Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160319
 
Evaluation:
Published: 06.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Saturs    3
1.nodaļa.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    4
1.1.  Uzņēmums    4
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.3.  Vadības shēma    5
1.4.  Uzņēmuma esošie pamatlīdzekļi    6
1.5.  Uzņēmumam nepieciešamie pamatlīdzekļi    6
1.6.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
1.7.  Uzņēmuma vajadzība pēc finansējuma    7
2.nodaļa.  Piedāvātie pakalpojumi    7
2.1.  Pakalpojumu sniegšanas pamatojums    7
2.2.  Pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    8
2.3.  Preču un pakalpojumu sortiments    9
2.4.  Produktu kvalitāte un to nodrošinošie pasākumi    10
2.5.  Pakalpojumi un procesu aizsardzība    10
3.nodaļa.  Pakalpojumu tirgus novērtējums, mārketinga plāns    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Patērētāja motivācija, izvēloties piedāvātos pakalpojumus    12
3.2.1.  Ģeogrāfiskais sadalījums    12
3.2.2.  Demogrāfiskais sadalījums    12
3.2.3.  Sociālekonomiskais sadalījums    12
3.2.4.  Psiholoģiskais sadalījums    13
3.3.  Konkurentu analīze    13
3.4.  Būtiskākie prognozējamie faktori, kas var ietekmēt uzņēmējdarbības rezultātus    14
3.5.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    14
3.6.  Pārdošanas un izplatīšanas stratēģija    14
3.7.  Cenu stratēģija    15
3.8.  Pretkrīzes stratēģija pēkšņu tirgus izmaiņu gadījumā    15
3.9.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    16
3.9.1.  Reklāma    16
3.9.2.  pasākumu organizēšana    17
4.nodaļa.  Problēmas un riski    17
4.1.  Problēmas    17
4.1.1.  Konkurentu skaita pieaugums    17
4.1.2.  Zaudējumi    17
4.1.3.  Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma    17
  Kopsavilkums    18
Extract

SIA “Možums” pamatdarbība ir masāžas pakalpojumu sniegšana. Jēdziens masāža ir cēlies no grieķu vārda “massein” vai “massev”, kurš nozīmē mīcīšanu, berzēšanu, aptaustīšanu. 19.gadsimta sākumā gandrīz vienlaikus Eiropā un citur pasaulē masāžu sāka lietot kā ārstniecisku metodi. Pēc nostāstiem masāža jau senatnē esot ieņēmusi ievērojamu vietu ārstniecībā. Gan pašmasāža, gan roku masāža, gan vakuummasāža nostiprina ādu un zemādas slāni, veicina limfas cirkulāciju. Atšķirīga ir tikai katras masāžas efektivitāte un piemērošanas gadījumi.
Biznesa plāns ir SIA “Možums” rīcības modelis. Plānošana kā process ir darbības mērķu noteikšana, to sasniegšanas stratēģijas un taktikas izstrādāšana, kā arī sagaidāmo rezultātu novērtēšana. Šis plāns parāda, kā vadīs uzņēmējdarbību, ko vēlas sasniegt, kā arī parāda projekta ieviešanas rezultātus.
SIA dibinātāji ir izveidojuši masāžas salonu, kurā tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un iespēja iegādāties vācu firmas “High-Care Cosmetic” ārstniecisko kosmētiku, kā arī saņemt vakuummasāžu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register