-
SIA "Pa ceļam"
Evaluated!Business Plans29 Management, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | NODAĻA.Bizness, tā raksturojums. | 7 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
1.2. | Personāls | 9 |
1.3. | Pakalpojumu raksturojums | 11 |
1.4. | Klienti un tirgus situācija | 12 |
1.4.1. | Mērķauditorija | 12 |
1.4.2. | Konkurenti | 13 |
1.4.3. | Virzība tirgū | 17 |
1.5. | Problēmas un riski | 18 |
2. | NODAĻA.Finansu informācija | 23 |
2.1 | Naudas plūsmas plāns | 23 |
2.2 | Uzņēmuma izmaksas | 26 |
2.3 | tabula - pastāvīgās izmaksas | 26 |
2.3 | Peļņas vai zaudējumu plāns | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 30 | |
Izmatotās literatūras un avotu saraksts | 32 |
„Cilvēki uzsāk biznesu dažādu apsvērumu vadīti – lai iegūtu peļņu, neatkarību vai izmisuši ilgstošā bezdarba dēļ” [17;9]. Tomēr jebkuram uzņēmējam, uzsākot savu neatkarīgu darbību, nepieciešams skaidri orientēties nākotnes finansiālajos materiālos, darba un intelektuālajos resursos, to iegūšanas avotos. Tāpat ir jāmāk precīzi izskaitļot to efektivitāti un pielietojamību firmas darbībā, lai gūtu sekmīgus rezultātus un peļņu.
Mūsdienu tirgus ekonomikā uzņēmējs nespēs gūt stabilus panākumus, ja konkrēti un pamatoti neplānos savu darbību, ja patstāvīgi neievāks un neapstrādās informāciju par mērķtirgu, konkurentiem, uzņēmuma iespējam un perspektīvām. Neskatoties uz lielo uzņēmējdarbību formu dažādību, eksistē noteikumi, kas saistoši praktiski visām uzņēmējdarbības formām, kas nepieciešami tādēļ, lai savlaicīgi sagatavotos potenciālajām grūtībām vai briesmām un prastu tās apiet, līdz ar to samazinot risku un maksimāli sasniegt nospraustos mērķus. Tieši, pamatojoties uz to, ražošanas uzņēmuma stratēģijas un taktikas noteikšana ir vieni no galvenajiem uzņēmumu balstiem. Kā vispārpieņemta forma stratēģijas un taktikas izstrādē ir atzīts biznesa plāns, runājot Alana Vesta vārdiem: „Tas ir instruments tagadnes attīstībai caur mēģinājumu un kļūdu procesu, lietojot kompānijas pieredzi un sasniegumus pagātnē, lai reālistiski iezīmētu ceļu nākotnē” [17;17.]. Tātad vienkāršākiem vārdiem runājot, plāna mērķis ir panākt visizdevīgāko un pieejamāko kompromisu starp to, ko uzņēmums GRIB un ko VAR patiesībā. Tā izstrādes mērķis ir saimnieciskās darbības plānošana tuvākā un tālākā periodā saskaņā ar tirgus īpatnībām, pieprasījumu un nepieciešamo resursu iegūšanas iespējam.
Pēc autores domām, galvenais biznesa plāna nozīmīgums slēpjas faktā, ka pareizi sastādīts biznesa plāns ataino uzņēmuma attīstības perspektīvas, tātad rezultātā tiek dota atbilde uz pašu svarīgāko uzņēmējdarbības jautājumu: vai ir vērts ieguldīt naudu šai konkrētajā uzņēmējdarbības formā un vai tas nesīs plānoto peļņu, kas segs ražošanas un realizācijas izmaksas, kā arī dos peļņu. Otrs svarīgākais uzsvars tiek likts uz finansu resursu koncentrēšanu. …
Esošas nelielas kafejnīcas biznesa plāns, kas ietver teorētisko analīzi (konkurenti, situācija, virzība tirgū), kā arī finansu analīzi (naudas plūsmas plāns, izmaksas, PZA plāns)
- SIA "Cepējs"
-
SIA "Pa ceļam"
Business Plans29 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Uzņēmuma SIA "Ariana” biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Tandēms"
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns SIA "Mazulis"
Business Plans for university30
-
Atpūtas komplekss "Sonnes"
Business Plans for university39
Evaluated! -
Biznesa plāna izstrāde jauna viesmīlības uzņēmuma izveidei
Business Plans for university22
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15