-
Uzņēmējdarbības vadība
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDES TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES | 7 |
2. | BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA | 16 |
2.1. | Uzņēmuma apraksts | 16 |
2.2. | Produkta (pakalpojuma) apraksts | 17 |
2.3. | Tirgus un konkurences izpēte | 20 |
2.4. | Stratēģiskā plānošana | 22 |
2.5. | Mārketings | 24 |
2.6. | Finanšu informācija un pārdošanas prognozes | 25 |
SECINĀJUMI | 28 | |
PRIEKŠLIKUMI | 29 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 30 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 31 |
SECINĀJUMI
Analīze, ko veica autors, ļauj formulēt sekojošus secinājumus:
1. Biznesa plānsir detalizēts plāns, kurš raksturo uzņēmuma darbību, atspoguļojot uzņēmuma mērķus, paskaidrojot to sasniegšanas ceļus un termiņus, aprakstot nepieciešamos resursus un pierādot plāna pieņēmumus.
2. Biznesa plānam ir vairākas funkcijas: tas ļauj izstrādāt uzņēmuma stratēģiju; novērtē iepriekšējus plānus un analīze novirzes no tām; plāns ir obligāts, ja uzņēmums vēršas bankā kredīta saņemšanai; tas kalpo par informācijas avotu, sniedzot informāciju par uzņēmumu tā īpašniekam un citiem interesentiem; biznesa plāns ir labs kontroles mehānisms, kas ļauj savlaicīgi ievērot problēmas un laikus tās novērst.
3. Biznesa plāna saturu nosaka tās mērķis. Lai gūtu ārējo atbalstu, plānam jāsatur tikai atsevišķas nodaļas, taču iekšējai lietošanai paredzēts plāns ir visai sīks.
4. SIA „ABC” nodarbojās ar mājas siltināšanas elementu ražošanu pēc individuāla pasūtījuma, kā arī veic 3D putuplasta modelēšanu un reklāmas materiālu izgatavošanu no putuplasta.Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir siltumizolācijas tirgus daļas iekarošana; konkurences priekšrocību rādīšana iegādājoties jaunas ražošanas iekārtas; līderība nestandarta siltināšanas materiālu ražošanā; Baltijas valstu tirgus daļas ieņemšana; rentabilitāte. Lai nodrošinātu uzņēmuma stratēģisku plānu sasniegšanu, tika izstrādāts operatīvais plāns, kurš paredz mājaslapas izstrādi, ražošanas plāna izstrādi, jauno darbinieku pieņemšanu darbā, iekārtu iegādi, līgumu ar klientiem noslēgšanu, mārketinga aktivitātes un ražošanas uzsākšanu.
5. Jaunais produkts irsiltumizolācijas materiāls ēku ārsienām ar samazinātu šuvju skaitu siltumizolācijas materiāla uzstādīšanas laikā. …
Kursa darbs Sīvās konkurences apstākļos, uzņēmumi meklē jaunas konkurences priekšrocības, piedāvā jaunas preces un pakalpojumus. Lai padarītu šos procesus racionālākus un efektīvākus, ir jāveic priekšizpēte, lai noteiktu mērķauditoriju, izstrādātu produkta virzības politiku, izvēlēties rīcību dažādos produkta attīstības posmos utt. Atvērot jaunu uzņēmumu, pievēršoties jaunajam tirgum vai būtiski mainot darbības virzienu, uzņēmējam ir gan jāizprot vajadzība pēc finanšu, materiālu, darba un informācijas resursiem un jānosaka to gūšanas avoti, gan jāaprēķina šo resursu izmantošanas efektivitāti. Nav iespējams gūt panākumus uzņēmējdarbībā bez savas darbības plānošanas, informācijas vākšanas un analīzes gan par tirgus iespējām, gan par konkurentiem, gan par pašu perspektīvām un iespējām. Biznesa plāns ir viens no vissvarīgākajām uzņēmuma plānošanas sastāvdaļām. Šis plāns dot procesa raksturojumu, parāda kā uzņēmums funkcionē, kā tiks sasniegti uzstādīti uzdevumi un kā uzņēmums gūs peļņu. Biznesa plāns satur visu informāciju par projektu, nosaka attīstības virzienus un sasniedzamus rezultātus.
Koledžas darbs.
- Biznesa plāns uzņēmuma finanšu līdzekļu plānošanai
- SIA "Venta"
- Uzņēmējdarbības vadība
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Venta"
Business Plans for university31
-
Biznesa plāns uzņēmuma finanšu līdzekļu plānošanai
Business Plans for university32
-
Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Business Plans for university28
-
Tūrisma uzņēmējdarbības plānošana
Business Plans for university23
-
Biznesa plāna teorētiskā daļa
Business Plans for university21
Evaluated!