Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:896989
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ISS VĒSTURES RAKSTUROJUMS    4
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    6
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
2.2.  Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni    6
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
2.4.  Uzņēmuma vajadzības    8
3.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    9
3.1.  Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums    9
3.2.  Ražoto preču un pakalpojumu klasifikācija    10
4.  PREČU SORTIMENTS    11
5.  TIRGUS    14
5.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    14
5.2.  Tirgus analīze    14
6.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    16
6.1.  Uzņēmuma cenu politika    16
6.2.  Sadales kanālu raksturojums    16
6.3.  Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi    17
6.4.  Uzņēmumam nepieciešamie resursi    17
6.5.  Uzņēmuma vadības struktūra    18
7.  FIRMAS LOGO    19
8.  RISKS UN PROBLĒMAS    20
  SECINĀJUMI    21
  LITERATŪRAS SARAKSTS    23
Extract

Viena nozīmīgākajām un dinamiskākajām nozarēm Latvijas saimniecībā ir būvniecība. Būvniecības nozarē darbojas gan ļoti daudz lieli uzņēmumi, gan gandrīz 1,5 tūkstoši sīkāku būvniecības firmu. Šobrīd strauji attīstās betona, ģipša un cementa izstrādājumu ražošana. Daudzi uzņēmumi veic dažādus būvniecības darbus, tos izpildot ar savu saražoto produkciju. Tā strādā arī SIA „WINGE”.
Tā kā man bija un vēl jo projām ir iespēja brīvajā laikā strādāt šajā uzņēmumā, tad par kursa darba tēmu izvēlējos firmu SIA „WINGE” darbības izpēti, lai sīkāk iepazītos ar šī uzņēmuma darbības jomām, ražoto produkciju un sniegtajiem pakalpojumiem.
Kursa darba mērķis izpētīt SIA „WINGE” darbību patreizējos tirgus apstākļos.
Kursa darba uzdevumi:
iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma darbību;
raksturot uzņēmumā saražoto produkciju un sniegtos pakalpojumus;
analizēt tirgus situāciju un uzņēmuma vietu tajā;
veikt uzņēmuma mārketinga izpēti;
izvērtēt iespējamo risku un citas problēmas uzņēmuma darbībā.
Kursa darba izstrādāšanas gaitā tika izmantotas dažādas darba metodes
un paņēmieni. Materiālu vākšanas laikā iegūtā informācija tika atlasīta un sistematizēta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register