-
SIA "Kantana" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
Summary | 4 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiska adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.1.6. | Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība | 7 |
1.2. | Biznesa idejas vēsture | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
1.3.1. | Operatīvie mērķi (līdz 2006. gada 1. maijam) | 7 |
1.3.2. | Taktiskie mērķi (līdz 2006. gada beigām) | 7 |
1.3.3. | Stratēģiskie mērķi (līdz 2008. gadam) | 8 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 8 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 8 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 9 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 10 |
2.1. | Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem | 10 |
2.5. | Produkta dzīves cikls | 13 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 14 |
3.1. | Nozares vispārējais raksturojums | 14 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 18 |
3.3. | Konkurentu analīze | 19 |
3.3.1. | Sia “Alti-A” | 19 |
3.3.2. | A/s „RBS SKALS” | 19 |
3.3.3. | Sia ”Kalnozols celtniecība” | 20 |
3.3.4. | Sia ”Merks” | 21 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmas pozīcijas tirgū | 21 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 23 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 23 |
4.2. | Produktu realizācijas kanālu raksturojums | 24 |
4.3. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 24 |
4.3.1. | Reklāma | 24 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 24 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vieta | 25 |
5.1.1. | Uzņēmuma telpu raksturojums | 26 |
5.2. | Uzņēmumā izmantotie resursi | 26 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 27 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība | 29 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 29 |
7.nodaļa. | Problēmas un riski | 31 |
8.nodaļa. | Finanšu daļa | 32 |
8.1. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 32 |
8.1.1. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2006.gada 31. decembrī | 32 |
8.1.2. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2007.gada 31. decembrī | 34 |
8.2. | Bilance | 36 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksāšanas grafiks | 38 |
Izmantotas literatūras saraksts | 43 |
Kopsavilkums.
SIA „Kantana” biznesa plāns ir rakstīts kā pamatojums kredīta saņemšanai bankā.
SIA „Kantana” sāks savu darbību 2005. gada 14.decembrī ar 20 000 Ls lielu pamatkapitālu.
SIA” Kantana” misija ir piedāvāt un kvalitatīvi uzstādīt santehniku, lai Rīgas un Jūrmalas pilsētas iedzīvotāji pilnā apjomā varētu izmantot komunālos pakalpojumus, kas ir saistīti ar apkūri un karsto un auksto ūdeni, ka arī piedāvāt kvalitatīvus santehnikas un būvniecības materiālus par konkurētspējīgam cenām.
Biznesa ideja man radās 2004. gadā izlasot avīze rakstu par to, kā drīzumā ir gaidāms būvniecības bums. Mani tas ieinteresēja un es nolēmu izpētīt Latvijas būvniecības nozares attīstību un secināju to, ka būvniecība ar katru gadu attīstās arvien straujāk. Es arī izpētīju, kur ir visātrākie būvniecības attīstības tempi un secināju, ka visizdevīgāk būtu atvērt uzņēmumu Jūrmalā, tāpēc ka Jūrmala atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ka arī Jūrmalā notiek aktīva zemes iepirkšana un privātmāju būvniecība. Ņemot vērā šos faktorus, būvniecības nozari var uzskatīt par ienesīgu, tātad ir lieliski apstākļi jauna uzņēmuma attīstībai.
1.1.6. Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība.
SIA „Kantana” pamatdarbība:
sanitārtehniskie darbi (45.33)
būvmateriālu un santehnikas vairumtirdzniecība (51.53)
būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecība (52.46)
1.2. Biznesa idejas vēsture.
Šī biznesa ideja man radās tad, kad es izlasīju rakstu vienā avīzē par to, ka tuvākajā laika būvniecības nozare stipri attīstīsies. Rakstot nozares aprakstu es sapratu, ka tas tik tiešam notiks un ka šajā vasarā ir gaidāms būvniecības aktivitātes bums. Ar katru gadu pieaug būvniecības attīstības tempi un es izvēlējos nodarboties ar sanitārtehniskiem darbiem, jo tas ir vieni no būvniecības sastāvdaļām. Pēdējos gados būvniecības attīstības tempi bija vidēji 9.4%, kas par 3% procentiem pārsniedz vidējus tautsaimniecības attīstības tempus.…
SIA „Kantana” biznesa plāns ir rakstīts kā pamatojums kredīta saņemšanai bankā. SIA” Kantana” misija ir piedāvāt un kvalitatīvi uzstādīt santehniku, lai Rīgas un Jūrmalas pilsētas iedzīvotāji pilnā apjomā varētu izmantot komunālos pakalpojumus, kas ir saistīti ar apkūri un karsto un auksto ūdeni, ka arī piedāvāt kvalitatīvus santehnikas un būvniecības materiālus par konkurētspējīgam cenām.
- Biznesa plāns
- SIA "Kantana" biznesa plāns
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans for university29