-
SIA "Gardumiņ"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Plānošanas jēdziens un nozīme uzņēmējdarbībā | 4 |
1.2. | Biznesa plāna nodaļas | 6 |
1.3. | Biznesa plāna funkcijas | 11 |
2. | Aprēķinu daļa | 12 |
2.1. | Situācijas analīze | 12 |
2.2. | Biznesa plāns | 13 |
2.2.1. | Kopsavilkums | 13 |
2.2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 13 |
2.2.3. | Produkti un pakalpojumi | 16 |
2.2.4. | Risks un apdrošināšana | 17 |
2.2.5. | Finansu plāns | 19 |
2.2.6. | Uzņēmuma finansiālo stāvokļi raksturojušie radītāji | 26 |
Nobeigums | 29 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 30 |
Vadot uzņēmumu, ir pastāvīgi jāsaskaras ar virkni notikumu, par kuriem jāpieņem lēmumi. Pareizu lēmumu pieņemšana ir atkarīga no tā, vai ir pieejama informācija. Attiecībā uz uzņēmuma finansu stāvokli tas arī ir svarīgi, kā attiecībā uz jebkuru citu uzņēmējdarbības aspektu.
Katram uzņēmējam skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu uzņēmuma darbību, kur šos resursus iegūt, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmos darbības rezultātus. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmējs nevar gūt stabilus panākumus, ja tas neprot plānot savu darbību un tās sekas; nepārtraukti vākt informāciju par stāvokli tirgū, konkurentiem, norisēm sabiedrībā, izmaiņām likumdošanā; novērtēt sava uzņēmuma stāvokli un tā darbības perspektīvas.
Šīs kursa darbs sastāv no divām daļām, kas ir savstarpēji saistīti un papilda viena otru. Analītiskā daļa ir sadalīta 3 nodaļas. Pirmā nodaļā tiek apskatīti plānošanas jēdziens un nozīme uzņēmējdarbībā, kas ir vajadzīgs, lai noteiktu biznesa plānu nepieciešamību. Otrā un trešā nodaļā tiek aplūkoti biznesa plāna raksturojums un to daļas.
Pētījumu un aprēķinu daļā konkrēta uzņēmuma piemērā tiek apskatīta biznesa plāna sastādīšana, peļņas vai zaudējuma aprēķināšana, naudas plūsmas pārskats.
Kursa darba mērķis ir ekonomiski pamatot SIA „Ģarduniņ” biznesa plānu vajadzību, lai īstenotu iecerētu sapni.
Galvenais uzdevums - apkopējot informāciju sastādīt uzņēmuma biznesa plānu, un izskaidrot tas ietekmi uz uzņēmējdarbības rezultātiem.
Darba pētījumu bāze ir periodiskā un izdotā literatūra, ar kuras palīdzību tika veikts teorētiskais pamatojums.
Kursa darba ierobežojumi ir saistīti ar biznesa plāna apjomu, precīzi tika apskatīta tikai finanšu daļa. Mārketinga daļai netiek veltīta īpaša uzmanība.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam
Galvenie biznesa plāna izstrādāšanas mērķi:
pārbaudīt projekta vai citas ieceres dzīvotspēju. Biznesa plāna izstrādāšanas gaitā var iegūt arī negatīvus rezultātus. Tādā gadījumā jādomā, ko darīt: vai jāiegūst papildus informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas;
panākt visizdevīgāko un vispieejamāko kompromisu starp uzņēmuma vēlmēm un praktiskām iespējām (panākt veiksmi, novērojot neveiksmi).…
Vadot uzņēmumu, ir pastāvīgi jāsaskaras ar virkni notikumu, par kuriem jāpieņem lēmumi. Pareizu lēmumu pieņemšana ir atkarīga no tā, vai ir pieejama informācija. Attiecībā uz uzņēmuma finansu stāvokli tas arī ir svarīgi, kā attiecībā uz jebkuru citu uzņēmējdarbības aspektu. Katram uzņēmējam skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu uzņēmuma darbību, kur šos resursus iegūt, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmos darbības rezultātus. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmējs nevar gūt stabilus panākumus, ja tas neprot plānot savu darbību un tās sekas; nepārtraukti vākt informāciju par stāvokli tirgū, konkurentiem, norisēm sabiedrībā, izmaiņām likumdošanā; novērtēt sava uzņēmuma stāvokli un tā darbības perspektīvas. Šīs kursa darbs sastāv no divām daļām, kas ir savstarpēji saistīti un papilda viena otru. Analītiskā daļa ir sadalīta 3 nodaļas. Pirmā nodaļā tiek apskatīti plānošanas jēdziens un nozīme uzņēmējdarbībā, kas ir vajadzīgs, lai noteiktu biznesa plānu nepieciešamību. Otrā un trešā nodaļā tiek aplūkoti biznesa plāna raksturojums un to daļas. Pētījumu un aprēķinu daļā konkrēta uzņēmuma piemērā tiek apskatīta biznesa plāna sastādīšana, peļņas vai zaudējuma aprēķināšana, naudas plūsmas pārskats. Kursa darba mērķis ir ekonomiski pamatot SIA „Ģarduniņ” biznesa plānu vajadzību, lai īstenotu iecerētu sapni. Galvenais uzdevums - apkopējot informāciju sastādīt uzņēmuma biznesa plānu, un izskaidrot tas ietekmi uz uzņēmējdarbības rezultātiem. Darba pētījumu bāze ir periodiskā un izdotā literatūra, ar kuras palīdzību tika veikts teorētiskais pamatojums. Kursa darba ierobežojumi ir saistīti ar biznesa plāna apjomu, precīzi tika apskatīta tikai finanšu daļa. Mārketinga daļai netiek veltīta īpaša uzmanība.
- SIA "Gardumiņ"
- SIA "Strādnieks"
- Viesnīcas "Jūras Sēta" projekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44
-
IK salons "Leksija"
Business Plans for university20
-
Ziedu mazumtirdzniecība
Business Plans for university25
-
SIA "Liora"
Business Plans for university20
-
SIA "Kārkliņi"
Business Plans for university8