Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211499
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Uzņēmuma nosaukums    4
  Uzņēmuma logo    4
  Uzņēmuma juridiskā adrese    4
  Uzņēmuma reģistrācija    4
  Uzņēmuma norēķinu konts    4
  Uzņēmuma pamatdarbība    5
  Uzņēmuma papilddarbība    5
  Uzņēmuma vēsture    5
  Uzņēmuma misija    5
  Uzņēmuma mērķi    5
  Uzņēmuma finansu vajadzības    6
  Uzņēmuma produkta raksturojums    7
  Uzņēmuma preču raksturojums    7
  Produkta sortiments un to raksturojums    7
  Produkta kvalitāte    7
  Preces dzīves cikls    7
  Tirgus analīze    10
  Tirgus vispārējs raksturojums    10
  Mērķa tirgus segmentācija    11
  Konkurentu analīze    11
  Mārketinga stratēģija    13
  Uzņēmuma cenu politika    13
  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    13
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    15
  Uzņēmumā izmantojamie resursi    16
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    16
  Uzņēmuma vadība    17
  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    17
  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    17
  Problēmas un risks    20
  Risks, tā veidi    20
  Kaitēkļi    20
  Pielikums    23
Extract

Ideja par šo uzņēmumu ir radusies jau sen. Tā jau ir pārbaudīta praksē, bet tiesa gan uz mazākiem apmēriem, nekā tiek plānots šobrīd.
Uzņēmuma forma ir SIA. Uzņēmumam ir 2 īpašnieki, kuri ir ieguldījuši vajadzīgo naudas daļu, arī firmas direktoram pieder daļu akciju, tātad visi 3 pieņems svarīgākos lēmumus. 2 firmas īpašnieki neiejauksies firmas darbībā, izņemot ārkārtas un svarīgus gadījumus, kuri varētu krasi manīt firmas stāvokli.
Firma nodarbosies ar austersēņu audzēšanu, tirdzniecību un kaltēšanu, kā arī tiks samalts austersēņu pulveris.
Firma cer iekarot uzticamu pircēju daļu, tā nodrošinot sev nemainīgu peļņas daudzumu, kā arī tas samazināti riska iespējamību, kas saistītos ar zemo pieprasījumu.
Firma centīsies samazināt visus riska faktorus līdz minimumam.
Firma izmantos labas motivācijas metodes darbiniekiem, lai gūtu viņu uzticību un labu darba ražīgumu un produktivitāti.
Firma pieļauj iespēju, ka ar laiku varēs paplašināties, kā arī veiksmīgi darboties Eiropas Savienības tirgū.
Biznesa plāns izstrādāts, lai uzņēmums varētu turēties pie saviem izstrādātajiem mērķiem, apkarotu riska faktorus un trūkumus, iepazītu tirgu, kā arī parādītu ieguldītās naudas plūsmu. Pats galvenais mērķis ir gūt peļņu.
SIA „Agariceja” nosaukums radies no latīņu vārda „agariceae”. Šis vārds tulkojumā nozīmē austersēne.


Uzņēmuma logo

SIA „Agariceja” logo ir krāsains. Uz tā ir attēlota sēne. Pamatā ir aplis. Apļa augšējā malā pa vidu ir uzraksts: SIA „Agariceja”.
Stratēģiskie mērķi turpmākajiem 5 gadiem:
1.nodrošināt maksimālu ražošanu
2.iegūt maksimālo peļņu
Taktiskie mērķi turpmākajam gadam:
1.palielināt bruto peļņu par 20% no pašreizējās
2.samazināt izdevumus par 15% no pašreizējiem
3.attīstīt tirdzniecības veicināšanas pasākumus…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register