-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Bellisima lingua”
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 5 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 8 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 8 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 8 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 8 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 8 |
1.1.4. | Uzņēmuma konta numurs | 8 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 8 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 9 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 9 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 9 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 9 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 9 |
1.6.1. | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi | 9 |
1.6.2. | Uzņēmuma taktiskie mērķi | 10 |
1.6.3. | Uzņēmuma operatīvie mērķi | 10 |
1.7. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 10 |
2. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 11 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums | 11 |
2.2. | Pakalpojumu sortiments un to raksturojums | 11 |
2.3. | Pakalpojumu kvalitāte | 12 |
2.4. | Pakalpojuma tehniskie un estētiskie rādītāji | 13 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 14 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 14 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 14 |
3.2.1. | Ģeogrāfiskais sadalījums | 14 |
3.2.2. | Demogrāfiskais sadalījums | 15 |
3.2.3. | Sociālekonomiskais sadalījums | 15 |
3.2.4. | Mērķa tirgus | 16 |
3.2.5. | Preču pieprasījums | 16 |
3.3. | Konkurentu analīze | 17 |
3.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 17 |
3.3.2. | SIA “Bellisima lingua” salīdzinājumā ar konkurentiem | 18 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 19 |
3.4.1. | Makrovide | 19 |
3.4.2. | Mikrovide | 22 |
3.4.3. | SVID analīze | 23 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 25 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 25 |
4.1.1. | Konkurentu cenas | 25 |
4.1.2. | SIA “Bellisima lingua” cenas | 26 |
4.2. | Pakalpojumu sniegšanas veicināšanas pasākumi | 27 |
4.2.1. | Reklāma | 27 |
4.2.2. | Atlaides | 28 |
4.2.3. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 29 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 30 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 30 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 30 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 31 |
UZŅĒMUMA VADĪBA | 32 | |
5.4. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 32 |
5.4.1. | SIA “Bellisima lingua” organizatoriskā shēma | 32 |
5.4.2. | Vadītāja funkcijas un atbildība | 32 |
5.5. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 33 |
5.5.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums | 33 |
5.5.2. | Nodarbinātā personāla priekšrocības un trūkumi | 34 |
5.5.3. | Atalgojums | 34 |
6. | PROBLĒMAS UN RISKS | 36 |
6.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 36 |
7. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 37 |
7.1. | Peļņas/zaudējumu aprēķins | 37 |
7.2. | Pamatlīdzekļu nolietojums | 42 |
7.3. | Kredīta atmaksas grafiks | 43 |
7.4. | Naudas plūsma | 45 |
7.5. | Bilance | 51 |
7.6. | Peļņas slieksnis | 52 |
8. | Literatūras saraksts | 53 |
9. | Tabulu rādītājs | 54 |
10. | Attēlu rādītājs | 55 |
KOPSAVILKUMS
SIA „Bellisima lingua” ir jaundibināts uzņēmums, kas uzsāk savu darbību 2006. gadā ar 3600 Ls lielu pamatkapitālu. SIA „Bellisima lingua” misija ir paplašināt Limbažu rajona un pilsētas iedzīvotāju izglītošanās, aktīvas un pilnvērtīgas brīvā laika pavadīšanas iespējas, sniedzot kvalitatīvus svešvalodu apmācības kursus un tulkošanas pakalpojumus. Uzņēmumā strādās 7 darbinieki, kuri kopā centīsies nodrošināt sekmīgu tā darbību un attīstību. SIA „Bellisima lingua” telpas atradīsies Limbažos, Stacijas ielā 26, kur ērti varēs nokļūt gan kājām, gan ar individuālo un sabiedrisko transportu.
Valodu apmācības uzņēmums „Bellisima lingua” piedāvās apgūt dažādas svešvalodas un arī latviešu valodu, kā arī sniegs iespēju izmantot dokumentu tulkošanas pakalpojumus. Papildus izglītību mūsu uzņēmumā varēs iegūt interesenti vecumā no 5 līdz 100 gadiem, neatkarīgi no dzimuma. No konkurentiem SIA „Bellisima lingua” atšķirsies ar laipnāku un profesionālāku apkalpošanu, daudzpusīgākiem un kvalitatīvākiem pakalpojumiem.
Mācības plānotas pēc oriģinālas metodikas, kuras laikā izglītojamie apgūs attiecīgās valodas gramatiku, fonētiku, sarunvalodu, literatūru, vēsturi un ģeogrāfiju. Audzēkņiem būs iespējams klausīties audio ierakstus un skatīties mācību videofilmas, kas vēl papildus attīstīs viņu valodas prasmes.
Sākuma posmā īpašu uzmanību ir plānots veltīt uzņēmuma atpazīstamībai un popularizēšanai, tāpēc būs nepieciešama informatīva reklāma, kas tiks nodrošināta ar televīzijas, preses un interneta palīdzību.
Lai uzsāktu sekmīgu uzņēmuma darbību, būs nepieciešami ap 4000 Ls telpu labiekārtošanai, dažādu tehnoloģiju, inventāra un citu materiālu iepirkšanai. Daļa no summas tiks segta no pamatkapitālā ieguldītā, pārējā – 2000 Ls – ņemot kredītu AS „Hansabanka”.
