Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345867
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmējdarbības pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu un tā stratēģiju    6
1.2.  Uzņēmuma vadība un tā personāls    7
1.2.1.  Vadības struktūra    7
1.2.2.  Uzņēmuma personāla sastāvs    7
1.2.3.  Darba samaksa un darba laiks    8
1.3.  Preces un pakalpojumi    9
1.4.  Mārketinga plāns    11
1.4.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    11
1.4.2.  Mērķa tirgus noteikšana    11
1.4.3.  Konkurentu analīze    11
1.4.4.  Uzņēmuma cenu politika    12
1.4.5.  Pakalpojumu pārdošanas un apgrozījuma apjoma prognoze    14
1.4.6.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi. Reklāma    15
1.5.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
1.5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    16
1.5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums    16
1.6.  Iespējamie riska faktori un problēmas, to risinājums    16
2.  Uzņēmuma finanšu plāns    18
2.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    18
2.2.  Naudas plūsmas plāns    21
2.3.  Uzņēmuma bilance    22
2.4.  Plānoto rezultātu novērtējums    23
2.4.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    23
2.4.2.  Likviditātes rādītāju analīze    23
  Nobeigums    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Katrs uzņēmums, kurš vēlas veidot savu uzņēmumu noteiktā sfērā pirmais solis, lai to īstenotu ir jāizveido biznesa plāns.
Taču, lai cik kvalitatīvi biznesa plāns tiek izstrādāts, tas vēl nenozīmē, to, ka uzņēmums darbosies tā, kā uzņēmējs ir iecerējis. Lai īstenotu biznesa plānu uzņēmējam jāprot vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažāda veida resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Tātad potenciālajiem un esošajiem uzņēmējiem nepārtraukti jāseko un jāanalizē esošie tirgus apstākļi attiecīgajā sfērā un jācenšas izstrādāt optimālāko darbības stratēģiju un taktiku, lai sasniegtu noteiktos mērķus.
Mācību literatūrā biznesa plāns tiek definēts šādi: biznesa plāns ir stratēģiska plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam [1. – 5.lpp.]. Atkarībā no tā cik ilgam laika periodam tiek plānots biznesa plāns ir jānosaka mērķi. Par cik SIA “SMAIDIŅŠ” biznesa plāns ir izstrādāts vienam gadam, tad tika noteikts operatīvais mērķis – nodrošināt kapitāla rentabilitāti 100% apmērā pirmā darbības gada laikā.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1155397
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register