-
SIA "Pasaka"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas | 4 | |
I/U “PASAKA” izvirzītie mērķi | 4 | |
Pakalpojums un tā raksturojums | 4 | |
Tirgus analīze | 5 | |
SIA „Pasaka” makrovide | 6 | |
Uzņēmuma funkcionēšana | 8 | |
Mārketinga stratēģija | 9 | |
Konkurence | 11 | |
Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 12 | |
Risks un tā problēmas | 14 | |
SVID analīze | 15 | |
Anketu apkopojums | 16 | |
Atlases process | 17 | |
Uzņēmuma darba samaksas formas | 20 | |
Darba samaksas nolikums | 20 | |
DARBA LĪGUMS Nr. 1 | 22 | |
Personāla novērtēšana | 25 | |
Pamatlīdzekļu uzskaitījums | 25 | |
Darba algu aprēķins un veicamās funkcijas | 26 | |
Kafejnīcas sortimenta pašizmaksas novērtējums | 26 | |
Papildus pakalpojuma sniegšanas izmaksas | 26 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 27 |
SIA “Pasaka” atradīsies Talsu pilsētā. Pateicoties ēkas un zemes mantojumam, jaunās kafejnīcas izveidē nevajadzēs ieguldīt daudz līdzekļu. Jau iepriekš ēkā bija izveidota kafejnīca, taču tā nevarēja attaisnot savu darbību. Tā radās iespēja uzsākt kaut ko jaunu. Īpašumā tika mantota zeme uz kuras atrodas ēka, tas dod iespēju nākotnē paplašināt savu darbību – izveidot vasaras kafejnīcu un rotaļlaukumu bērniem. Bet, lai to realizētu nākotnē, plānots ņemt ilgtermiņa kredītu.
SIA “Pasaka” misija ir izveidot kafejnīcu, kur tiks piedāvātas bērniem un bērnu vecākiem lieliskas atpūtas iespējas un sagatavots kvalitatīvs uzturs par mērenām cenām.
Lai uzņēmums pēc iespējas efektīvāk virzītos uz mērķu sasniegšanu, rūpīgi jāplāno sava darbība. Tādēļ tika izvirzīti uzņēmuma stratēģiskie, taktiskie un operatīvie mērķi, kuri jārealizē noteiktā laikā.
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni: sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumi, pārtikas preču mazumtirdzniecība, papilddarbība – kultūras pasākumu organizēšana bērnu auditorijai. Piedāvāt šāda veida pakalpojumu izvēlējos, jo tas interesē un saista. Talsu pilsētā ir daudz sabiedriskās ēdināšanas kafejnīcas, tomēr maz ir tieši bērnu auditorijai, tas arī rada iespēju pilnveidot savu iecerēto.
Attiecībā uz šo tirgu, lielāku efektu dos mārketingdarbība, kas ir saistīta ar mērķtiecīgu pieeju un personiskiem kontaktiem. Turklāt klientiem tiks pārdots kaut kas tāds, kam nav konkrētas materiālas formas. Tiks pārdots veselīgs uzturs un solījums izdarīt kaut ko tādu, kam klienta acīs ir kaut kāda vērtība. Lai piesaistītu klientus, tiks sekots, lai kafejnīcas produkcija būtu kvalitatīva, daudzveidīga, lai cenas apmierinātu un, lai tās atbilstu kvalitātei. Uzņēmums nodrošinās ar laipnu apkalpošanu, modernu vidi un izdevīgu darba laiku.
Uzņēmums savā darbībā virzīsies uz to, lai vienā vietā sakoncentrētu pēc iespējas lielāku pakalpojumu sortimentu. Tādēļ liela nozīme tiks piešķirta reklāmai, kas palīdzēs piesaistīt ne tikai pilsētas iedzīvotājus, bet arī Talsu rajona iedzīvotājus. Ar reklāmas palīdzību tiks informēts par pasākumu norisi, jaunumiem kafejnīcas darbā.
Uzņēmumu ietekmē daudzi ārējie faktori, pār kuriem nav kontroles, vai arī kontroles iespējas ir mazas. Visbūtiskākais faktors ir konkurenti. Par vienu no konkurētspējīgu uzņēmumu atzinu SIA “Arto”, kura darbības virzieni atbilstoši līdzīgi. Vienīgais līdzeklis, kā ātri reaģēt un pieņemt lēmumus ir izvirzīt sava uzņēmuma priekšrocības. Tās varētu būt:
jauna pakalpojuma radīšana – telpu īre bērnu svinībām,
pakalpojuma cenas maiņa,
kvalitātes saglabāšana precēm un pakalpojumiem.…
Bērnu kafejnīcas izveides biznesa plāns, izstrādāts LU 3.kursā. Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas, izvirzītie mērķi Pakalpojums un tā raksturojums, Tirgus analīze, SIA „Pasaka” makrovide, Uzņēmuma funkcionēšana, Mārketinga stratēģija Konkurence Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas Risks un tā problēmas SVID analīze Anketu apkopojums Atlases process Uzņēmuma darba samaksas forma Darba samaksas nolikums DARBA LĪGUMS Personāla novērtēšana Pamatlīdzekļu uzskaitījums Darba algu aprēķins un veicamās funkcijas Kafejnīcas sortimenta pašizmaksas novērtējums Papildus pakalpojuma sniegšanas izmaksas
- SIA "Pasaka"
- SIA "Plastic"
-
Skaistumkopšanas salons
Business Plans32 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skaistumkopšanas salons
Business Plans for university32
-
SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated!