Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
1,04 (19%)
Discounted price*:
4,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:711472
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produkta apraksts    5
2.1.  Produkta ražošanas apraksts    5
3.  Komandas raksturojums    6
3.1.  Pienākumu sadale    6
4.  Mārketinga plāns    7
4.1.  Tirgus analīze    7
4.2.  Aptauja    7,8
4.3.  Potenciālie pircēji    8
4.4.  Mērķtirgus    8
4.5.  Konkurenti    9
4.6.  SVID analīze    10
4.7.  Preces realizācijas kanāli    11
4.8.  Mārketinga aktivitāšu izmaksas    11
5.  Risku Faktoru Analīze    12
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    13
7.  Finanšu plāns    14
7.1.  Cenu veidošana    14
7.2.  Pamatkapitāls    14
7.3.  Sākuma un beigu bilance    15
7.4.  Plānotie ieņēmumi    15
7.5.  Plānotās izmaksas...    15
7.6.  Pastāvīgās izmak    15
7.7.  Mainīgās izmaksas    16
7.8.  Naudas plūsma    17
7.9.  Peļņas/zaudējumu aprēķināšana    18
8.  Bilance    18
  Pielikumi    19
Extract

Secinājumi: Piekariņus visbiežāk izvēlēsies bērni un interneta klienti. Pusaudži ,pieugušie un tūristi tos pirktu vidēji bieži, savukārt pensionāri šos piekariņus iegādātos reti.

4.2.Aptauja
Aptaujā piedalījās 50 respondenti un jautājumi un atbildes ir pievienoti biznesa plāna 1.pielikumā , kur ietvertas 4 diagrammas.
Diagramma Nr.1- Lielākai daļai cilvēku,jeb 52% interesētu iegādāties kādu interesantu piekariņu. Tad seko cilvēku grupa, kuri drīzāk gribētu,nekā negribētu. Vismazāk,jeb 12% tie neinteresētu , tādā pašā skaitā, kā cilvēki,kuriem šajā jautājumā viedokļa nav.
Diagramma Nr.2- Lielākā daļa,jeb 50% cilvēku labprāt iegādātos, kādu no piekariņiem. Nedaudz mazāk, jeb 30% cilvēku nezin, bet vismazāk aptaujāto apgalvo, ka negribētu un izvēle atkarīga no cenas.
Diagramma Nr.3- Vispiemērotākā cena cilvēkiem šķita līdz 2,13€,tā atzina, gandrīz puse no aptaujātajiem. Nedaudz mazāk, jeb 46% apgalvo, ka pieņemami būtu vēl līdz 3€, taču vismazāk līdz 3,50€ un cilvēki ar citiem variantiem.

4.3.Potenciālie pircēji
Uzņēmuma potenciālie pircēji varētu būt visa vecuma cilvēki, bet īpaši jau jaunieši, jo mūsdienās jaunieši ir tā mērķu auditorija, kura tiecas pēc kaut kā jauna un nebijuša. Tieši tāda ir mūsu piedāvātā prece, kas varētu atstāt labu iespaidu uz potenciālajiem pircējiem kā arī pievilinātu tos iegādāties.
Paredzam, ka vislielākais mūsu produkcijas pieprasījums realizēsies tuvojoties kādiem lielākiem svētkiem, piemēram, Ziemassvētkiem, jo mūsu ražotās preces ir ideāla dāvana mīļajiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,87 €
Work pack Nr. 1350234
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Skolēnu mācību uzņēmuma biznesa plāns”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/711472

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register