-
SIA "I-deja"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
3. | PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 7 |
4. | MĀRKETINGA ANALĪZE | 8 |
5. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
6. | RISKS UN PROBLĒMAS | 11 |
7. | VADĪBA UN PERSONĀLS | 12 |
8. | FINANSU PĀRSKATS | 14 |
PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS | 19 | |
SECINĀJUMI | 20 | |
PRIEKŠLIKUMI | 21 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 22 |
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens, jo tes atspoguļo mārketinga tirgus izpēti, kam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai mana ideja par uzņēmuma veidošanu īstenosies reālajā dzīvē. Mārketingam ir ļoti svarīga loma cilvēku dzīvē. Cilvēki piedalās mārketinga procesā kā preču un pakalpojumu patērētāji. Tādēļ ir svarīgi izprast mārketinga jēdzienu, procesu un tajā pastāvošos likumus, lai ikviens varētu kļūt par labāk informētu uzņēmēju vai patērētāju.
Tā kā studiju darbā SIA „i-deja!” uzņēmuma biznesa plāns, rakstu par vēl neeksistējošu uzņēmumu – šim darbam biznesa plāna noteiktie primārie mērķi:
Sniegt firmas vispārēju raksturojumu;
Raksturot tās pakalpojumus;
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru;
Apskatīt uzņēmjdarbības riska situācijas un iespējas;
Izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam darbības gadam (7 mēnešiem, tā kā uzņēmums dibināts 1.jūnijā), ietverot peļņas un zaudējumu aprēķinu, naudas plūsmu, kā arī plānoto bilanci pirmajam gadam (7 mēnešiem).
Biznesa plānu rakstu par tēmu SIA „i-deja!” tirgus izpēte. Darbā tiek apskatīta un analizēta uzņēmuma mikrovide un makrovide, veikta SVID analīze, dots uzņēmuma apraksts. Darba beigās tiek izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darba mērķis ir veikt konkrēta uzņēmuma tirgus analīzi, izdarot secinājumus un atrodot uzņēmuma darbības trūkumus, analizējot tos dot priekšlikumus kā tos novērst, lai uzlabotu uzņēmuma darbu.
Biznesa plāna SIA „i-deja!” sastādīšanas mērķis ir izveidot kredīta pieteikumu.
Darbā izmantoju biznesa plāna uzdevumu noteikumu prasības, pati savas idejas, kā arī literatūru un interneta informāciju resursus.
1.Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir izveidots, lai stādītu priekšā SIA „i-deja!” jaunizveidoto uzņēmumu. Jaunizveidotais uzņēmums ir Internetklubs, kur apmeklētājiem ir iespējams lietot Internetu, kā arī izdrukāt vai ierakstīt nepieciešamo informācuju. Uzņēmums 100 % pieder vienai personai. Kapitālu uzņēmumā iegulda pati īpašniece. Galvenā kontaktpersona ir Ilona KRIEVA.
SIA „i-deja!” uzņēmuma adrese ir Nākotnes iela-21, Dubulti, Jūrmala, LV- 1050, Latvija. Telefoņa numurs ir 29xxxxxx, fakss: 29xxxxxx.
Biznesa plāna SIA „i-deja!” sastādīšanas mērķis ir izveidot kredīta pieteikumu.
Galvenie mērķi ir apmierināt apmeklētāju vēlmes un vajadzības, kas nodrošinātu augstu servisa līmeni un piedāvātu preces un pakalpojumus, šajā gadījumā – Internetzāles piedāvātās iespējas, par konkurētspējīgām cenām, salīdzinot ar citiem tuvumā esošajiem līdzīgiem uzņēmumiem.
5 gadu laikā kļūsim par uzņēmumu, kurš iekarojis vietējo tirgu ar kvalitāti, apkalpošanas ātrumu, daudzveidīgāko un interesantāko Internetkluba pieejamo pakalpojumu klāsta piedāvājumu, viesmīlīgu atmosfēru un profesionālu personālu. …
Mans pirmais biznesa plāns ar Internet klubu "i-deja!"
- Biznesa plāns apģērbu veikalam
- SIA "I-deja"
- SIA "Koks"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns fizioterapijas kabinetam SIA "k"
Business Plans for secondary school5
-
Sporta un atpūtas centrs "Sporta prieks"
Business Plans for secondary school12
-
Specializētais valsts sociālās aprūpes centrs "Jelgava"
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns komercdarbībā
Business Plans for secondary school14
-
Sporta deju skola
Business Plans for secondary school10