-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans29 Business, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
1. | KOPSAVILKUMS | 3 |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
2.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 4 |
2.2. | UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI UN STRATĒĢIJA | 5 |
3. | PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI | 7 |
3.1. | FOTOPAKALPOJUMI | 8 |
3.2. | FOTOPRODUKCIJA | 10 |
4. | TIRGUS ANALĪZE | 11 |
4.1. | MĒRĶA TIRGUS | 11 |
4.2. | TIRGUS SEGMENTĀCIJA | 11 |
4.3. | KONKURENCES ANALĪZE | 12 |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 15 |
5.1. | ATLAIŽU SISTĒMA | 16 |
5.2. | IZSTĀŽU UN KONKURSU RĪKOŠANA | 17 |
5.3. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS STRUKTŪRA | 18 |
5.4. | TAKTIKA | 19 |
5.5. | CENU POLITIKA | 20 |
5.6. | TIRGUS IEKAROŠANA | 21 |
5.7. | REKLĀMA | 21 |
6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 23 |
6.1. | IZVIETOJUMS | 23 |
6.2. | TELPAS UN IEKĀRTAS | 23 |
6.3. | TRANSPORTA LĪDZEKĻI | 24 |
6.4. | INTERJERS UN DIZAINS | 25 |
7. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS | 26 |
7.1. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 26 |
7.2. | SANĀKSMES | 27 |
7.3. | UZŅĒMUMA PERSONĀLA DARBINIEKU SASTĀVS UN APRAKSTS | 28 |
8. | RISKS UN PROBLĒMAS | 29 |
RISKU VEIDI UN TO NOVĒRŠANA | 29 | |
9. | FINANSU INFORMĀCIJA | 31 |
9.1. | AMORTIZĀCIJA | 31 |
9.2. | IEŅĒMUMI | 31 |
9.3. | IZMAKSAS, LS | 36 |
9.4. | PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU APRĒĶINS, LS | 37 |
9.5. | ILGTERMIŅA AIZŅĒMUMA ATMAKSA, LS | 37 |
1. Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Fotostils” tiks dibināta 2003. gada maijā. Galvenais uzņēmuma mērķis ir nodrošināt Aizkraukles un tās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīviem un jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošiem fotopakalpojumiem un fotoprodukciju.
SIA “Fotostils” salons sniegs augstas kvalitātes jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošu fotopakalpojumus, kā arī nodarbosies ar visa veida fotoprodukcijas tirdzniecību.
Biznesa plāns sastādīts, lai spētu novērtēt savas iespējas un resursus, lai izvērtētu uzņēmuma pozīcijas konkurences tirgū. Šim mērķim izstrādāta SVID analīze, uz kuras pamata tika noteikta uzņēmuma darbības stratēģija. Uzņēmuma vadība izstrādāja arī mārketinga stratēģiju, kurā ietverti tirgus iekarošanas paņēmieni, konkurences izpēte un analīze, kuras rezultātā secinājām, ka mūsu uzņēmumam ir nozīmīgas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem un fotosalons šajā reģionā sekmīgi spēs izvērst savu darbību.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns – kļūt par līderiem Aizkraukles tirgū, tādējādi gūstot maksimālu peļņu.
SIA “Fotostils” galvenā stratēģija ir - ar maksimālu atdevi pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un fotoprodukcijas tirdzniecībā, panākt vispārēju uzņēmuma attīstību, kā arī saglabāt noteiktu preču un pakalpojumu diferenciācijas stratēģijas efektivitāti.
Lai precīzi varētu prognozēt uzņēmuma attīstību, ir veikti finansu aprēķini pirmajiem 3 gadiem.
Uzņēmuma pašu kapitāls sastāda 25 000 Ls un, lai uzsāktu uzņēmuma darbību, nepieciešamas investīcijas 35 000 Ls apmērā, kuras paredzēts izmantot pamatlīdzekļu iegādei.
…
Fotosalona biznesa plāns, ietver sekojošas nodaļas - Kopsavilkums, Uzņēmuma apraksts, Produkcija un pakalpojumi, Tirgus analīze, Mārketinga stratēģija, Uzņēmuma funkcionēšana, Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas, Risks un problēmas, Finansu informācija.
- Konditoreja I/K "Saldumiņš"
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans29 Business, Marketing, Advertising, Economics
- SIA "Linukss"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44
-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Business Plans for university27