Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194927
 
Evaluation:
Published: 26.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
3.  Pakalpojums    7
3.1.  Produkcijas koncepcija    7
3.2.  Produkcijas apraksts    7
3.3.  Vajadzības, kuru apmierināšanai radīta šī produkcija    7
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Tirgus definīcija    8
4.2.  SVID analīze    8
4.3.  Makrovides analīze    9
5.  Mārketinga stratēģija    11
5.1.  Produkcijas realizācijas kanāli    11
5.2.  Cenu politika    11
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    11
5.4.  Reklāma    11
5.5.  Sabiedriskās attiecības    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
6.1.  Izvietojums    13
6.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
7.1.  Vadība    14
7.2.  Mikrovide    14
8.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    16
9.  Risks un problēmas    18
Extract

2003.gada 1.aprīlī ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Akords”, lai darbotos mūzikas izklaides un sabiedriskās ēdināšanas jomā.
Uzņēmuma dibinātājs ir Kaspars Vārpiņš. Sabiedrības pamatkapitāls ir 2000 Ls.
Veicot pētījumus Liepājas mūzikas klubu tirgū secinām, ka Liepājā pilnībā vēl nav izveidojies izklaides industrijas tirgus, jo savā starpā konkurē tikai divi līdz trīs lielāki mūzikas klubi, kas paralēli piedāvā arī sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu.
SIA “Akords” galvenais uzdevums izveidot mūsdienīgu, drošu un elegantu atpūtas vietu gan liepājniekiem, gan arī Liepājas viesiem ar visu laiku labāko mūziku un garšīgāko ēdienu.
Nākotnes plānos ir izveidot SIA “Akords” lielu atpazīstamību sabiedrībā. To ir plānots sasniegt izmantojot masu mēdijus, izstrādājot dizainu un veicot pārējos reklāmas un sabiedrisko attiecību pasākumus.
Uzņēmuma funkcionēšana īpaši neizceļas uz apkārtējo vidi, jo sagāde notiek 2-3 reizes nedēļa, uzņēmumā nav paredzēta īpaši liela noliktava, jo darbs noris ar pārtikas produktiem, un tie ātri bojājas.
Uzņēmumā strādā 20 darbinieki, no kuriem 6 ir dažādu līmeņu vadītāji. Kopējā darbinieku alga sastāda 2925,- Ls mēnesī.
Mūzikas klubs darbojas katru dienu sākot no 12:00, kad apmeklētāji var ieturēt maltīti, t.i. vēlas brokastis, pusdienas, vakariņas. Vakarā 22:00 darbu sāk mūzikas klubs, kurā ir iespējams iegādāties alkoholiskos dzērienus, protams, arī bezalkoholiskos, kā arī vēl joprojām ieturēt maltīti. Mūzikas klubs strādā līdz pēdējam klientam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1157098
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register