Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:350166
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija    5
1.2.  Pamatdarbība, papilddarbība, vēsture    5
1.2.1.  Mērķi un uzdevumi    5
1.2.2.  Misija    5
1.2.3.  “Jūrmalas cements” veiksmes atslēgas    6
1.3.  Darbības uzsākšanas pārskats/ Vajadzības    6
1.3.1.  Kapitāls darbības uzsākšanai    6
2.  Pakalpojumu, preču raksturojums    7
2.1.  Produkta raksturojums    8
2.2.  Preču klasifikācija    8
2.3.  Preču sortiments, tā raksturojums    8
2.4.  Preču kvalitāte    9
2.5.  Preces dzīves cikls    9
2.6.  Preces raksturlielumi    9
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus raksturojums    10
3.2.  Tirgus rādītāji    10
3.2.1.  Tirgus ietilpība    11
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums    11
3.4.  Tirgus nišas noteikšana un raksturojums    11
3.5.  Konkurentu analīze    12
3.5.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    12
3.5.2.  Konkurentu cenu politika    12
3.5.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    13
3.5.4.  SVID analīzes rezultāti    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1.1.  Cenu veidošanas elementi    14
4.1.2.  Cenu veidu programmas sastāvdaļas    15
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    15
4.3.  Preču noieta veicināšanas pasākumi    15
4.4.  Reklāma    16
4.5.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    16
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    16
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    16
5.2.  Uzņēmumā izmantotie resursi    17
5.3.  Uzņēmuma pamatkapitāls, pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    18
5.4.  Uzņēmuma sagādes procesa raksturojums    18
6.  Uzņēmuma vadība    19
6.1.  Vadības organizācijas struktūra    19
6.1.1.  Vadības funkcijas un atbildība    20
6.2.  Uzņemumā nodarbinātās personas    21
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    21
6.2.2.  Darbinieku atalgojums, motivācija    21
7.  Problēmas un risks    21
7.1.  Risks, tā veidi    22
7.2.  Risku mazinošie pasākumi    22
8.  Finansu informācija    23
8.1.  Peļņas zaudējumu aprēķins (saīsināts)    23
8.2.  Bilance    29
8.3.  Naudas plūsmas aprēķins    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

“Jūrmalas cements” – cementa importētājs, vairumtirgotājs un mazumtirgotājs, atšķirībā no citiem tirgotājiem piedāvās vienreizēju cenas un kvalitātes apvienojumu, kas būs saistošs gan individuālam pircējam, gan mazumtirgotājiem, gan arī celtniecības uzņēmumiem. “Jūrmalas cements” ir atbilde nepietiekamas kvalitātes cementa izplatīšanai un pārdevējiem, kuri mēģina par augstu cenu pārdot cementu, turklāt neņemot vērā pircēju vēlmes un vajadzības. Pircēji vēlas: 1. par attiecīgu samaksu saņemt attiecīgas kvalitātes preci, turklāt noteiktā daudzumā un laikā; 2. nesaņemt neko tādu, kas neatbilst viņu prasībām; 3. ilgstošu un dinamisku sadarbību, ja viņu prasības un vēlmes tiek ievērotas.
Šībrīža konkurences pilnajos apstākļos, kļūst arvien grūtāk piesaistīt klientus piedāvājot tiem kaut ko jaunu, vēl nebijušu, bet “Jūrmalas cements” ir atradis Latvijas praksei jaunu pieeju cementam – cements tiek importēts lielā vairumā no Polijas rūpnīcas “Polskcement” , kas spēj nodrošināt augsti kvalitatīvu cementu (300.-600 . markas), turklāt par Latvijas patērētājiem saistošu cenu. “ Jūrmalas cements” piedāvās cementu patērētājam visizdevīgākajā iepakojumā (5kg 10kg 25kg 50kg (papīra maisos), kā arī 250kg 500kg un 1000kg lielos plastmasas un metāla konteineros), par kuru fasēšanu tiks noslēgts līgums ar “Polskcement”.
“Jūrmalas cements” būs pilnībā uz pircēju un kvalitāti balstīts uzņēmums, par ko liecina uzņēmuma vadības vēlme saņemt starptautisko kvalitātes sertifikātu – ISO9000:2000, ar integrētiem ISO 9001, 9002 un 9004. Mūsu uzņēmuma noliktava atradīsies ļoti izdevīgā vietā – – Jūrmalas šosejas 5. kilometrā., kas nodrošinās labu piekļūšanu gan pircējiem, gan piegādātājiem, izvairoties no transporta sastrēgumiem Rīgas centrā. Ņemot vērā noliktavas uzbūvi pircēji preci varēs saņemt uzreiz pēc pavaddokumentu noformēšanas, turklāt viens no tuvākajiem uzņēmuma mērķiem ir līzinga piedāvāšana, sadarbībā ar “Hansa Leasing” , kas rastu iespēju pircējiem iegādāties preci, par to maksājot vēlāk. Pagaidām neviens no konkurentiem nepiedāvā tik zemas cenas produkciju, ņemot vērā apstākli, ka cementa tirdzniecība ir tikai viena no to darbības sfērām, kas savukārt paaugstina izmaksas, kā arī ņemot vērā, ka nav pilnībā optimizēta konkurējošo uzņēmumu darbība.
Pēc “Jūrmalas cements” darbības uzsākšanas tas saņem “Polskcement” oficiālā pārstāvja statusu Latvijā un Igaunijā uz 15 gadiem, kas mūsu uzņēmumam nodrošina monopolu šīs cementa fabrikas produkcijas izplatīšanai minētajās valstīs uz konkrēto laiku. Tas, savukārt, nosaka to, ka mēs varam attīstīties, noteikt cenas (cik to atļauj tirgus), un gūt peļņu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register