-
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “I&J”
Nr. | Chapter | Page. |
1.Nodaļa. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
2.Nodaļa. | PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI | 6 |
3.Nodaļa. | TIRGUS ANALĪZE | 8 |
3.1. | Tirgus definīcija | 8 |
3.2. | Tirgus ietilpība | 9 |
3.3. | Konkurenti | 10 |
3.4. | Produkcijas salīdzinājums ar konkurentiem | 10 |
4.Nodaļa. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 11 |
4.1. | Reklāma | 11 |
4.2. | Cenu politika | 11 |
5. Nodaļa. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 12 |
6.Nodaļa. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 14 |
7.Nodaļa. | RISKS UN PROBLĒMAS | 16 |
8.Nodaļa. | FINANSU INFORMĀCIJA | 17 |
KOPSAVILKUMS
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “I&J” dibināta 1998.g. 6. Novembrī ar mērķi atvērt pārtikas preču veikalu Pūres pagastā, Sabiedrības īpašumā esošā ēkā, kuru kā savu daļu sabiedrībā ir ieguldījis J.Jēkabsons.
Sabiedrības pamatkapitālu veido Ls 15 000.
Analizējot kopējo preču patēriņa konjuktūru, neapšaubāma prioritāte ir tirdzniecībai ar pārtikas produkiem, pēc kuriem salīdzinājumā ar citām precēm ir patstāvīgs pieprasījums. Tāpēc savu vietu pārtikas tirdzniecības tirgū SIA “I&J” plāno nodrošināt, piedāvājot lielu sortimenta dažādību un augstu kvalitāti.
Teritoriālā ziņā izdevīgā veikala atrašanās vieta blakus centram, Rīgas - Venspils šosejas malā ar samērā aktīvu ceļa posmu nodrošinās pietiekošu lielu pircēju skaitu.
Līdz veikala pilnvērtīgas darbības uzsākšanai nepieciešams veikt iekšējo un ārējo kosmētisko remontu, iekārtu iegāde un uzstādīšana Ls 3000.
Lai SIA “I&J” varētu pilnībā realizēt savas ieceres nepieciešams vēl bankas kredīts Ls 2000 uz divpadsmit mēnešiem ar 12% gada likmi. Mūsu aprēķini parāda, ka kredīta piešķiršana dos iespēju izdarīt nepieciešamos pirkumus atlikušās produkcijas iegādei, attīstīt tirdzniecību pietiekamā apjomā, lai iegūtu ienākumus un peļņu, no kuras savukārt varēsim segt ar tirdzniecību saistītos izdevumus, kā arī atdot bankai gan kredītu, gan procentus.
…
KOPSAVILKUMS----------------------------------------------------------3 1. Nodaļa. UZŅĒMUMA APRAKSTS----------------------------------4 2. Nodaļa. PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI--------------------6 3. Nodaļa. TIRGUS ANALĪZE------------------------------------------8 3.1. Tirgus definīcija---------------------------------------------------8 3.2. Tirgus ietilpība-----------------------------------------------------9 3.3. Konkurenti----------------------------------------------------------10 3.4. Produkcijas salīdzinājums ar konkurentiem-----------------10 4. Nodaļa. MĀRKETINGA STRATĒĢIJA---------------------------11 4.1. Reklāma------------------------------------------------------------11 4.2. Cenu politika -----------------------------------------------------11 5. Nodaļa. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA---------------------12 6. Nodaļa. UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS-------------14 7. Nodaļa. RISKS UN PROBLĒMAS --------------------------------16 8. Nodaļa. FINANSU INFORMĀCIJA------------------------------17 KOPSAVILKUMS Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “I&J” dibināta 1998.g. 6. Novembrī ar mērķi atvērt pārtikas preču veikalu Pūres pagastā, Sabiedrības īpašumā esošā ēkā, kuru kā savu daļu sabiedrībā ir ieguldījis J.Jēkabsons. Sabiedrības pamatkapitālu veido Ls 15 000.
- Biznesa plāns
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „TEM”
- Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “I&J”
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Cietais disks"
Business Plans for secondary school12
-
SIA "Stila zīmes"
Business Plans for secondary school20
-
Skolēnu mācību firmasSIA "Liesma" biznesa plāns
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Business Plans for secondary school13
-
SIA "U&M Logistics"
Business Plans for secondary school12