-
Šūšanas darbnīca
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 4 |
2.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
2.2. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 4 |
2.3. | Telpu īrešana | 5 |
2.4. | Uzņēmuma mērķi. Attistības pasākumi | 5 |
3. | Produkcijas un pakalpojumu raksturojums | 6 |
3.1. | Produkcijas apraksts | 6 |
3.2. | Garantijas un serviss | 6 |
3.3. | Ražošana | 6 |
3.4. | Tehnoloģija | 6 |
3.5. | Pamatpakalpojumi un papildu pakalpojumi | 8 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 9 |
4.1. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 9 |
5. | Tirgus analīze | 10 |
5.1. | Mērka tirgus | 10 |
5.2. | Faktori, kas ietekmē cilvēku rīcību | 10 |
5.3. | Konkurenti | 10 |
5.4. | Tirgus ietilpība | 11 |
6. | Mārketinga stratēgija | 12 |
6.1. | Produkta koncepcija | 12 |
6.2. | Cenu politika. Cenas veidošanās principi | 12 |
6.3. | Produkcijas realizācijas kanāli | 12 |
6.4. | Mārketinga plāns | 12 |
7. | Riski | 14 |
8. | Finanšu plāns | 15 |
8.1. | Kredīta atmaksāšana | 15 |
8.2. | Ienākumu prognozes | 15 |
8.3. | Izdevumu prognozes | 16 |
8.4. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 17 |
SECINĀJUMI | 18 |
SECINĀJUMI
Izveidotā izpēte ir parādījusi, ka tāda veida uzņēmums ir pelnošs, riskants un perspektīvs uzņēmums. Viens no galvenajiem faktoriem, kas veic uzņēmuma attīstību ir nepieciešamo izejvielu iegādāšanās. Uzņēmuma vadītajam jāspēj attistīt uzņēmumu, veltot visus savus spēkus un nervus, lai izveidot labu reputāciju uzņēmumam un popularizēt to, viņam jābūt visas nepieciešamas zināšanas, kā arī viņam jābūt konkurētspējīgam. Šī uzņēmuma īpašniekam jāsaprot, ka šajā projektā būs nepieciešams ieguldīt daudz līdzekļu, bet ja uzņēmties atbildīgi, censties īstenot visus plānus, tad uzņēmums, 85% iespējams, ka būs pelnošs, veiksmīgs un populārs, un katru dienu apmierinās un priecēs savus klientus.
…
SIA “Zelta Adata” – neliela šūšanas darbnīca, kas šuj apģērbus uz pasūtījumu. Visa produkcija šujas no kvalitātiviem materiāliem, kas nesatur alergēnus un kairinātājus. Uzņēmums sniedz rūpnieciskās šūšanas pakalpojumus absolūti visiem cilvēkiem, bet īpašu uzmanību pieverš cilvēkiem, kuriem grūti atrast apģērbus parastos veikalos - augstiem cilvēkiem un zemiem, vai pārāk vājiem un resniem. Kā arī šuj apģērbus pārdošanai veikalos un nodarbojas ar apģerbu remontēšanu. Lai uzsakt darbu, ir nepiciešama neliela telpa, kura tiks sadalīta trīs daļās: 1) telpa šūšanai un daļēji noliktavai; 2) telpa uzlaikošanai; 3) zale, galvena - pieņemšanas telpa. Darba uzsakšanai nepieciešams kredīts 15000 EUR izmērā. Lielāku daļu no pamatizdevumiem, kas ir nepieciešami, lai uzsakt darbu, aizņem izejvielas – 55%, citus 45 % aizņem telpu īrešana un reklamas izveidošana.
- SIA "900"
- Šūšanas darbnīca
- Šūšanas firma "Zinger"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Šūšanas firma "Zinger"
Business Plans for secondary school9
-
SIA "900"
Business Plans for secondary school7
-
Apģērbu šūšana SIA "Kadrija"
Business Plans for secondary school5
-
Skolēnu mācību firmaSIA "Gaismeklis”
Business Plans for secondary school25
-
SIA "Ābols" - šūšanas salons
Business Plans for secondary school9