Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:561500
 
Evaluation:
Published: 29.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Projekta priekšizpēte    3
1.1.  Problēmas analīze    3
1.2.  Projekta priekšlikums    4
1.3.  Īss alternatīvu novērtējums    4
1.4.  Objekta pašreizējais stāvoklis    5
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.1.  Potenciālā tirgus pētījums    6
2.2.  Pilsētas ekonomika    6
2.3.  Ekonimiskā situācija valstī    7
2.4.  Situācija ēdināšanas nozarē Latvijā    8
2.4.1.  Ēdināšanas uzņēmumu kopīgās iezīmes Latvijā    8
2.4.2.  Ēdināšanas uzņēmuma darbības apgrūtinošie faktori    8
2.4.3.  Ēdināšanas uzņēmumu skaits Latvijā    9
2.5.  Konkurentu uzņēmumu izpēte un brīvas nišas meklēšana    10
2.5.1.  Viesu piesaiste    13
2.6.  Mērķa tirgus    14
2.6.1.  Restorāna mērķa tirgus segmentācija    15
2.6.2.  Kabarē mērķa tirgus segmentācija    16
2.6.3.  Telpu īzīrēšana    17
3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to raksturojums    17
4.  Mārketings    22
4.1.  Mārketinga aktivitātes    22
4.2.  Reklāma    25
5.  Saimnieciskās darbības shēma    26
6.  Finansu iespēju izpēte    27
7.  Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana    35
Extract

Ventspilī pēdējo 5 gadu laikā vērojama strauja tūrisma attīstība. No bīstamas industriālas pilsētas- naftas un ķīmisko produktu eksportostas, Ventspils kļuvusi par tuvāku un tālāku tūristu iemīļotu atpūtas vietu. Ventspils kļuvusi par “pilsētu ar rītdienu”. Ventspils savas sakoptības un attīstības dēļ tiek uzskatīta par pilsētu, kas vistuvāk pietuvojusies Eiropas attīstīto pilsētas līmenim.Vislielākais nopelns līdzšinējā pilsētas attīstībā ir pilsētas pašvaldībai ar “slaveno” Lemberga kungu priekšgalā.
Taču, lai veicinātu tūrisma turpmāku attīstību un ne tikai piesaistītu arvien jaunus tūristus, bet arī tos izklaidētu, rosinātu uzturēties pēc iespējas ilgāk un atgriezties atkal un atkal, ar pašvaldības darbu vien nepietiek. Jāiesaistās komersantiem. Pašvaldības uzdevums ir radīt uzņēmējdarbībai labvēlīgu vidi- pēc iespējas jāsamazina ilgais un apnicīgais birokrātijas ceļš, ar ko ir neapmierināti daudzi esošie un potenciālie uzņēmēji. Pašvaldība attīsta ostu, ieviešot arvien jaunas prāmju līnijas, atjauno lidlauku, veido arvien modernāku un labiekārtotāku jahtu ostu. Ceļu infrastruktūra ir labā stāvoklī, turklāt pastāvīgi notiek tās uzlabošana. Teorētiski, tūristi var ierasties ar visiem transporta veidiem. Ieradušos tūristus vajag paēdināt, izmitināt un iklaidēt. Protams, lai tūristi vispār ierastos, nepieciešami tūristu piesaistes objekti. Manuprāt, tie ir pietiekami daudz, turklāt nepārtraukti tiek strādāts pie jaunu objektu izveides un esošo uzlabošanas.Ar to nodarbojas pašvaldība, ņemot vērā gan tūristu, gan vietējo iedzīvotāju ieteikumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register