-
SIA "Danko"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 5 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 6 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 6 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 6 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 6 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 6 |
1.4. | Uzņēmuma idejas vēsture | 7 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 7 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
1.6.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.6.2. | Taktiskie | 7 |
1.6.3. | Operatīvie | 7 |
1.7. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 7 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma preču raksturojums | 8 |
2.2. | Produktu sortiments | 9 |
2.3. | Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme | 10 |
2.4. | Produktu dzīves cikls | 12 |
3. | Tirgus analīze | 13 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 13 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 14 |
3.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 14 |
3.3.2. | Konkurentu cenu politika | 15 |
3.3.3. | Konkurenta „Baskin&Robbins” analīze | 15 |
3.4. | SVID analīze | 17 |
4. | Mārketinga stratēģija | 18 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 18 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 19 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 20 |
4.3.1. | Reklāma | 20 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 21 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 22 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 22 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 22 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 24 |
6. | Uzņēmuma vadība | 27 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 27 |
6.1.1. | Uzņēmumā strādājošo darbinieku raksturojums | 27 |
6.1.2. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 28 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 29 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 29 |
7. | Problēmas un risks | 31 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 31 |
8. | Finansu informācija | 33 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 33 |
8.2. | Bilance | 34 |
Izmantoto informācijas avotu saraksts | 35 |
XXX 2003. gada 22. decembrī nodibinājām sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Danko”. SIA „Danko” 2004. gada 7. janvārī atvēra nelielu saldējuma kafejnīcu Rīgas tirdzniecības centrā „Mols”.
SIA „Danko” savā kafejnīcā piedāvā Latvijā un Vācijā ražotu saldējumu, saldējuma piedevas, smalkmaizītes, svaigi spiestās sulas un dzērienus ( alkoholiskos un bezalkoholiskos).
Pirmo četru mēnešu laikā kafejnīcai ir izdevies iegūt pastāvīgu klientu loku. Bet mēs domājam ne tikai par to kā noturēt jau esošos klientus, bet arī par to kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt kafejnīcas apgrozījumu. Klientu piesaistei tiek rīkotas akcijas, kuru laikā iepērkoties kafejnīcā klients saņem dāvaniņu. Īpaši kafejnīcas piedāvāto produkciju ir iecienījuši vecāki ar bērniem, jo kafejnīcā saldējums, kas tik ļoti garšo bērniem, nav dārgs salīdzinot ar konkurentu cenām. Kā arī bērniem, baudot saldējumu, patīk izkrāsot pasaku varoņus ar lieliem, spilgtiem flomāsteriem kafejnīcas krāsojamās grāmatās. Savukārt vecākiem ir iepatikusies iespēja baudīt saldējumu ar kādu no alkoholiskiem dzērieniem un kafiju. Klienti, kas pieturas pie veselīga dzīves veida labprāt nobauda svaigi spiestās sulas, kurās ir tik daudz vitamīnu!
Pirmo pārskata gadu ( 7.01.2004. – 07.04.2004. ) uzņēmums ir beidzis ar salīdzinoši lielu peļņu, kas mūs, uzņēmuma īpašniekus, motivē darboties un strādāt vēl vairāk.
Mūsu uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt patērētāju vēlmes, gūstot pēc iespējas lielāku peļņu.
SIA „Danko” tuvākās nākotnes plānos ietilpst apgrozījuma palielināšana, kas ir iespējams, paplašinot savu darbību. Uzņēmums vēlas atvērt kafejnīcas Rīgas tirdzniecības centros „Alfa” un „Mols”. Lai tas būtu iespējams un, lai visas iespējamās izmaksas tiktu segtas, uzņēmumam ir nepieciešams kredīts 20 000 Ls apmērā.
Šis biznesa plāns tika izstrādāts iesniegšanai bankā, ar mērķi saņemt ilgtermiņa kredītu uzņēmuma attīstībai.
Latvijā ir daudz kafejnīcu, bet tādu, kur varētu paēst garšīgu saldējumu ir maz. Daudziem cilvēkiem garšo saldējums vēl no bērnu dienām, tādēļ ir nepieciešama tāda vieta, kur pārdodas daudzveidīgs, garšīgs un ne dārgs saldējums ar jauku apkalpošanu. Tā kā man pašai ļoti garšo saldējums, es nolēmu izveidot kafejnīcu, kurā patiktu iegriezties ne tikai bērniem, bet arī pieaugušajiem.
1.5. Uzņēmuma misija
Tikai „Danko” saldējuma kafejnīcā iespējams gūt gan garīgu, gan fizisku gandarījumu, baudot lielisko saldējumu un tā izstrādājumus patīkamā atmosfērā. Uzņēmuma „Danko” misijā ir iekļautas svarīgākās vērtības, kuras uzņēmums piedāvā saviem pircējiem: brīnišķīgus produktus, daudzveidību, prieku, viesmīlību.
1.6. Uzņēmuma mērķi
1.6.1. Stratēģiskie
1)2005. – 2006. gadā atvērt pa vienai kafejnīcai Ventspilī, Daugavpilī un Liepājā;
2)2004. – 2005. gadā atvērt kafejnīcas Rīgas tirdzniecības centros – „Alfa” un „Origo”;
3)Izveidot savu konditoreju.
1.6.2. Taktiskie
1)Paplašināt piedāvājuma klāstu;
2)Katru gadu palielināt apgrozījumu par 40 – 45%;
3)Veikt reklāmas pasākumus.
1.6.3. Operatīvie
1)Atvērt pirmo uzņēmuma kafejnīcu 2004. gadā 7. janvārī tirdzniecības centrā „Mols”;
2)Ievietot uzņēmuma reklāmu avīzēs;
3)Meklēt jaunus sadarbības partnerus;
4)Izveidot draudzīgu darba kolektīvu.…
Par saldējuma kafejnīcas atvēršanu, ļoti plaši viss aprakstīts un analizēts!!!
- Kafejnīca "Credo"
- Noieta plāns kafejnīcai
- SIA "Danko"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Šarms"
Business Plans for secondary school22
-
Biznesa plāns datorspēļu veikalam
Business Plans for secondary school10
-
Viesu mājas biznesa plāns
Business Plans for secondary school6
-
SIA "McIT Services" biznesa plāns
Business Plans for secondary school28
-
Biznesa plāns sporta un atpūtas kompleksam
Business Plans for secondary school10