-
SIA "Winge"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA ISS VĒSTURES RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 6 |
2.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
2.2. | Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni | 6 |
2.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
2.4. | Uzņēmuma vajadzības | 8 |
3. | PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 9 |
3.1. | Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums | 9 |
3.2. | Ražoto preču un pakalpojumu klasifikācija | 10 |
4. | PREČU SORTIMENTS | 11 |
5. | TIRGUS | 14 |
5.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 14 |
5.2. | Tirgus analīze | 14 |
6. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 16 |
6.1. | Uzņēmuma cenu politika | 16 |
6.2. | Sadales kanālu raksturojums | 16 |
6.3. | Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi | 17 |
6.4. | Uzņēmumam nepieciešamie resursi | 17 |
6.5. | Uzņēmuma vadības struktūra | 18 |
7. | FIRMAS LOGO | 19 |
8. | RISKS UN PROBLĒMAS | 20 |
SECINĀJUMI | 21 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 23 |
Viena nozīmīgākajām un dinamiskākajām nozarēm Latvijas saimniecībā ir būvniecība. Būvniecības nozarē darbojas gan ļoti daudz lieli uzņēmumi, gan gandrīz 1,5 tūkstoši sīkāku būvniecības firmu. Šobrīd strauji attīstās betona, ģipša un cementa izstrādājumu ražošana. Daudzi uzņēmumi veic dažādus būvniecības darbus, tos izpildot ar savu saražoto produkciju. Tā strādā arī SIA „WINGE”.
Tā kā man bija un vēl jo projām ir iespēja brīvajā laikā strādāt šajā uzņēmumā, tad par kursa darba tēmu izvēlējos firmu SIA „WINGE” darbības izpēti, lai sīkāk iepazītos ar šī uzņēmuma darbības jomām, ražoto produkciju un sniegtajiem pakalpojumiem.
Kursa darba mērķis izpētīt SIA „WINGE” darbību patreizējos tirgus apstākļos.
Kursa darba uzdevumi:
iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma darbību;
raksturot uzņēmumā saražoto produkciju un sniegtos pakalpojumus;
analizēt tirgus situāciju un uzņēmuma vietu tajā;
veikt uzņēmuma mārketinga izpēti;
izvērtēt iespējamo risku un citas problēmas uzņēmuma darbībā.
Kursa darba izstrādāšanas gaitā tika izmantotas dažādas darba metodes
un paņēmieni. Materiālu vākšanas laikā iegūtā informācija tika atlasīta un sistematizēta.…
kursa darbs par firmu sia "winge" Satura rādītājs IEVADS..........................................................................................................................3 1. UZŅĒMUMA ISS VĒSTURES RAKSTUROJUMS...............................................4 2. UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS......................................................6 2.1 Pamatinformācija par uzņēmumu:..................................................................... 6 2.2 Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni....................................6 2.3 Uzņēmuma misija un mērķi................................................................................7 2.4 Uzņēmuma vajadzības........................................................................................8 3. PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS...................................9 3.1 Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums.........................................9 3.2 Ražoto preču un pakalpojumu klasifikācija......................................................10 4. PREČU SORTIMENTS...........................................................................................11 5. TIRGUS...................................................................................................................14 5.1 Tirgus vispārējais raksturojums........................................................................14 5.2. Tirgus analīze..................................................................................................14 6. MĀRKETINGA STRATĒĢIJA..............................................................................16 6.1 Uzņēmuma cenu politika..................................................................................16 6.2 Sadales kanālu raksturojums............................................................................16 6.3 Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi.......................................................17 6.4 Uzņēmumam nepieciešamie resursi.................................................................17 6.5 Uzņēmuma vadības struktūra...........................................................................18 7. FIRMAS LOGO.......................................................................................................19 8. RISKS UN PROBLĒMAS.......................................................................................20 SECINĀJUMI..............................................................................................................21 LITERATŪRAS SARAKSTS.....................................................................................23
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school6
-
SIA "Saldējuma namiņš"
Business Plans for secondary school19
-
Skaistumkopšanas salons SIA "Alise"
Business Plans for secondary school14
-
Viesnīcas "Vilnis" izveidošana
Business Plans for secondary school10
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school7