SIA „Bellisima lingua” var kļūt par uzņēmumu, kas attīstās un nes peļņu , bet tad ir nepieciešams pareizi izmantot savas stiprās puses un censties novērst vājās. Vērtējot uzņēmuma plānoto darbību pēc finansu plāna, var secināt, ka tam izdosies uzsākt veiksmīgu uzņēmējdarbību un īstenot iepriekš noteiktos mērķus ar veicināšanas pasākumu un nemainīga kvalitatīva darba stila palīdzību.
2.1. Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums
SIA “Bellisima lingua” piedāvā valodu apmācības kursus šādās valodās:
• Angļu;
• Krievu;
• Vācu;
• Itāļu;
• Latviešu.
SIA “Bellisima lingua” piedāvā tulkošanas pakalpojumus:
• angļu – latviešu – angļu,
• krievu – latviešu – krievu,
• vācu – latviešu – vācu,
• itāļu – latviešu – itāļu.
…
SIA „Bellisima lingua” ir jaundibināts uzņēmums, kas uzsāk savu darbību 2006. gadā ar 3600 Ls lielu pamatkapitālu. SIA „Bellisima lingua” misija ir paplašināt Limbažu rajona un pilsētas iedzīvotāju izglītošanās, aktīvas un pilnvērtīgas brīvā laika pavadīšanas iespējas, sniedzot kvalitatīvus svešvalodu apmācības kursus un tulkošanas pakalpojumus. Saturs: KOPSAVILKUMS 1. UZŅĒMUMA APRAKSTS 1.1. PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU 1.1.1. Uzņēmuma nosaukums 1.1.2. Uzņēmuma reģistrācija 1.1.3. Uzņēmuma juridiskā adrese 1.1.4. Uzņēmuma konta numurs 1.1.5. Uzņēmuma kapitāls 1.2. UZŅĒMUMA PAMATDARBĪBA 1.3. UZŅĒMUMA PAPILDDARBĪBA 1.4. UZŅĒMUMA VĒSTURE 1.5. UZŅĒMUMA MISIJA 1.6. UZŅĒMUMA MĒRĶI 1.6.1. Uzņēmuma stratēģiskie mērķi 1.6.2. Uzņēmuma taktiskie mērķi 1.6.3. Uzņēmuma operatīvie mērķi 1.7. UZŅĒMUMA FINANSU VAJADZĪBAS 2. UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS 2.1. UZŅĒMUMA PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS 2.2. PAKALPOJUMU SORTIMENTS UN TO RAKSTUROJUMS 2.3. PAKALPOJUMU KVALITĀTE 2.4. PAKALPOJUMA TEHNISKIE UN ESTĒTISKIE RĀDĪTĀJI 3. TIRGUS ANALĪZE 3.1. TIRGUS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS 3.2. MĒRĶA TIRGUS SEGMENTĀCIJA 3.2.1. Ģeogrāfiskais sadalījums 3.2.2. Demogrāfiskais sadalījums 3.2.3. Sociālekonomiskais sadalījums 3.2.4. Mērķa tirgus 3.2.5. Preču pieprasījums 3.3. KONKURENTU ANALĪZE 3.3.1. Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi 3.3.2. SIA “Bellisima lingua” salīdzinājumā ar konkurentiem 3.4. UZŅĒMUMA GAIDĀMĀS POZĪCIJAS TIRGŪ, SVID ANALĪZE 3.4.1. Makrovide 3.4.2. Mikrovide 3.4.3. SVID analīze 4. MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 4.1. UZŅĒMUMA CENU POLITIKA 4.1.1. Konkurentu cenas 4.1.2. SIA “Bellisima lingua” cenas 4.2. PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI 4.2.1. Reklāma 4.2.2. Atlaides 4.2.3. Sabiedriskā viedokļa veidošana 5. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS 5.1. UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS 5.2. UZŅĒMUMĀ IZMANTOJAMIE RESURSI 5.3. UZŅĒMUMA PAMATLĪDZEKĻI 6. UZŅĒMUMA VADĪBA 6.1. UZŅĒMUMA VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA 6.1.1. SIA “Bellisima lingua” organizatoriskā shēma: 6.1.2. Vadītāja funkcijas un atbildība 6.2. UZŅĒMUMĀ NODARBINĀTAIS PERSONĀLS 6.2.1. Darbinieku štatu saraksts, atalgojums 6.2.2. Nodarbinātā personāla priekšrocības un trūkumi 6.2.3. Atalgojums 7. PROBLĒMAS UN RISKS 7.1. RISKS, TĀ VEIDI, PROBLĒMAS UN RISKA MAZINĀŠANAS PASĀKUMI 8. FINANŠU INFORMĀCIJA 8.1. PEĻŅAS/ZAUDĒJUMU APRĒĶINS 8.2. PAMATLĪDZEKĻU NOLIETOJUMS 8.3. KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS 8.4. NAUDAS PLŪSMA 8.5. BILANCE 8.6. PEĻŅAS SLIEKSNIS 9. LITERATŪRAS SARAKSTS 10. TABULU RĀDĪTĀJS 11. ATTĒLU RĀDĪTĀJS
- Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Bellisima lingua”
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
Business Plans for university15
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Business Plans for university28
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „IMA”
Business Plans for university14
-
Projekts - mājaslapas izveide sabiedrības informēšanai par agresīvu braukšanu un tās sekām
Business Plans for university11
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Veldze"
Business Plans for university30