-
SIA "Arco Iris" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
2. | Darbības raksturojums, pakalpojumi | 7 |
2.1. | Pakalpojuma kvalitāte | 7 |
2.2. | Pakalpojuma prognozējamā cena | 8 |
2.3. | Cenas veidošanas noteicošie faktori | 8 |
3. | Uzņēmuma vadība | 10 |
4. | Tirgus Analīze | 11 |
4.1. | Konkurentu raksturojums | 11 |
4.2. | Pircēju raksturojums | 13 |
4.3. | Mērķa tirgus analīze | 13 |
5. | Mārketinga plāns | 14 |
6. | Uzņēmuma darbība | 15 |
6.1. | Pakalpojuma ražošana | 15 |
6.2. | Ražošanas inventārs | 16 |
7. | Riska faktoru analīze | 17 |
8. | Finansu plāns | 18 |
9. | Izmantotās literatūras saraksts | 21 |
10. | Pielikumi | 22 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Arco Iris” atrodas Jelgavā, tās īpašniece ir Anna Pierhuroviča.
SIA „Arco Iris” galvenais darbības virziens ir pakalpojuma sniegšana, kas potenciālajam pircējam dod iespēju savā īpašumā iegūt eksotisku frizūras aksesuāru, t.i., meksikāņu bizīti. Tas ir jaunums, vēl neredzēts pakalpojums Jelgavas un Latvijas tirgū. Līdz šim Latvijas iedzīvotājiem ir bijusi iespēja savu matu sakārtojumu papildināt ar franču vai āfrikāņu bizītēm, tādējādi SIA „Arco Iris” iepazīstina potenciālos klientus ar neparastu jauninājumu.
Piedāvātais pakalpojums – meksikāņu bizīte – ir oriģināla prece, tāpēc uzņēmumam tiešo konkurentu nav. Tomēr par konkurentiem nozares ziņā tiek uzskatīti Jelgavā esošie frizieru un skaistumkopšanas saloni, kas piedāvā līdzīgu pakalpojuma veidu – āfrikāņu vai franču bizīšu pīšanu. Galvenie uzņēmuma netiešie konkurenti ir:
1)Frizētava „Šarms”
2)Skaistumkopšanas salons „Karmena”
3)Frizētava „Dīva”
Šie konkurenti piedāvā abus pakalpojuma veidus – gan āfrikāņu, gan franču bizīšu pīšanu.
SIA „Arco Iris” galvenais potenciālais mērķtirgus ir jaunieši vecumā no 13 līdz 25 gadiem. Domājams, ka to nosaka dzīvesveida faktors, precīzāk, jaunieši ir tendēti uz tiekšanos pēc visa neparastā, jauniešiem patīk eksperimentēt ar ārējo izskatu un modi, tāpēc paredzama šī pakalpojuma popularitātes pieaugšana. Uzņēmumam nav paredzēts pastāvīgs darba laiks, bet gan sezonāls, specifiski – vasaras mēnešos. Tieši šajā gada laikā notiek visvairāk gadatirgu, brīvdabas un etniskie pasākumi, kuros uzņēmums plāno sava piedāvātā pakalpojuma realizāciju. Vasaras mēnešos, Jūnijā, Jūlijā, Augustā, plānots pārdot ap 800 bizīšu.
Uzņēmuma direktore paredz noalgot 4 bizīšu pinējus, kuru alga atkarīga no sapītā bizīšu daudzuma, pakalpojuma pieprasījuma paaugstināšanās gadījumā izsludināt vakances uz darba vietām.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ražošanas procesā izmanto :
1)Īrisa diegus
2)Magoņu diegus (kas ir matētāki un izturīgāki)
3)Dažādu krāsu un formu caurdurtas pērlītes
4)Šķēres
Potenciālā pircēja frizūras aksesuārs tiek veidots, ap matu šķipsnu tinot un mezglojot īrisa un magoņu diegus pircēja izvēlētajās krāsu kombinācijās un pinuma tehnikā ( pēc klienta izvēles iespējams bizītes galā iepīt krāsainu bumbiņu vai pērlīti, kas labāk nostiprina pinumu ), kā rezultātā tiek iegūts oriģināls un krāsains akcents pircēja matu sakārtojumam.
Uzņēmuma mārketinga stratēģija sastāv no vizītkaršu izplatīšanas un reklāmas ievietošanas internetā.
Lai firma varētu uzsākt savu darbību, nepieciešams pamatkapitāls, kura vērtība ir 2435 Ls.
SIA „Arco Iris” biznesa plāns tiek sastādīts sezonālam darba laikam, konkrēti 3 vasaras mēnešiem – Jūnijam, Jūlijam, Augustam.…
Viduskolas līmenī izstrādāts biznesa plāns matu aksesuāru darināšanas pakalpojuma sniegšanai.
- Biznesa plāns kafejnīcai
- Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
- SIA "Arco Iris" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns kafejnīcai
Business Plans for secondary school26
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school5
-
Biznesa plāns. Brīvdabas kino
Business Plans for secondary school16
-
Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"
Business Plans for secondary school13