-
Produkta virzīšana tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS UN METODES PRODUKTA VIRZĪŠANAI TIRGŪ | 4 |
1.1. | Uzņēmuma un produkta apraksts | 4 |
1.2. | Virzīšanas būtība | 4 |
1.3. | Reklāma | 7 |
1.4. | Produktu realizācijas veicināšana | 9 |
1.5. | Sabiedriskās saskares | 10 |
1.6. | Personiskā apkalpošana | 11 |
2. | TIRGUS SITĀCIJAS ANALĪZE | 13 |
2.1 | Tirgus pieprasījuma analīze | 13 |
2.2 | Konkurentu analīze | 15 |
2.3. | Produkta dzīves cikls | 17 |
3. | PRODUKTA X VIRZĪŠANA TIRGŪ | 19 |
3.1. | Pircēju mērķgrupu noteikšana | 19 |
3.2. | Virzīšanas pasākumu komplekss | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
Autora izvēlētā tēma ir „Produkta x virzīšana tirgū”. Šo tēmu autore izvēlējās, jo tēma skar gandrīz katru uzņēmumu, lai tas veiksmīgi realizētu savu produkciju un gūtu peļņu. Mūsdienās no produkta virzīšanas ir atkarīga produkta dzīvotspēja, kā arī veiksmīgs iznākums cīņā ar konkurentiem.
Darba mērķis ir izpētīt produkta virzīšanas metodes uzņēmumā X.
Lai sasniegtu mērķi ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. produkta virzīšanas pasākumu nozīme;
2. aprakstīt galvenās produktu virzīšanas metodes;
3. sniegt uzņēmuma darbības raksturojumu;
4. izpētīt produkta virzīšanas metodes uzņēmumā;
5. izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma pakalpojuma virzīšanas pasākumu uzlabošanai.
Katra uzņēmuma darbība un piedāvājuma klāsts ir atšķirīgs, tādēļ arī individuāli tiek aplūkotas metodes, kuras būtu vispiemērotākās efektīvai iedarbībai. To iespējams panākt ar komunikāciju plānošanu un produkta virzīšanas pasākumiem: reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās saskares (netiešu pārdošanu) un personisku apkalpošanu (tiešu pārdošanu).
Kursa darbs ir iedalīts 3 galvenajās nodaļās, kas apskata metodes produkta virzīšanai, tirgus situācijas analīzi un praktiskos pētījumus par produkta x virzīšanu tirgū.
Patērētājam ir ļoti plašas iespējas izvēlēties labāko, lētāko, ātrāko utt. Atkarībā no vēlmēm un iespējām. Līdz ar to uzņēmuma veiksmīgai darbībai nepieciešama ļoti rūpīgi izveidota mārketinga stratēģija un virzīšana tajā ieņem vadošo lomu. Tā palīdzēs izveidot pareizo pieeju mērķauditorijas pircējiem, apsteigt konkurentus un nostiprināt savas pozīcijas tirgus nišā. Šāda precīzi konstruēta stratēģija spēs veikt savas funkcijas.
Autores pētīšanas objekts ir SIA X , kas nodarbojas gan savas produkcijas pārdošanu, gan ar pakalpojuma sniegšanu – sabiedriskā ēdināšana, izbraukumu banketu galdu klāšana.
Uzņēmums atrodas Liepājas rajonā, Aizputē. Aizpute ir Liepājas rajona pilsēta, kas atrodas tā Ziemeļaustrumu daļā, 176 km attālumā no Latvijas galvaspilsētas Rīgas un 51 km attālumā no Liepājas – rajona centra. Iedzīvotāju skaits ir ~ 5700.
Uzņēmums savu darbību sācis 2000.gadā. Kopš savas darbības uzsākšanas uzņēmums kļuvis viens no rajona vadošajiem un profesionālākajiem uzņēmumiem banketu galdu klāšanā. Plaša pieredze dažādas tematikas galdu klāšanai – kāzu, bēru, dzimšanas dienu, kā arī bērniem domātu galdu klāšana. Ir izveidojusies veiksmīga sadarbība ar vairākiem Kurzemes reģiona viesu namiem, kuri paši ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu nenodarbojas. Kā arī ar tāda mēroga iestādēm, kā Liepājas pilsētas centrālā slimnīca, kura savu svētku pasākumu galdu klāšanu nu jau vairākus gadus uztic SIA X. Tāda pati sadarbība ir ar vietēja mēroga uzņēmumiem – SIA „Aizputes ceļinieks”, Aizputes pilsētas dome.…
Darba mērķis ir izpētīt produkta virzīšanas metodes teorētiski, gan praktiski uzņēmumā X. Virzīšanas metodes ir reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās saskares (netieša pārdošana) un personiska apkalpošana (tieša pārdošana).
- Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū
- Produkta raksturojums. BP 2.nodaļa
- Produkta virzīšana tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Jaunas kosmētikas līnijas "XXX" ieviešana tirgū
Business Plans for university16
-
Produkta raksturojums. BP 2.nodaļa
Business Plans for university2
-
Viesu mājas virzīšana tirgū
Business Plans for university34
Evaluated! -
SIA "Alfrex"
Business Plans for university29
-
Investīciju projekts SIA "Skaistums"
Business Plans for university12