-
Skaistumkopšanas salons
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | SIA „XXX” statūtos noteiktie pamatdarbības virzieni | 5 |
1.3. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.4. | Uzņēmuma misija | 5 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 6 |
1.6. | SIA „XXX” vajadzības | 6 |
2. nodaļa. | Pakalpojumu un preču raksturojums | 7 |
2.1. | Pakalpojumu un produktu vispārējais raksturojums | 7 |
2.2. | Preču klasifikācija | 8 |
2.3. | Preču sortiments | 8 |
2.4. | Preču kvalitāte | 8 |
3. nodaļa. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 9 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 10 |
3.3. | Konkurentu analīze | 10 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 13 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 13 |
4.2. | Uzņēmuma realizācijas kanāli | 13 |
4.3. | Noieta veicinošie pasākumi | 13 |
4.4. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 14 |
4.5. | Tirgus iekarošanas metodes | 14 |
5. nodaļa. | Uzņēmuma ražošanas plāns | 16 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vieta un telpas | 16 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 16 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 17 |
6. nodaļa. | Uzņēmuma vadība un personāls | 18 |
6.1. | Uzņēmuma vadības struktūra un menedžmenta raksturojums | 18 |
6.2. | Uzņēmuma vadība | 19 |
6.3. | Uzņēmumā nodarbinātās personas, to pienākumi | 19 |
7.nodaļa. | Risks un problēmas | 22 |
7.1. | Makrovides riski | 22 |
7.2. | Mikrovides riski | 22 |
8. nodaļa. | Finansu analīze | 24 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 24 |
8.2. | Bilance | 25 |
8.3. | Kredīta atmaksas plāns | 25 |
8.4. | Ieņēmumi no pamatdarbības | 26 |
Sabiedrību ar ierobežotu atbildību “XXX” plānots reģistrēt Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 2006.g. 1.oktobrī.
SIA „XXX” pamatkapitāls ir 5000 Ls (pieci tūkstoši latu), kas sadalās 50 (piecdesmit) daļās ar vienas daļas nominālvērtību Ls 100 (simts latu). Sabiedrības īpašnieki ir 2 fiziskas personas. SIA „XXX” darbība notiks ļoti izdevīgā vietā – pilsētas centrā, Tērbatas un Dzirnavu ielas stūrī. Šīs telpas SIA „XXX” nomās no nekustamo īpašumu aģentūras “Kolonna”.
Sabiedrība ir dibināta kā jauns uzņēmums. Tās galvenie darbības virzieni ir kosmētikas pārdošana, kosmetologa pakalpojumu sniegšana, konsultāciju sniegšana ķermeņa kopšanas jomā, sporta nodarbības un pasākumu rīkošana konferenču telpās.
Uzņēmuma galvenie mērķi ir iekarot iedzīvotāju uzticību un nostiprināt savas pozīcijas tirgū ar patīkamu interjeru, plašu kosmētikas sortimenta un pakalpojumu klāstu un augsta līmeņa apkalpošanu. Nostiprinoties tirgū, ir paredzēta filiāļu izveidošana Ventspilī un Liepājā un jaunu sadarbības partneru piesaistīšana.
Uzņēmumam Rīgā ir divi galvenie konkurenti – „Kolonna” un „Galateja”. Tie jau ir nostiprinājušies tirgū, iepazinušies ar to praktiskā darbībā un apkalpo noteiktu klientu loku. Pretstatā saviem konkurentiem, SIA „XXX” uzsāks aktīvu reklāmas izplatīšanu un piesaistīs klientus ar plašu kosmētikas sortimentu, kvalitatīvu un laipnu apkalpošanu un jauninājumiem (kosmetoloģijas ziņā un pakalpojumu daudzveidībā, dāvanu kartes).
Lai uzsāktu pilnvērtīgu darbību, uzņēmumam ir vajadzīgs ilgtermiņa aizdevums no bankas 25000 Ls apmērā. Par iegūtiem līdzekļiem tiks iegādātas salonam nepieciešamās iekārtas, inventārs un kosmētisko līdzekļu sortiments, veikts telpu kosmētiskais remonts un izmaksātas pirmo mēnešu darba algas.
Uzņēmumā strādās 25 cilvēki, ieskaitot vadību. Štata darbiniekus pieņems konkursa kārtībā, ņemot vērā to pieredzi, prasmes, darbspēju un izglītību. Nepieciešamības gadījumā tiks nolīgti sezonas strādnieki.
Peļņas vai zaudējumu aprēķins liecina, ka SIA „XXX” jau otrajā darbības gadā iekaros savas pozīcijas tirgū. Peļņas gūšana dos iespēju paplašināt uzņēmuma darbību un sasniegt nospraustos mērķus.
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
1.1.1.Komercsabiedrības pilns nosaukums – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „XXX”, turpmāk tekstā SIA „XXX”.
1.1.2. SIA „XXX” plānots reģistrēt Rīgas pilsētas uzņēmuma reģistrā 2006. gada 1. oktobrī
1.1.3. SIA „XXX” juridiskā adrese
Rīgas centrā Tērbatas un Dzirnavu ielas stūrī, Rīga, LV-1010, Latvija
Tālr. 7260396, mob. 9640818
1.1.4. SIA “XXX” nomās telpas Rīgas centrā Tērbatas un Dzirnavu ielas stūrī, nomas noteikumi tiks izstrādāti un ietverti līgumā starp SIA „XXX” un “Kolonna” nekustamā īpašuma aģentūru.
1.1.5. SIA “XXX” pamatkapitāls uz 2007. gada 1. oktobri sastādīs 5000 Ls, kas sadalās 50 daļās, katras daļas vērtība ir 100 Ls. Daļu īpašnieki 2 fiziskas personas:
xxxxxxxxxxxxxxxx: personas kods: xxxxxx-xxxxx, Pases Nr. xxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx: personas kods: xxxxxx-xxxxx, Pases Nr. xxxxx…
Ļoti labi izstrādāts biznesa plāns par skaistumkopšanas salona ierīkošanu un tā attīstīšanu Latvijas tirgu. Darbs pavisam jauns, izstrādāts 2006.gadā, tāpēc atbilsts vīsām mūsdienu Latvijas reālijām.
- Skaistumkopšanas salona SIA "Saules svece" izstrāde un novērtēšana
- Skaistumkopšanas salons
-
Skaistumkopšanas salons
Business Plans32 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skaistumkopšanas salons "Venēra"
Business Plans for university14
-
Skaistumkopšanas salons
Business Plans for university32
-
Nozares apraksts "Skaistumkopšanas salons"
Business Plans for university10
-
Modes salons "Ele"
Business Plans for university29
Evaluated! -
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13