Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:565246
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma pamatojums    3
1.  Uzņēmums    3
2.  Darbības veids    3
3.  Dibinātājs    3
4.  Misija, stratēģiskie, taktiskie, operatīvie mērķi    4
5.  Darbinieki    4
6.  Darbinieku atalgojums    18
7.  Telpu un iekārtu nodrošinājums    18
8.  PL tabula    19
9.  Krājumu tabula    20
10.  Darbinieku motivācija    20
11.  Likumdošanas ietekme    21
  Piedāvātais produkts    21
1.  Produkcijas pamatojums    21
2.  Ražošanas process    21
3.  Kvalitāte    22
  Pakalpojuma tirgus novērtējums un mārketinga plāns    22
1.  Tirgus raksturojums    22
2.  Tirgus segmentēšana    22
3.  Konkurentu analīze    24
4.  Preču virzīšana tirgū    25
5.  SVID analīze    25
6.  Tirgus attīstības nodrošināšana    26
7.  Apgrozījuma prognoze    26
Extract

Darba kolektīvs ir vienots.
Tiek rīkoti kopīgi pasākumi un izbraucieni zaļumos.
Vismaz reizi gadā notiek ekskursija uz kādu kopīgi izvēlētu vietu.
Katru vasaru notiek sporta sacīkstes vienu vai divas dienas ar nakšņošanu viesu namos vai teltīs.
Un citas kopīgi izdomātas aktivitātes pēc pašu vēlēšanās.
Pēc kopīgi izvēlēta laika tiek atzīmēti nozīmīgākie latviešu svētki, kā piem. Jāņi, Ziemassvētki, Lieldienas.
Kopīgi tiek apsveikti kolektīva dalībnieki, kuriem ir jubileja vai kādi citi nozīmīgi svētki, kā piem. kāzas.


11. Likumdošanas ietekme

Likumi, kas reglamentē firmas darbību:

Darba aizsardzības likums;
Komerclikums;
Autortiesības;
Likums ‘’Par nodokļiem un nodevām’’;
MK noteikumi Nr. 154 ‘’Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi’’;
MK noteikumi Nr. 585 ‘’Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju’’;
Likums ‘’Par grāmatvedību’’.


Piedāvātais produkts

1. Produkcijas pamatojums

Mēs sniedzam iespēju cilvēkiem būt savādākiem, tādiem, kā viņi vēlas, izrotājot viņu ķermeņus ar tetovējumiem vai / un pīrsingiem.
Katram cilvēkam ir sapņi, ko viņi vēlas īstenot, mērķi, ko vēlas sasniegt, un stils, ar kuru vēlas atšķirties no pārējiem vienaudžiem. Mēs šo iespēju sniegsim viesiem, kas to vēlas, ar tam nepieciešamo kvalitāti un precizitāti.
Mūsu mērķa auditorija ir jaunieši no 18 gadu vecuma līdz apm. 30 gadu vecumam, kas vēlas padarīt savu dzīvi savādāku, atšķirīgu.

Mūsu pakalpojuma veidi ir tetovēšana, pīrsingu duršana, ausu caurduršana auskariem.


2. Ražošanas process

Tetovēšana – visi tetovējumi tiek zīmēti ar roku, pēc tam nokopēti un tā nospiedums tiek uzlikts un cilvēkā ķermeņa. Tādā veidā, klientam ir iespēja apskatīties, vai tas viņu apmierina un atrodas īstajā vietā, kā arī to, kā apmēram izskatīsies. Tad topošo tetovējumu ir iespējams pielabot, vai arī sākt zīmēt uz cilvēka ķermeņa.
Uzgaidāmajā telpā atrodas vairākas mapes ar tetovējumu paraugiem, no kuriem arī var izvēlēties sev vēlamo ķermeņa rotu, kas attiecīgi pēc klienta vēlmēm tiek palielināts vai samazināts.
Tad, kad zīmējums ir izvēlēts un klientu viss apmierina, attiecīgā ķermeņa vieta tiek apstrādāta un tiek veikta procedūra.

Pīrsings, auskari – klients izvēlas attiecīgo rotu, ar kuru vēlas izrotāt savu ķermeni. Tad ķermeņa vieta tiek attiecīgi apstrādāta un tiek veikta procedūra.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1128186
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register