Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:480472
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    4
2.  Biznesa plāna kopsavilkums    5
3.  Uzņēmējdarbības pamatojums    6
3.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    6
3.1.1.  Uzņēmuma statuss    6
3.1.2.  Atrašanās vieta    6
3.1.3.  Dibinātāji un ieguldāmais kapitāls    6
3.1.4.  Uzņēmuma misija    6
3.1.5.  Stratēģiskie mērķi    6
3.1.6.  Taktiskie mērķi    6
3.1.7.  Operatīvie mērķi    7
3.1.8.  Darbības veids    7
3.1.9.  Stratēģija    7
3.1.10.  Nodrošinājums ar telpām    7
3.1.11.  Uzņēmuma darbaspēks, tā raksturojums, prasības    8
3.1.12.  Augšanas ietekme uz darbību    10
3.1.13.  Likumdošanas ietekme uz uzņēmējdarbību    10
3.2.  Produkcijas un pakalpojumu raksturojums    11
3.2.1.  Uzņēmuma “Venta” produktu un pakalpojumu raksturojums    11
3.2.2.  Preču klasifikācija    11
3.2.3.  Kvalitāti nodrošinošie pasākumi    12
3.2.4.  Preces dzīves cikls    12
3.3.  Pakalpojumu, produktu tirgus novērtējums    13
3.3.1.T  irgus raksturojums un iespējas    13
3.3.2.  Tirgus segmentēšana    13
3.3.3.  Konkurence un konkurējošie uzņēmumi    14
3.3.4.  Pircēju motivācija, izvēloties piedāvāto produktu    15
3.3.5.  Prognozējamie faktori, kas ietekmētu uzņēmējdarbības rezultātus    16
3.3.6.  Pircēju apgrozījuma un pieprasījuma aprēķins    16
3.3.7.  Realizācijas un sagādes process    16
3.3.8.  Uzņēmuma piegādātāji    17
3.3.9.  Cenu stratēģija    18
3.3.10.  Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi    19
1)  espējamie reklāmas pasākumi, to izvēles pamatojums    19
2)  Sabiedriskā viedokļa veidošana    20
3.4.  Problēmas un riski    21
3.4.1.  Riska faktoru novērtējums, to ietekmes pakāpe, iespējamās sekas    21
3.4.2.  Riska vadīšanas metodes    21
4.  Finansu aprēķini    22
4.1.  Izmaksu uzskaitījums    22
4.2.  Naudas plūsma    25
4.3.  Izmaksu plāns 2002.gadam    26
4.4.  Peļņas vai zaudējumu plāns 2002.gadam    26
4.5.  Uzņēmuma bilance    27
4.6.  Plānoto rezultātu novērtējums    28
5.  Papildu dokumenti un informācija    29
5.1.  SIA dibināšanas līgums    29
5.2.  Kapitālu daļu saraksts    32
5.3.  Uzņēmuma anketa darbinieku atlasei    33
6.  Literatūras saraksts    34
Extract

Ventspils atrodas straujas ekonomikas attīstības periodā, kas ir labi apstākļi uzņēmējdarbības uzsākšanai. Pēdējā laika periodā Ventspilī ir sākuši darboties daži jauni uzņēmumi, kas sniedz augstas kvalitātes pakalpojumus.
Tomēr Ventspilī ir maz veikalu, kas piedāvātu plaša sortimenta kvalitatīvas preces par pieņemamām cenām, tāpēc uzņēmējsabiedrība “Venta” ir iecerējusi atvērt Ventspilī tirdzniecības centru, kurš piedāvātu plaša sortimenta pārtikas un rūpniecības preces, tā apmierinot pircēju prasības un dotu pircējiem iespēju izvēlēties sev vēlamo un vajadzīgo preci vai produktu. Cilvēkiem patīk iegādāties visas nepieciešamās preces vienā tirdzniecības vietā, tā samazinot iepirkšanās laiku.
Biznesa plāns ir izstrādāts, lai pārbaudītu ieceres – par tirdzniecības centra “Venta” izveidi dzīvotspēju.
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķi ir panākt visizdevīgāko un vispieejamāko kompromisu starp firmas vēlmēm un iespējām. Nepieciešams aplūkot gan optimistisko un pesimistisko variantu, jo nevar zināt, kā plāna periodā rīkosies konkurenti un kādas izmaiņas notiks apkārtējā vidē.
Biznesa plāna mērķis ir noteikt, izstrādāt un formulēt uzņēmējdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamo stratēģiju, taktiku, resursus, kā arī novērtēt iespējamo nodrošinājumu ar tiem.
Biznesa plāna uzdevumi ir novērtēt sagaidāmos rezultātus, kā arī pastāvēšanas un attīstības iespējas tālākā nākotnē.
Biznesa plānā galvenie risināmie uzdevumi ir idejas formulēšana, informācijas vākšana, sistematizēšana un analīze, uzņēmējdarbības misijas, mērķu un galveno uzdevumu formulēšana, uzņēmuma atrašanās vietas izvēle, uzņēmuma juridiskās formas izvēle, pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognozēšana, ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) plāna izstrādāšana, uzņēmuma organizatoriskās struktūras izstrādāšana, tirgzinības rādītāju izstrādāšana, uzņēmējdarbības risku noteikšana, finansu plāna izstrādāšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,49 €
Work pack Nr. 1218577
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register