Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:476916
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma misija    3
2.  Uzņēmuma mērķi    3
3.  Ārējas vides analīze un noteikšana    3
  Patērētāji    3
  Konkurenti    4
  Partneri    4
  Piegādātāji    4
  Starpnieki    4
  Firmas darbību netieši ietekmējoðie faktori    5
4.  Uzņēmuma stipro un vājo puðu noskaidroðana    6
5.  Stratāģisko alternatīvu izpēte un analīze    7
6.  Stratēģijas izvēle    7
7.  Kā mēs plānojam īstenot savu strātēģiju?    8
8.  Stratēģijas novērtēšana    9
Extract

Firma “EVA” nodarbojās galvenokārt ar dārza preču mazum un vairum tirdzniecību, taisa strūklakas, baseinus, dārza skulptūras. Firma ieinteresēta veikt savu darbu efektīvi un kvalificēti, iepriekš projektējot visu veikto ar firmas speciālistiem un profesionāļiem. Firma sniedz konsultācijas jautājumos par vides aizsardzību, notēkūdeņu attīrīšanu, dārza labiekārtošanu.
Mūsu firmas devīze: - Rūpējies par cilvēkiem, vienmēr nes viņiem gara možumu un gandarījumu!Mēs piedāvajam viss ērtai un skaistai dzīvei.


2. Uzņēmuma mērķi.

1) Firma paredz attīstīt tas jomas, kuras parādījušas sevi kā dzīvotspējīgas esošajā tirgus situācijā.
Pilnveidot dārza tehnikas, mēbeļu un dizaina elementu u.c. dārza preču izplatīšanu Latvijā,
Paplašināt sadarbību ar Latvijā esošiem citu firmu produkciju izplatītājiem ( KEMIRA, HIDRO, AGRO - IECAVA utt.).
Turpināt notēkūdeņu attīrīšanas un vides aizsardzības jautājumu risināšanu.

2) Turpināt pētīt tirgus situāciju, lai izveidotu jaunas jomas, pie tam jaunu tiklu veidu - asfaltbetona - ieviešana ceļu un citu inženierkomunikāciju būvē.

Pie tam paredzam:
paplašināt tirdzniecības platības;
palielināt apgrozījumu un sortimentu;
izveidot vietu preču ekspozīcijai;
izveidot konferenču telpas;
izveidot telpas konsultācijām un servisam.
Patērētāji (mūsu firmas pircēji). Galvenais mūsu firmas mērķis ražot un pārdot tādu produkciju, lai tā būtu pieprasīta. Lai apmierinātu patērētāju vajadzības pēc precēm un pakalpojumiem firma nodibināja saimnieciskus sakarus ar piegādātājiem un starpniekiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,27 €
Work pack Nr. 1376415
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register