
1.3.2.3.  Konkurences analīze    18
1.3.2.4.  SVID analīze    19
1.4.  Problēmas un riski    20
2.  FINANŠU APRĒĶINI    23
2.1.  Naudas plūsmas plāns    23
2.2.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    24
2.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    25
2.4.  Bilance    26
2.5.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    28
Extract

IEVADS

Kursa darba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursa darba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un izveidot finanšu aprēķinus. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu var būt reāla.
Lai arī kā būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes, kuru uzņēmējs nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i. vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmeta konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Kursa darbs sastāv no divām nodaļām, pirmā daļā ir uzņēmējdarbības projekta pamatojums, bet otrā finanšu aprēķini.

KOPSAVILKUMS

SIA “Smailīte” ir jauns uzņēmums, kas darbojās nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošanas jomā. Uzņēmuma pamatdarbība ir nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošana un papilddarbība ir salons, kurā tiek veiktas arī nagu modelēšanas procedūras
SIA “Smailīte” atrašanās vieta ir Rīgā, Zolitūdes ielā 84, LV-1029. Veikals ir 100m2 liels ar atbilstošu un modernu, mūsdienīgu iekārtojumu. SIA „Smailīte” ir paredzējusi paplašināties un izveidot jaunu veikalu tīklus arī citās Latvijas pilsētās.
SIA “Smailīte” par savu misiju ir izvirzījusi mērķi izvedot plašu nagu kopšanas un modelēšanas preču pārdošanas sortimenta veikalu, kurā piedāvā arī nagu kopšanas un modelēšanas procedūras.
SIA “Smailīte” mērķi, realizējot šo biznesa plānu, ir:
• palielināt preču apgrozījumu;
• palielināt klientu skaitu;
• jaunu veikala tīklu izveidošana.
SIA “Smailīte” ir iecerējusi iegūt pieprasīta veikala reputāciju. To SIA “Smailīte” sasniegs vienmēr garantējot augstu pakalpojumu līmeni, nepārtraukti dažādojot un pilnveidojot sniegto preču un pakalpojumu klāstu, kā arī elastīgi sekojot pieprasījuma cenu izmaiņām.


Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,98 €
Work pack Nr. 1144880
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register