-
SIA "Hiacinte" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķini konts | 5 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 5 |
1.1.6. | Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība | 6 |
1.2. | Uzņēmuma ( biznesa idejas ) vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
1.3.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.3.2. | Taktiskie | 7 |
1.3.3. | Operatīvie | 7 |
1.4. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 7 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 9 |
2.1. | Uzņēmuma preču vai pakalpojuma raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 9 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 9 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 10 |
2.4. | Svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji | 11 |
2.5. | Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem | 11 |
2.6. | Produkcijas eksporta iespējas | 11 |
2.7. | Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību aizsardzība | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 13 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 15 |
4. | Mārketinga stratēģija | 17 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 17 |
4.2. | Preču realizācijas kanāla raksturojums | 17 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 17 |
4.3.1. | Reklāma | 17 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 18 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 19 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 19 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 19 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 19 |
6. | Uzņēmuma vadība | 21 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 21 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 21 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 22 |
6.2.1. | Darbinieku štatu sarakts, atalgojums un motivācija | 22 |
7. | Problēmas un risks | 24 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas faktori | 24 |
8. | Finanšu informācija | 25 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 25 |
8.2. | Bilance | 25 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 26 |
1.1.6. Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība
Pamatdarbība
Ziedu, stādu, istabas augu, dārzkopības piederumu tirdzniecība;
Ziedu pušķu gatavošana un piegāde pēc pasūtījuma;
Telpu dekorēšana ar ziediem;
Pasākumu krāšņošana ar ziedu veltēm;
Privātmāju un pagalmu apzaļumošana.
Papilddarbība
Ziedu imports;
Sēklu tirdzniecība;
Ziedu audzēšana;
Maksas autostāvvieta;
Keramikas un stikla izstrādājumu izgatavošana;
Dāvanu papīra un maisiņu izgatavošana un pārdošana.
1.2. Biznesa idejas vēsture
Izvēli par šī uzņēmuma dibināšanu noteica Vecrīgas apmeklētāju neapmierinātība ar to, ka nav pieejams plašs ziedu klāsts, jo parasti steidzamos gadījumos nav kur nopirkt ziedus, vai arī tie ir pārāk dārgi un ne katrs Vecrīgas apbrīnotājs var atļauties nopirkt dārgos ziedus. Labvēlīgs faktors šī uzņēmuma veidošanai ir arī tas, ka Smilšu ielas 17 nama 1. stāvs pieder vienam no šī veikala dibinātājiem, tātad nomas maksa nebūs nepieciešama, kas ļaus ziedus un citus uzņēmuma piedāvātos produktus jau pašā sākumā tirgot lētākās cenās, nekā to piedāvā tuvākie konkurenti. Uzņēmuma dibinātāji ir izglītoti cilvēki, arī jau iepriekš nodarbojušies ar biznesa vadību, kā arī vienai no dibinātājām Elitai i ir teicamas zināšanas mārketingā, kā arī plaša pieredze mārketinga jautājumu risināšanā, Elita strādājusi uzņēmumā SIA „MARCOM” par mārketinga daļas vadītāju, Artis ir SIA SELKOSS” vadītājs, Daiga ir pārdevēja/ konsultante uzņēmumā „Parka papīri” . Visiem dibinātājiem ir augstākā izglītība uzņēmējdarbībā un vadībā.
1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
SIA „HIACINTE” misija ir apgādāt Vecrīgas apmeklētājus ar svaigiem un kvalitatīviem, kā arī cenā pieņemamiem ziediem un augiem. Uzņēmuma mērķis ir īstenot efektīvu uzņēmējdarbību, nodrošinot stabilu vietu tirgū, kā arī nodrošināt dibinātāju un strādnieku materiālo, sociālo un kultūras vajadzību apmierināšanu.
…
Uzņēmums „HIACINTE” dibināts 2006. gada 3. februārī, Rīgā. Tā atrašanās vieta atrodas ļoti izdevīgā vietā- Vecrīgā, šeit apgrozās ļoti daudz cilvēku, kas arī būs potenciālie veikala apmeklētāji. SIA „HIACINTE” nodarbojas ar ziedaugu tirdzniecību, kā arī ar pušķu izgatavošanu. Uzņēmuma vadītāja ir Elita. Uzņēmums sev ir nostādījis mērķi gūt peļņu un apmierināt klientu vajadzības ar svaigiem un kvalitatīviem ziediem. Uzņēmuma misija ir apgādāt visus Vecrīgas apmeklētājus ar svaigiem ziediem. Uzņēmums piedāvā plašu sortimenta klāstu gan griezto ziedu veidā, gan arī kompozīciju veidā, kā arī piedāvā apsveikuma kartīšu plašu klāstu un stikla izstrādājumu klāstu. Uzņēmums sev ir noteicis konkurentus un ir veikta to izpēte, kas apskatāma turpmākajā biznesa plāna aprakstā. Pēc pašreizējiem pētījumiem, uzņēmums ir dzīvotspējīgs, jo salīdzinājumā ar konkurentiem tas piedāvās samērā zemākas cenas. Lai darbs sekmētos labāk, tiks veiktas reklāmas kampaņas gan televīzijā, gan presē. Uzņēmuma nostādītie mērķi tiks realizēti pateicoties darbinieku atsaucībai un labai darbībai. Vērojot uzņēmuma plānoto darbību pēc tā finansu plāna, var secināt, ka uzņēmumam izdosies uzsākt veiksmīgu uzņēmējdarbību un īstenot iepriekš minētos mērķus, kas sīkāk aprakstīti turpmākajā darba daļā. Pirmajā gadā peļņa nav gaidāma tik liela kā konkurentiem, bet domājams, ka nākamajos gados uzņēmums sasniegs iepriekš noteikto apgrozījumu. Protams, visu šo aprēķinu pamatā ir noteikts pieprasījuma lielums, kas nav vēl praksē pārbaudīts, ir tikai ar pētījumu palīdzību prognozēts. Ja pieprasījums būs šāds un vēl lielāks kā tas attēlots finansu plānos, plānotie aprēķini piepildīsies un uzņēmējdarbības sākums sevi būs attaisnojis. SIA „HIACINTE” ir gatava sākt savu darbību.
- Radio "Boss" biznesa plāns
- SIA "Hiacinte" biznesa plāns
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44
-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Business Plans for university27
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans for university29