Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453224
 
Evaluation:
Published: 05.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDES TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    7
2.  BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA    16
2.1.  Uzņēmuma apraksts    16
2.2.  Produkta (pakalpojuma) apraksts    17
2.3.  Tirgus un konkurences izpēte    20
2.4.  Stratēģiskā plānošana    22
2.5.  Mārketings    24
2.6.  Finanšu informācija un pārdošanas prognozes    25
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  GRAFISKĀ DAĻA    31
Extract

SECINĀJUMI
Analīze, ko veica autors, ļauj formulēt sekojošus secinājumus:
1. Biznesa plānsir detalizēts plāns, kurš raksturo uzņēmuma darbību, atspoguļojot uzņēmuma mērķus, paskaidrojot to sasniegšanas ceļus un termiņus, aprakstot nepieciešamos resursus un pierādot plāna pieņēmumus.
2. Biznesa plānam ir vairākas funkcijas: tas ļauj izstrādāt uzņēmuma stratēģiju; novērtē iepriekšējus plānus un analīze novirzes no tām; plāns ir obligāts, ja uzņēmums vēršas bankā kredīta saņemšanai; tas kalpo par informācijas avotu, sniedzot informāciju par uzņēmumu tā īpašniekam un citiem interesentiem; biznesa plāns ir labs kontroles mehānisms, kas ļauj savlaicīgi ievērot problēmas un laikus tās novērst.
3. Biznesa plāna saturu nosaka tās mērķis. Lai gūtu ārējo atbalstu, plānam jāsatur tikai atsevišķas nodaļas, taču iekšējai lietošanai paredzēts plāns ir visai sīks.
4. SIA „ABC” nodarbojās ar mājas siltināšanas elementu ražošanu pēc individuāla pasūtījuma, kā arī veic 3D putuplasta modelēšanu un reklāmas materiālu izgatavošanu no putuplasta.Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir siltumizolācijas tirgus daļas iekarošana; konkurences priekšrocību rādīšana iegādājoties jaunas ražošanas iekārtas; līderība nestandarta siltināšanas materiālu ražošanā; Baltijas valstu tirgus daļas ieņemšana; rentabilitāte. Lai nodrošinātu uzņēmuma stratēģisku plānu sasniegšanu, tika izstrādāts operatīvais plāns, kurš paredz mājaslapas izstrādi, ražošanas plāna izstrādi, jauno darbinieku pieņemšanu darbā, iekārtu iegādi, līgumu ar klientiem noslēgšanu, mārketinga aktivitātes un ražošanas uzsākšanu.
5. Jaunais produkts irsiltumizolācijas materiāls ēku ārsienām ar samazinātu šuvju skaitu siltumizolācijas materiāla uzstādīšanas laikā. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −14,49 €
Work pack Nr. 1362280
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register