-
SIA "V-aptieka" biznesa plāns
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 5 |
1.4. | Uzņēmuma īpašuma tiesību raksturojums | 6 |
2. | TIRGUS ANALĪZE | 7 |
2.1. | Tirgus apstākļi | 7 |
2.1.1. | Ģeogrāfiskie faktori | 7 |
2.1.2. | Demogrāfiskie faktori | 7 |
2.1.3. | Sociālekonomiskie faktori | 7 |
2.1.4. | Psihogrāfiskie faktori | 7 |
2.1.5. | Tirgus ietilpība | 10 |
2.2. | Piedāvājuma apstākļi (Konkurentu analīze) | 10 |
3. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 12 |
3.1. | Tirgus izpēte, anketēšana, diversifikācija | 12 |
3.2. | Uzņēmuma mērķi | 12 |
3.2.1. | Uzņēmuma vēsture | 12 |
3.2.1. | Misija | 12 |
3.2.2. | Stratēģiskie mērķi | 12 |
3.2.3. | Taktiskie mērķi | 13 |
3.2.4. | Operatīvie mērķi | 13 |
4. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS | 14 |
4.1. | Materiālais potenciāls | 14 |
4.1.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 14 |
4.1.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 15 |
4.1.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 16 |
4.1.4. | Telpu un sagādes procesa raksturojums | 17 |
4.2. | Cilvēku potenciāls | 17 |
4.2.1. | Administratīvais potenciāls | 17 |
4.2.2. | Darbinieku potenciāls | 18 |
4.3. | Finanšu potenciāls | 19 |
5. | MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS (MIX) | 19 |
5.1. | Produkts | 19 |
5.1.1. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 19 |
5.1.2. | Produktu sortiments un to raksturojums | 20 |
5.1.3. | Produkta kvalitāte | 21 |
5.1.4. | Preces dzīves cikls | 22 |
5.2. | Cena | 24 |
5.3. | Vieta / Sadale | 27 |
5.3.1. | Piegādātāji | 27 |
5.3.2. | Starpnieki | 27 |
5.3.3. | Klienti | 28 |
5.4. | Produkta virzīšana tirgū / Reklāma | 28 |
5.4.1. | Reklāma | 28 |
5.4.2. | Noieta veicināšanas pasākumi | 29 |
5.4.3. | Sabiedriskā tēla veidošana | 29 |
6. | RISKS UN TĀ VADĪŠANA | 30 |
7. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 32 |
8. | UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, SVID ANALĪZE | 41 |
8.1. | SVID analīze | 41 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 42 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 43 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 50 |
KOPSAVILKUMS
Biznesa plāns ir viens no svarīgākajiem dokumentiem uzņēmējdarbības uzsākšanā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” reģistrēta Latvijas Republikas Ventspils pilsētas reģionālās nodaļas Komercreģistrā 2009. gada 02. janvārī. SIA „V-aptieka” ir jaundibināms uzņēmums. Biznesa plāns iepazīstina ar SIA „V-aptieka” dibināšanas un pastāvēšanas principiem. Biznesa plānā ir aprakstīti visi darījumi, nosacījumi un stratēģija. Saskaņā ar šo dokumentu SIA „V-aptieka” pieder vienai fiziskai personai.
SIA „V-aptieka” tiek dibināta ar nolūku veikt uzņēmējdarbību veselības aizsardzības un sociālās aprūpes sfērā, piedalīties iedzīvotāju veselības aprūpē, nodrošināt ikvienu ar nepieciešamo viņam farmaceitisko izstrādājumu, konsultēt katru cilvēku, kuram būs vajadzīga atbilde uz jautājumu, kas saistīts ar noteiktām kāda preparāta vai slimības īpašībām, veikt kvalitatīvu zāļu testēšanu. SIA „V-aptieka” galvenais darbības virziens ir aptiekas izveidošana, kura nodrošinās plaša sortimenta medikamentu iegādes iespējas Ventspils pilsētas iedzīvotājiem.
SIA „V-aptieka” juridiskā un arī faktiskā adrese ir Kuldīgas iela 30, LV-3601, Ventspils, Latvija. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 23 000 LVL, kas ir sadalīts 23 daļās ar nominālvērtību 1 000 LVL. Uzņēmējdarbības uzsākšanas datums ir 02.01.2009. SIA „V-aptieka” piesaistītais kapitāls ir 3 000 LVL īstermiņa kredīts. Uzņēmējdarbības uzsākšanai ir saņemta licence uz 5 gadiem. SIA „V-aptieka” piesaistīs savus klientus ar aptiekas interjeru, plašu medikamentu izvēli, atlaižu sistēmām un laipnu apkalpošanu. Uzņēmumam nepieder nekādas ēkas, būves, zemes gabali. Uzņēmējdarbība tiek veiktā nomātajās telpās. Uzņēmumā strādās 6 cilvēki, kuri būs gan no pilsētas, gan vietējie iedzīvotāji.
SIA „V-aptieka” galvenie konkurenti ir aptiekas, kas darbojas Ventspils pilsētā. Konkurence starp patreizējām aptiekām notiek par kvalitāti, reklāmu, dizainu un medikamentu cenām. Pašreiz Ventspilī darbojas 7 aptiekas. Biznesa plānā jaunizveidotais uzņēmums analizē uzņēmuma darbību, ņemot vērā iedzīvotāju skaitu, pirktspēju un konkurenci, neaizmirstot par cenu politiku un reklāmu.
Lai SIA „V-aptieka” būtu peļņu nesošs uzņēmums, izstrādāti aptiekas darbības mērķi, plānots izgatavot zāles pēc receptēm.
Veicot finansiālo pārskatu, SIA „V-aptieka” plāno darboties bez zaudējumiem.
1. UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
Uzņēmuma juridiskais statuss – sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
Uzņēmuma pilns nosaukums - sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” (turpmāk tekstā sabiedrība).
…
Biznesa plāns diennakts aptiekas atvēršanai.
- Biznesa plāns SIA "Fitness"
- SIA "Easy Fitness". Trenažieru zāle
- SIA "V-aptieka" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns un jauna uzņēmuma dibināšanas stratēģija
Business Plans for university18
-
SIA "Lagūna" biznesa plāns
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns uzņēmumam "Rītausma"
Business Plans for university23
-
Kultūraugu ražošanas plāns zemnieku saimniecībā "Kastaņi"
Business Plans for university26
-
Biznesa plāns SIA "Lita"
Business Plans for university24