Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:247893
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    4
1.1.  Uzņēmuma juridiskais status un īpašuma daļas    6
1.2.  Vadība un organizācija    7
1.3.  Uzņēmuma funkcionēšana    8
1.4.  Uzņēmuma produkcija    11
1.5.  Tirgus analīze    13
1.6.  Mārketinga stratēģija    16
1.7.  Problēmas un risks    21
1.8.  SVID(SWOT) matrica    23
2.  FINANŠU APRĒĶINI    25
  LITERATŪRAS SARAKSTS    32
Extract

KOPSAVILKUMS
Uzņēmuma dibinātāji prognozē reģistrēt jauno uzņēmumu – sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Moda”, Latvijas Republikas Komercreģistrā 2007. gada aprīļa beigās.
Uzņēmumu dibinātāji ir trīs fiziskas personas, kuras sabiedrībā ir ieguldījušas Ls 15000. Uzņēmuma dibinātāji un potenciālie darbinieki ir iepriekš darbojušies dažādos uzņēmumos. Vadošie darbinieki ir ieguvuši augstāko izglītību un labu pieredzi uzņēmumu vadīšanā, to profesionālās iemaņas ir vērtējamas, kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem. Tādejādi ir nodrošināts augsts sabiedrības vadības līmenis.
SIA ‘’Moda” galvenais darbības virziens ir augstas kvalitātes vīriešu apģērbu ražošana. Apģērbi tiks izgatavoti, tikai un vienīgi, no augstas kvalitātes materiāliem, kurus piegādā sabiedrība plaši pazīstams uzņēmums “V.I.P. Audums”. Sākotnēji uzņēmums ir iecerējis ražot trīs produkcijas veidus – uzvalkus, vīriešu žaketes un vīriešu bikses. Visus apģērbu modeļus izstrādā uz vietas uzņēmumā, ar kuru radīšanu nodarbojās augsti kvalificēts modelētājs. Visi modeļi ir ekskluzīvi un atbilst visām modes tendencēm. Katru gadu tiek izstrādāti jaunu veidu modeļi, un veco modeļu ražošana tiek pārtraukta, tādā veidā nepārsātinot tirgu ar viena veida modeļiem.
SIA ‘’Moda” atrodīsies pašā Latvijas centrā – Jelgavā, Madaru ielā 10. Šī vieta izceļas ar savu izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, jo nav tālu no Rīgas un citiem Latvijas lielākām reģionu centriem, kā arī nav tāli līdz Latvijas – Lietuvas robežai.
SIA ‘’Moda” visnopietnākie konkurenti ir ar Latvijas, Krievijas, Vācijas un Itālijas apģērbu ražotāji. Vietējo tirgu iekarot palīdz veiksmīgā sadarbība ar firmu “V.I.P. Audums”, kā arī ar tādiem lielākiem produkcijas izplatītājiem, kā firma “Blombergs” u.c.
Savā mārketinga stratēģijā SIA ‘’Moda” galvenokārt orientējas uz patērētājiem, kuru ienākumi ir vidēji vai augsti. Uzņēm mērķis ir izveidot sabiedrībā uzskatu kā par ekskluzīvu un augstas kvalitātes apģērbu ražotāju.
Uz nākotni SIA “Moda” raugās ar perspektīvi. Ir plānots sākt piedāvāt savu produkciju Lietuvā un arī Igaunijā, kā arī sakarā ar ieiešanu jaunos tirgos ir plānots paplašināt produkcijas sortimentu un arī ražošanas apjomus.
Tā kā uzņēmums nav pārāk liels, tad arī tā apgrozījums nav pārāk liels 67914Ls, bet kopējas izmaksas 62481Ls un peļņa, ko tas varētu nest pirmajā gadā varētu sasniegt pirms nodokļiem 5433Ls, tīrā peļņa 5120Ls. Ieguldītā pamatkapitāla ienesīgums ir 42.98%, bet ieguldītā pamatkapitāla atmaksāšanās laiks paredzams 2 gadi. Uzņēmuma finanšu neatkarības rādītājs ir augsts 82%, jo uzņēmums darbojas ar savu kapitālu un pagaidām nav ilgtermiņa saistības ar kreditoriem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1127626
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register