Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:293955
 
Evaluation:
Published: 02.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    6
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma idejas vēsture    7
1.5.  Uzņēmuma misija    7
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Uzņēmuma finansu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma preču raksturojums    8
2.2.  Produktu sortiments    9
2.3.  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme    10
2.4.  Produktu dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    13
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    14
3.3.2.  Konkurentu cenu politika    15
3.3.3.  Konkurenta „Baskin&Robbins” analīze    15
3.4.  SVID analīze    17
4.  Mārketinga stratēģija    18
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    18
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    19
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    20
4.3.1.  Reklāma    20
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    21
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    22
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    22
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    22
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
6.  Uzņēmuma vadība    27
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    27
6.1.1.  Uzņēmumā strādājošo darbinieku raksturojums    27
6.1.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    28
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    29
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    29
7.  Problēmas un risks    31
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    31
8.  Finansu informācija    33
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    33
8.2.  Bilance    34
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    35
Extract

XXX 2003. gada 22. decembrī nodibinājām sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Danko”. SIA „Danko” 2004. gada 7. janvārī atvēra nelielu saldējuma kafejnīcu Rīgas tirdzniecības centrā „Mols”.
SIA „Danko” savā kafejnīcā piedāvā Latvijā un Vācijā ražotu saldējumu, saldējuma piedevas, smalkmaizītes, svaigi spiestās sulas un dzērienus ( alkoholiskos un bezalkoholiskos).
Pirmo četru mēnešu laikā kafejnīcai ir izdevies iegūt pastāvīgu klientu loku. Bet mēs domājam ne tikai par to kā noturēt jau esošos klientus, bet arī par to kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt kafejnīcas apgrozījumu. Klientu piesaistei tiek rīkotas akcijas, kuru laikā iepērkoties kafejnīcā klients saņem dāvaniņu. Īpaši kafejnīcas piedāvāto produkciju ir iecienījuši vecāki ar bērniem, jo kafejnīcā saldējums, kas tik ļoti garšo bērniem, nav dārgs salīdzinot ar konkurentu cenām. Kā arī bērniem, baudot saldējumu, patīk izkrāsot pasaku varoņus ar lieliem, spilgtiem flomāsteriem kafejnīcas krāsojamās grāmatās. Savukārt vecākiem ir iepatikusies iespēja baudīt saldējumu ar kādu no alkoholiskiem dzērieniem un kafiju. Klienti, kas pieturas pie veselīga dzīves veida labprāt nobauda svaigi spiestās sulas, kurās ir tik daudz vitamīnu!
Pirmo pārskata gadu ( 7.01.2004. – 07.04.2004. ) uzņēmums ir beidzis ar salīdzinoši lielu peļņu, kas mūs, uzņēmuma īpašniekus, motivē darboties un strādāt vēl vairāk.
Mūsu uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt patērētāju vēlmes, gūstot pēc iespējas lielāku peļņu.
SIA „Danko” tuvākās nākotnes plānos ietilpst apgrozījuma palielināšana, kas ir iespējams, paplašinot savu darbību. Uzņēmums vēlas atvērt kafejnīcas Rīgas tirdzniecības centros „Alfa” un „Mols”. Lai tas būtu iespējams un, lai visas iespējamās izmaksas tiktu segtas, uzņēmumam ir nepieciešams kredīts 20 000 Ls apmērā.
Šis biznesa plāns tika izstrādāts iesniegšanai bankā, ar mērķi saņemt ilgtermiņa kredītu uzņēmuma attīstībai.
Latvijā ir daudz kafejnīcu, bet tādu, kur varētu paēst garšīgu saldējumu ir maz. Daudziem cilvēkiem garšo saldējums vēl no bērnu dienām, tādēļ ir nepieciešama tāda vieta, kur pārdodas daudzveidīgs, garšīgs un ne dārgs saldējums ar jauku apkalpošanu. Tā kā man pašai ļoti garšo saldējums, es nolēmu izveidot kafejnīcu, kurā patiktu iegriezties ne tikai bērniem, bet arī pieaugušajiem.
1.5. Uzņēmuma misija
Tikai „Danko” saldējuma kafejnīcā iespējams gūt gan garīgu, gan fizisku gandarījumu, baudot lielisko saldējumu un tā izstrādājumus patīkamā atmosfērā. Uzņēmuma „Danko” misijā ir iekļautas svarīgākās vērtības, kuras uzņēmums piedāvā saviem pircējiem: brīnišķīgus produktus, daudzveidību, prieku, viesmīlību.
1.6. Uzņēmuma mērķi
1.6.1. Stratēģiskie
1)2005. – 2006. gadā atvērt pa vienai kafejnīcai Ventspilī, Daugavpilī un Liepājā;
2)2004. – 2005. gadā atvērt kafejnīcas Rīgas tirdzniecības centros – „Alfa” un „Origo”;
3)Izveidot savu konditoreju.
1.6.2. Taktiskie
1)Paplašināt piedāvājuma klāstu;
2)Katru gadu palielināt apgrozījumu par 40 – 45%;
3)Veikt reklāmas pasākumus.
1.6.3. Operatīvie
1)Atvērt pirmo uzņēmuma kafejnīcu 2004. gadā 7. janvārī tirdzniecības centrā „Mols”;
2)Ievietot uzņēmuma reklāmu avīzēs;
3)Meklēt jaunus sadarbības partnerus;
4)Izveidot draudzīgu darba kolektīvu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1126915
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register