Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:279833
 
Evaluation:
Published: 25.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  NODAĻA.Bizness, tā raksturojums.    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.2.  Personāls    9
1.3.  Pakalpojumu raksturojums    11
1.4.  Klienti un tirgus situācija    12
1.4.1.  Mērķauditorija    12
1.4.2.  Konkurenti    13
1.4.3.  Virzība tirgū    17
1.5.  Problēmas un riski    18
2.  NODAĻA.Finansu informācija    23
2.1  Naudas plūsmas plāns    23
2.2  Uzņēmuma izmaksas    26
2.3  tabula - pastāvīgās izmaksas    26
2.3  Peļņas vai zaudējumu plāns    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

„Cilvēki uzsāk biznesu dažādu apsvērumu vadīti – lai iegūtu peļņu, neatkarību vai izmisuši ilgstošā bezdarba dēļ” [17;9]. Tomēr jebkuram uzņēmējam, uzsākot savu neatkarīgu darbību, nepieciešams skaidri orientēties nākotnes finansiālajos materiālos, darba un intelektuālajos resursos, to iegūšanas avotos. Tāpat ir jāmāk precīzi izskaitļot to efektivitāti un pielietojamību firmas darbībā, lai gūtu sekmīgus rezultātus un peļņu.
Mūsdienu tirgus ekonomikā uzņēmējs nespēs gūt stabilus panākumus, ja konkrēti un pamatoti neplānos savu darbību, ja patstāvīgi neievāks un neapstrādās informāciju par mērķtirgu, konkurentiem, uzņēmuma iespējam un perspektīvām. Neskatoties uz lielo uzņēmējdarbību formu dažādību, eksistē noteikumi, kas saistoši praktiski visām uzņēmējdarbības formām, kas nepieciešami tādēļ, lai savlaicīgi sagatavotos potenciālajām grūtībām vai briesmām un prastu tās apiet, līdz ar to samazinot risku un maksimāli sasniegt nospraustos mērķus. Tieši, pamatojoties uz to, ražošanas uzņēmuma stratēģijas un taktikas noteikšana ir vieni no galvenajiem uzņēmumu balstiem. Kā vispārpieņemta forma stratēģijas un taktikas izstrādē ir atzīts biznesa plāns, runājot Alana Vesta vārdiem: „Tas ir instruments tagadnes attīstībai caur mēģinājumu un kļūdu procesu, lietojot kompānijas pieredzi un sasniegumus pagātnē, lai reālistiski iezīmētu ceļu nākotnē” [17;17.]. Tātad vienkāršākiem vārdiem runājot, plāna mērķis ir panākt visizdevīgāko un pieejamāko kompromisu starp to, ko uzņēmums GRIB un ko VAR patiesībā. Tā izstrādes mērķis ir saimnieciskās darbības plānošana tuvākā un tālākā periodā saskaņā ar tirgus īpatnībām, pieprasījumu un nepieciešamo resursu iegūšanas iespējam.
Pēc autores domām, galvenais biznesa plāna nozīmīgums slēpjas faktā, ka pareizi sastādīts biznesa plāns ataino uzņēmuma attīstības perspektīvas, tātad rezultātā tiek dota atbilde uz pašu svarīgāko uzņēmējdarbības jautājumu: vai ir vērts ieguldīt naudu šai konkrētajā uzņēmējdarbības formā un vai tas nesīs plānoto peļņu, kas segs ražošanas un realizācijas izmaksas, kā arī dos peļņu. Otrs svarīgākais uzsvars tiek likts uz finansu resursu koncentrēšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register