Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461814
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbības virzieni    7
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    7
1.4.  Uzņēmuma vēsture    8
1.5.  Uzņēmuma misija    8
1.6.  Uzņēmuma mērķi    8
1.6.1.  Stratēģiskie mērķi    8
1.6.2.  Taktiskie mērķi    8
1.6.3.  Operatīvie mērķi    8
1.7.  Uzņēmuma vajadzības    9
2.  Pakalpojumu un preču raksturojums    10
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    10
2.2.  Pakalpojumu klasifikācija    10
2.3.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    10
2.4.  Pakalpojumu kvalitāte    12
2.5.  Pakalpojumu dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    15
3.2.  Makro- un mikroekonomiskie radītāji    15
3.2.1.  Tirgus lielums    17
3.3.  Mērķa tirgus    17
3.4.  Tirgus nišas noteikšana un raksturojums    18
3.5.  Konkurentu analīze    19
3.5.1.  Konkurentu cenu politika    19
3.5.2.  SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    21
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    22
4.3.1.  Reklāma    22
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošanos    24
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    26
5.1.  Uzņēmuma atrāšanas vietas raksturojums    26
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    27
5.2.1.  Ūdens    27
5.2.2.  Elektroenerģija    27
5.2.3.  Sakari    28
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzeklī    28
5.3.1.  Pamatlīdzekļi    28
5.3.2.  Apgrozāmie līdzeklī    30
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    30
6.  Uzņēmuma vadība    31
6.1.  Uzņēmuma vadība organizācijas struktūra    31
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    31
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    33
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    33
6.2.2.  Uzņēmuma darbinieku atalgojums    34
6.2.3.  Uzņēmuma darbinieku motivācija    35
7.  Problēmas un risks    36
7.1.  Risks, tā veidi un problēmas    36
8.  Finansu informācija    39
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    39
8.2.  Bilance    39
8.3.  Kredīta atmaksāšanas grafiks    41
8.4.  Uzņēmuma naudas plūsma    42
  Izmantotas literatūras saraksts    43
Extract

Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „The Beauty Empire” (saīsināti SIA „The Beauty Empire”) ir izveidota 2004. gada 30. janvārī. Tā ir izveidota, lai piedāvātu klientiem plaša spektra kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus, izmantojot unikālus kosmētiskus līdzekļus, tehnoloģijas un metodes no franču kompānijas „SOTHYS”, kas līdz šīm vēl nebija paradušies Latvijas tirgū.
Mūsu uzņēmums pievilinās apmeklētājus ne tikai ar saviem pakalpojumiem, bet arī ar omulīgu atmosfēru, mūsdienīgu interjeru un laipnu kvalitatīvu apkalpošanu.
SIA „The Beauty Empire” pamatdarbība ir vērsta uz skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu un raksturojas ar izteiktu sezonalitāti. Mūsu uzņēmums saviem klientiem piedāvās friziera, manikīra, pedikīra, kosmetologa un citu speciālistu pakalpojumus (skat. 2. nod.) Uzņēmuma koncepcija ir vērsta uz plašu klientu loka vēlmju apmierināšanu.
SIA „The Beauty Empire” ir dibināts ar mērķī sniegt jebkuram klientam tieši viņam visvēlamākos skaistumkopšanas pakalpojumus, kas spētu apmierināt viņa vajadzības un vēlmes.
Uzņēmums savu cenu strateģiju orientēs uz izmaksu segšanu, bet tās tiks pielidzinātas konkurentu cenai. Par svarīgu uzdevumu SIA „The Beauty Empire” uzskata sabiedriskā viedokļa veidošānu. Sākumā tikai ar reklāmas palidzību mēs radīsim priekštatu par mūsu uzņēmumu un tā sniegtājiem pakalpojumiem, tāpēc katru mēnesī daļa no uzņēmuma ieņēmumiem tiks novirzīta reklāmai (skat. 4. nod.).
Liela nozīme uzņēmuma sekmīgai darbībai ir atrašanās vietai - tāpēc SIA „The Beauty Empire” atrodas Rīgas centrā - Tallinas ielā 32, k.2. Telpu platība ir 150 m2. (skat. 5.nod.)
Tā kā uzņēmuma sniegta kvalitāte ir atkarīga no to pasniegšanas veida, tad SIA „The Beauty Empire” strādās kompetenti un zinoši darbinieki, kuriem tiks piedavātas nepārtrauktas karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas (skat. 6.nod.).
Tā kā SIA „The Beauty Empire” darbojas pakalpojumu sniegšanas jomā tā sava darbībā izmantos tiešās sadales kanālu, pakalpojumus saviem klientiem mēs piedāvāsim bez starpnieku palīdzības.
Uzņēmuma mērķis ir sniegt izcilu uzņēmējdarbības līmeni ar mērķtiecīgu komandu, pastavīgu klientu vēlmju izzināšanu un apmierināšanu un pastāvīgiem uzlabojumiem visās darbības jomās.
Uzņēmuma biznesa plāns ir rakstīts ar mērķi, lai pieradītu uzņēmuma sekmīgas darbības nodrošināšanu. Uzņēmuma sākotnējie finansiālie resursi ir lieli un pirmais darbības gads darbosies ar zaudējumiem (skat. 8.nod.), taču ekonomiski izplānojot uzņēmuma darbību ir iespējams panākt maksimālu ieguldāmo vērtības atdevi, lai paplašināt un palielinātu uzņēmumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,99 €
Work pack Nr. 1205140
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register