-
SIA "Stendera ziepju fabrika" biznesa plāns
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 4 |
3. | Produkta raksturojums, tā ražošana | 5 |
4. | Uzņēmuma vadība, personāls | 9 |
5. | Tirgus analīze | 11 |
5.1. | Uzņēmuma darbības, produkcijas un tirgus apraksts | 11 |
5.2. | Politiskie faktori | 15 |
5.3. | Ekonomiskie faktori | 16 |
5.4. | Sociālie faktori | 17 |
5.5. | Tehnoloģiskie faktori | 18 |
6. | Mārketinga stratēģija | 20 |
7. | Risks un galvenās problēmas | 23 |
8. | Projekta ieviešanas plāns | 24 |
9. | Secinājumi | 25 |
10. | Priekšlikumi | 26 |
Pielikums | 27 |
SIA „Stendera ziepju fabrika” (Reģ. Nr. LV 40003563248) dibināts Rīgā, 2001. gadā un nodarbojas ar ziepju vārīšanu pēc senām tradīcijām, dabiskas, augstvērtīgas vannas kosmētikas un vannas piederumu izgatavošanu, tirdzniecību, eksportu.
Stendera Ziepju Fabrikas pamatdarbības veids ir kosmētikas līdzekļu ražošana, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība (pēc NICE kalkulatora). "Stenders" piedāvā vairāk nekā 70 veidu ar rokām gatavotas ziepes un burbuļbumbas, vannas pienus un vannas sāļus, masāžas sviestus, ēteriskās un masāžas eļļas, sāls skrubjus, vannas ekstraktus un putas, kā arī vannas un pirts piederumus. Visas ziepes un burbuļbumbas tiek gatavotas ar rokām. Ziepes tiek tirgotas jebkura izmēra gabaliņos pēc klienta izvēles – tās tiek nogrieztas ar īpašu nazi un nosvērtas.
Uzņēmumā ir 114 darbinieku. Ražotnes atrodas Jaunmārupē un Rīgā. Kopumā 20 pasaules valstīs ir 170 „Stendera” veikali. Rīgā ir 8 veikali, 14 citviet Latvijā (Latvijas sadarbības partneri), kā arī vairāki veikali ārpus Latvijas – Krievijā, Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Kazahstānā, Polijā, Vācijā, Ungārijā, Itālijā, Somijā, kā arī 2005.gadā atvērta pirmā tirdzniecības vieta ASV. 2003.gada beigās nodibināts meitas uzņēmums Polijā, kuram uz 2004. gada 1.decembrī bija atvērti četri veikali Polijā. Uzņēmuma apgrozījums 2007. gadā sasniedzis 3.3 miljonus latu, kas ir par 40% vairāk kā gadu iepriekš. Latvijas tirgū ir turpinājusies stabila izaugsme. (Skat. 1. diagrammu.) Apgrozījums 2007. gadā pieaudzis par 22% un 2008. gadā vēl par 10%.
Uzņēmums savu produkciju realizē gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā. Vairumtirdzniecībā produkcija tiek realizēta uz franšīzes līguma pamata. Trīs gadu laikā uzņēmums ieguvis tirgus līdera pozīcijas Latvijas dabiskās kosmētikas līdzekļu tirgū. SIA „Stendera ziepju fabrika” preču zīme ir labi atpazīstama.…
Augstskolas darbs, kas novērtēts ar 9 ballēm. Ietverts: KOPSAVILKUMS; VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU; PRODUKTA RAKSTUROJUMS, TĀ RAŽOŠANA; UZŅĒMUMA VADĪBA, PERSONĀLS; TIRGUS ANALĪZE (Uzņēmuma darbības, produkcijas un tirgus apraksts, politiskie faktori, ekonomiskie faktori, sociālie faktori, tehnoloģiskie faktori); MĀRKETINGA STRATĒĢIJA; RISKS UN GALVENĀS PROBLĒMAS; PROJEKTA IEVIEŠANAS PLĀNS; SECINĀJUMI; PRIEKŠLIKUMI; PIELIKUMS. Ir daudz un dažādu attēlu, tabulu, diagrammu, konkrēti skaitļi un aprēķini. Uzņēmuma misijas apraksts, kā arī 2 stratēģiskie, 4 taktiskie un 8 operatīvie mērķi. Veikta PEST un SVID analīze, patēriņa tirgus segmentācija. Analizēta konkurentu darbība. Vienu vārdu sakot, viss kas nepieciešams labā biznesa plānā!
- Biznesa plāns uzņēmumam "Auklīšu klubs"
- Biznesa plāns uzņēmumam SIA "PDI Trans"
- SIA "Stendera ziepju fabrika" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns un jauna uzņēmuma dibināšanas stratēģija
Business Plans for university18
-
SIA "Lagūna" biznesa plāns
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns uzņēmumam "Rītausma"
Business Plans for university23
-
Kultūraugu ražošanas plāns zemnieku saimniecībā "Kastaņi"
Business Plans for university26
-
Biznesa plāns SIA "Lita"
Business Plans for university24