-
SIA "Venta"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 4 |
2. | Biznesa plāna kopsavilkums | 5 |
3. | Uzņēmējdarbības pamatojums | 6 |
3.1. | Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību | 6 |
3.1.1. | Uzņēmuma statuss | 6 |
3.1.2. | Atrašanās vieta | 6 |
3.1.3. | Dibinātāji un ieguldāmais kapitāls | 6 |
3.1.4. | Uzņēmuma misija | 6 |
3.1.5. | Stratēģiskie mērķi | 6 |
3.1.6. | Taktiskie mērķi | 6 |
3.1.7. | Operatīvie mērķi | 7 |
3.1.8. | Darbības veids | 7 |
3.1.9. | Stratēģija | 7 |
3.1.10. | Nodrošinājums ar telpām | 7 |
3.1.11. | Uzņēmuma darbaspēks, tā raksturojums, prasības | 8 |
3.1.12. | Augšanas ietekme uz darbību | 10 |
3.1.13. | Likumdošanas ietekme uz uzņēmējdarbību | 10 |
3.2. | Produkcijas un pakalpojumu raksturojums | 11 |
3.2.1. | Uzņēmuma “Venta” produktu un pakalpojumu raksturojums | 11 |
3.2.2. | Preču klasifikācija | 11 |
3.2.3. | Kvalitāti nodrošinošie pasākumi | 12 |
3.2.4. | Preces dzīves cikls | 12 |
3.3. | Pakalpojumu, produktu tirgus novērtējums | 13 |
3.3.1.T | irgus raksturojums un iespējas | 13 |
3.3.2. | Tirgus segmentēšana | 13 |
3.3.3. | Konkurence un konkurējošie uzņēmumi | 14 |
3.3.4. | Pircēju motivācija, izvēloties piedāvāto produktu | 15 |
3.3.5. | Prognozējamie faktori, kas ietekmētu uzņēmējdarbības rezultātus | 16 |
3.3.6. | Pircēju apgrozījuma un pieprasījuma aprēķins | 16 |
3.3.7. | Realizācijas un sagādes process | 16 |
3.3.8. | Uzņēmuma piegādātāji | 17 |
3.3.9. | Cenu stratēģija | 18 |
3.3.10. | Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi | 19 |
1) | espējamie reklāmas pasākumi, to izvēles pamatojums | 19 |
2) | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 20 |
3.4. | Problēmas un riski | 21 |
3.4.1. | Riska faktoru novērtējums, to ietekmes pakāpe, iespējamās sekas | 21 |
3.4.2. | Riska vadīšanas metodes | 21 |
4. | Finansu aprēķini | 22 |
4.1. | Izmaksu uzskaitījums | 22 |
4.2. | Naudas plūsma | 25 |
4.3. | Izmaksu plāns 2002.gadam | 26 |
4.4. | Peļņas vai zaudējumu plāns 2002.gadam | 26 |
4.5. | Uzņēmuma bilance | 27 |
4.6. | Plānoto rezultātu novērtējums | 28 |
5. | Papildu dokumenti un informācija | 29 |
5.1. | SIA dibināšanas līgums | 29 |
5.2. | Kapitālu daļu saraksts | 32 |
5.3. | Uzņēmuma anketa darbinieku atlasei | 33 |
6. | Literatūras saraksts | 34 |
Ventspils atrodas straujas ekonomikas attīstības periodā, kas ir labi apstākļi uzņēmējdarbības uzsākšanai. Pēdējā laika periodā Ventspilī ir sākuši darboties daži jauni uzņēmumi, kas sniedz augstas kvalitātes pakalpojumus.
Tomēr Ventspilī ir maz veikalu, kas piedāvātu plaša sortimenta kvalitatīvas preces par pieņemamām cenām, tāpēc uzņēmējsabiedrība “Venta” ir iecerējusi atvērt Ventspilī tirdzniecības centru, kurš piedāvātu plaša sortimenta pārtikas un rūpniecības preces, tā apmierinot pircēju prasības un dotu pircējiem iespēju izvēlēties sev vēlamo un vajadzīgo preci vai produktu. Cilvēkiem patīk iegādāties visas nepieciešamās preces vienā tirdzniecības vietā, tā samazinot iepirkšanās laiku.
Biznesa plāns ir izstrādāts, lai pārbaudītu ieceres – par tirdzniecības centra “Venta” izveidi dzīvotspēju.
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķi ir panākt visizdevīgāko un vispieejamāko kompromisu starp firmas vēlmēm un iespējām. Nepieciešams aplūkot gan optimistisko un pesimistisko variantu, jo nevar zināt, kā plāna periodā rīkosies konkurenti un kādas izmaiņas notiks apkārtējā vidē.
Biznesa plāna mērķis ir noteikt, izstrādāt un formulēt uzņēmējdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamo stratēģiju, taktiku, resursus, kā arī novērtēt iespējamo nodrošinājumu ar tiem.
Biznesa plāna uzdevumi ir novērtēt sagaidāmos rezultātus, kā arī pastāvēšanas un attīstības iespējas tālākā nākotnē.
Biznesa plānā galvenie risināmie uzdevumi ir idejas formulēšana, informācijas vākšana, sistematizēšana un analīze, uzņēmējdarbības misijas, mērķu un galveno uzdevumu formulēšana, uzņēmuma atrašanās vietas izvēle, uzņēmuma juridiskās formas izvēle, pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognozēšana, ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) plāna izstrādāšana, uzņēmuma organizatoriskās struktūras izstrādāšana, tirgzinības rādītāju izstrādāšana, uzņēmējdarbības risku noteikšana, finansu plāna izstrādāšana.…
Biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university21