Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:563279
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma ( biznesa idejas ) vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma vadība    8
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    8
2.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    9
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    11
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    11
3.2.  Pakalpojuma sortiments un tā raksturojums    11
3.3.  Pakalpojuma kvalitāte    12
3.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    12
3.5.  Ziņas par patentiem un licencēm    13
4.  Tirgus analīze    14
4.1.  Tirgus un nozares vispārējais raksturojums    14
4.2.  Mērķa tirgus un segmentācija    17
4.3.  Konkurentu analīze    18
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    19
5.  Mārketinga stratēģija    21
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    23
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    24
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    26
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    26
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    28
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    28
7.  Problēmas un risks    31
7.1.  Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi    31
7.2.  Problēmas    32
8.  Finanšu informācija    34
8.1.  Sākuma bilance uz 01.01.2008    34
8.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    34
8.3.  Naudas plūsma    35
8.4.  Beigu bilance    36
8.5.  Kritiskais punkts    37
  Izmantotā literatūra    38
Extract

Uzņēmums „Alfrex”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kam ir 2 līdzīpašnieki –Arta Alfere un Aleksandrs Alfers.
Galdniecība atrodas netālu no Tukuma centra skaistā ēkā- Vilku ielā 46
Lai uzņēmums pilnvērtīgi varētu darboties tagad un nākotnē, tam ir izvirzīti sekojoši mērķi: iekarot tirgu ne tikai Tukuma, bet arī Rīgas un apkārtesošo rajonu tirgus, kā arī paplašināt darba telpas, uzbūvējot piebūvi un iegādāties aizvien modernākas tehnoloģijas iekārtas.
SIA ”Alfrex” nodarbosies ar kāpņu, mēbeļu, durvju, logu, virtuve skapju un citu koka izstrādājumu ražošanu.
Plānots, ka SIA „Alfrex” drīzumā piedāvās arī dizainera pakalpojumus, kas mūsdienīgiem cilvēkiem varētu būt sevišķi pieprasīts pakalpojums. Lielākā daļa cilvēku vēlas dzīvot modernos, labi izplānotos, komfortos mājokļos.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir samērā jauns, tam ir lielas iespējas kļūt par konkurētspējīgu un stabilu uzņēmumu, galvenokārt pateicoties labi izstrādātajai mārketinga stratēģijai, ģeogrāfiski izdevīgajai vietai un konkurētspējīgajām cenām. Liela priekšrocība ir tā, ka pilsētas tuvākajā apkārtnē nav nopietnu konkurentu.
Uzņēmuma biznesa plāns ir veidots, lai varētu saplānot un novērtēt visas uzņēmuma darbības, tā plānotās izmaksas un ieņēmumus.
Biznesa plāna mērķis ir izpētīt uzņēmuma rentabilitāti, tā, lai ieplānotajā laikā uzņēmums varētu sākt nest peļņu.
Mūsu uzņēmumā ir sava amata profesionāļi, kas pateicoties uzkrātajām zināšanām, sava amata mīlestībai, mūsdienīgām iekārtām, no dažādiem materiāliem spēs tikt galā ar visdažādākās sarežģītības darbiem. Mēs nodrošinām un piedāvājam saviem klientiem kvalitatīvus izstrādājumus, kas tapuši gan ar klienta, gan galdnieka sadarbību, jo galdnieks piedāvās optimālākā risinājuma ieteikumu klientu idejām un vēlmēm, kā arī piemērotāko materiālu, nevainojamu darbu un sabalansētu cenu. Tādēļ mēs klientam varam piedāvāt ļoti plašu preču klāstu.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
Iekarot tirgu ne tikai Tukuma, bet arī Rīgas un apkārtesošo rajonu tirgus;
Paplašināt darba telpas, uzbūvējot piebūvi;
Aprīkot galdniecību ar jaunākām, modernākām tehnoloģijām;
Uzņēmuma taktiskie mērķi:
Piedāvāt 2009. gadā dizainera pakalpojumus;
Izvērst plašāku reklāmu, piemēram:
sākumā, pārdodot savu produkciju pircējiem, dotu līdzi pildspalvu vai krūzīti ar sava uzņēmuma logo, tādējādi šis abas lietas kalpos arī kā atgādinošā reklāma nākotnē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1139571
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register